Güncellemeler
+1 yıl
Kız benimle yüzleşti. Ancak öylesine tehdit olarak değil potansiyel tehdit olarak görme ihtimali yüksek ve ileride hayatsal güç dengesi değişirse illegal bir yoldan gelebilirler gibi geliyor. Benim yapmam gereken engellemek. Ve ileride bu düşündüğüm şeyleri doğrulamak. Ayrıyeten çocuğun bilerek söyleyip bu durumdan rahatsız olduğunu düşünüyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
En azından kardeşim duygularını daha önce ifade etmişsin ve anlamıştır belki de bilemeyiz.. Önemli olan şimdiki zaman senin için. Aradan zaman geçmiş ve karşılaşma normaldir. Sadece zamana yayman gereklidir. Önemli olan şu an senin için eğitim ve öğretim hayatındır. Hayatına daha çok değer katman gereklidir.
Yok abi bana da ders oldu Ben çok öncesinde yaşadım kötü olaydan sonra kendimi bayağı bir sanmıştım yani toparlanamıyordum da yani üstüne belki de o dönem kötü bir şey yaşanmasaydı daha iyisini koyabileceğimle alakalı sürekli kıyaslama içerisinde bulundum kendimi bir de böyle olay yaşanınca Benim de patlama noktama geldi
Zaten dünden beri kendime diyorum bir daha asla yani hani önüme bakmaya çalışacağım elimden geldiği kadar dedim Hatta dersin ilk 15 dakikası odaklanamadım Ben sonra kendime bir yöntem buldum hocanın tüm söylediği kelimeler içimden veya hafif dışından tekrar ediyorum öyle öyle kafam odaklandı dinledim ama erken çıktık işte arkadaşımla konuşacağım diye Hani öğretmen de çok giriş yapmadı O yüzden de sıkıntı olmadı zaten Bir de çok da derse dersi olarak anlatan biri değil daha çok muhabbet ediyor Onun da etkisi var
Ya ben yine okula Alışırım Çünkü ilk 15 dakikadan sonra bile kendimi tekrar okula adapte edebildim yani o panik haline Aslında panik değil de kalbim gerçekten anksiyete dışı sıkıştı ve ne yapacağımı bilemedim
Hayatın insana neler getireceğini bilemeyiz. Sonuç olarak sen daha iyi bir konumdasın öyle hissetmek iyidir. Hayatta unutma şunu. Kendinle ilgili hiç bir şey de kıyaslama yapma bence. Çünkü bu konu her insanda negatif enerji yayar. Sadece kendine değil çevrende etkilenir bundan.
Sen kendi kendimi durdurdum kendi kendime normal gibi davrandım ve kendi kendime O ana döndüm falan Ha büyük bir ihtimal ben bir hikayeden net atlatırım ama hani o süre zarfında yapacağım şeyleri düşüneceğim ben de işte Ne yapabilirim nasıl ilerleyebilirim diye büyük bir ihtimalle çok umursamadan davranışlarımla karşı tarafa ister istemez umursamıyorum ifadesi vererek ilerlerim Hani daha çok böyle yüzüne Çat diye vuracak küfür niteliğinde Bunun haricinde önüme bakacağım bakmak istediklerimi yapmaya devam edeceğim ben bir daha da böyle bir konuya kendimi düşürmem o zaman yine olsam yine yapardım o konuda cidden pişman değilim ama olayların bu şekilde gelişeceğini bilmiyordum enel anlamda ders oldu diyeyim ya İyiyim dersi açısından da sadece et duygusal mandalı kalbim fiziksel olarak çarpınca ve böyle bildiğin sıkışınca ağrı yaptı anksiyeteden çok daha farklıydı ki anksiyeti problemi yaşayan biriyim ben zaten kötü hissettirdi Yani ben büyük ihtimalle geçmişte konuşmam gereken bir konu vardı hep erteliyordu bu da üstüne tuzlu biberi oldu Büyük ihtimal yakın bir zamanda ben psikologdan da randevu alacağım bu konunun üstüne geldiğini konuşmam gerektiğini fark ettiğimi söyleyeceğim Umarım o şekilde atlatırım durumu
Yorumunu şimdi okudum abi. Evet kıyas kötü bir şey. Ve herkesin hayat koşulları bir değil. İstesen de değiştiremezsin o yüzden kıyaslamak saçma sadece daha iyi bir hale getirmek bizim elimizde rotamızda ilerlemek
Psikolog iyi düşünce ama hiç bir zaman meditasyonu eksik etme. O da hayatın ruhsal sporudur. Bir de bu kadar hızlı yazma yetişemiyorum. 😃
Senin rota belli ona göre. 🤔 Öyle kötü hislerle sağlığı bozmak yok.
Google sesten yazdım abi yoksa hayatta klavye ile hızlı yazamam
Benim rota belli derken
Anladım kardeşim. Sıkıntı yapma böyle şeyleri... rota derken eğitim ve öğretim hayatın.
Ha evet evet yüzde yüz öğle. Zaten bugünkü öğretim görevlisi bu konuda girerken nasıl dilim yandı ise çok doğru diyip başımı onay anlamında sallayıp durdum
Orada saygı kazanacağın kişiler zaten hocaların olsun. Emin ol ileride faydasını görürsün.
