Bir aylık ilişkim var, buluştuğumuzda sarılıyoruz ve yanağımdan öpüyor. Çok mu erken acaba?

Bir aylık ilişkim var, buluştuğumuzda sarılıyoruz ve yanağımdan öpüyor. Çok mu erken acaba?
Cevapla