İlişkinin ikinci ayında öpüşmek çok erken olur mu?

ilişkinin ikinci ayında öpüşmek çok erken olur mu? içimden geldiği gibi davranmak, sarılmak öpmek istiyorum ama bir taraftan da benimle ilgili olumsuz bir algıya kapılmasını istemiyorum.

Var mı bunun raconu?

İlişkinin ikinci ayında öpüşmek çok erken olur mu?
Cevapla