Bakalım artık abi hayırlısı yani Tek bildiğim mezun olduktan sonra ben büyük bir ihtimalle asıl yapmak istediğim şeyi yapacağım tekrar eğitime alacağım herhalde Belki hemen onun için bile uğraşabilirim yani tamamıyla hayat koşulları artı benim doğru planlamam etkileyecek Çünkü çok geç kaldım yani istediğim şeye de geç kalacağım fırsatım varken erkenden değerlendirirsem daha iyi olacak
Hayat yaşarken hiçbir şey için geç değildir kardeşim. Sadece söylediklerin seni yorar ve geciktirir. Onu aklından çıkaracaksın. Planın varsa odaklanacaksın. Hayat gecikmez insan geç kalır. 😉
❤ doğru valla abi. Sağolasın ya. Haklısın biz erteliyoruz uğraşmıyoruz yapsak zaten ucundan köşesinden bir şekilde ulaşırız. Klavyene güzel düşüncene sağlok
Sağlık*
Rica ederim kardeşim ne demek. Her daim burada oldukça seslenmen yeterlidir.
Hayatta hiçbir şeyi erteleme zaten. Sen bilgili birisin ve daha da gelişecek bu.
Gecen güzel olsun.
Teşekkür ederim sizin de geceniz güzel olsun efenim iyi geceler ❤
Teşekkürler kardeşim.
Şu an hala hoşlanıyor musun mesela? Arkadaşlarınla aranızda konuşurken sevdiğim kimse yok zaten falan gibisinden konuşabilirsin
Mantıklı bu da
Evet atlatmam uzun sürdü ama yani ben kendimi okulda görmezden gelmeye hazırlamıştım ancak kızın buraya 1. Sınıf olarak aynı bölüme geleceğini nereden bileyim
Zamanla alışırsın dert etme. Arkadaşlarınla aranızda konuşurken sevdiğim kimse yok falan gibisinden konuşursun onların duyacağı şekilde çok da dikkat çekmeden. Böylelikle soru işareti kalmaz aklında. Böylelikle rahatlarsın. Zamanla da unutursun geçer gider zaten. Hangi aşk sonsuza kadar sürüyor ki seninki sürsün demi.
Zaten 1 2 ay içinde atlatırım bir de hayatıma yenilik kattım mı tamamdır.
Sadece bilmesini istemiyorum hoşlanmadan ziyade utanıyorum
Ve zamanında kötü bir şey yaşadım ve bu benim hatam bile değildi
Üniversiteyi istediğim yerde kazanamadım aile sorunlarım var depresyon da yaşadım ve üstüne bu olunca kahroldum
Hoşlanmak utanılacak bişey değil. Bundan utanmana gerek yok. Hatta onun hayatında biri var diye ondan uzak durun unutmaya çalışıyor olduğun için ahlakınla gurur duymalısın. Zamanında kötü bişey yaşadım dedin. Ne yaşadın ki
Uzak durup*
Ya beni ağlattın. Evet ona açılmam bile nedendi biliyormusun Ya ben aslında son 2 yıldır önce yaşadığım kötü bir durumum Hani ızdırabını yaşıyorum geçen yıl bayağı depresyonu tamamladım Bu yıl sadece gelecek kaygım vardı ve hani yine kötü duyguları bir noktada törpüleyemiyordum Ancak böyle arkadaşımdan 2 ay sonra hoşlanmaya başlayınca Hem kötü duyguları aynı anda yaşadım hem de aynı anda Yaşadım ve duygularımı yönetemedim duygularımı yönetemediğim için üç defa çocukla bildiğim ufaktan kavga çıkardım pasif agresif davrandım yani Ve hayatımı ilk defa böyle bir şey yaptım Normalde ben bu konularda asla kafaya takmazdım Ancak her şey biriktikçe neye döndü mü Ben de şaşırdım kendimi frenledim 2 yaptığımda işte Güven sağladım işlerini benim konuşmaya devam ettik bana hani sırlarını vesaire paylaştı
Sonra bir ara beni akşam vakti aradı ve danışmak istediği konular olduğunu söyledi kız arkadaşını da o zaman olduğunu öğrendim bu arada danıştığı konu başkaydı başka bir şey sinirlendiğini fark edince açıldı bana Neyse devam edeyim ben o zaman öğrendim ayrılacağım mı ayrılacağım falan diyordu ama hani hiç buna umursamadım objektif yorumda bulundum çok daha fazla dahil olmamam gerektiğini de söyledim hani Çünkü yeni tanıştığımızı vesaire de dile getirdim Yani herkese de anlatmasını istemedim açıkçası Onu da söyledim Hani gerçekten İnsanlar bazen bunu kullanabiliyor yardımcı oldum yanında oldum baktım bir ay içerisinde Ben normalde dönemiyorum arkadaş da o anki yardımlaşmadan sonra eski formuna döndü ilk etapta şey diye bitirdim ben
Daha fazla görüşmek istemediğimi yine pasif agresif dile getirdim en son baktım hani yine aynı boku yaptım 2 ay sonra Ayriyeten işte onunla iletişimi bitirdiğimde itiraf edemediğim için çok fazla rahatsız olmuştu Çünkü şöyleydi yani Hani beni deli gibi sandı resmen Ve ben kendimi bu konuma koydum Tamam arkadaşlığımız devam etti Hani konuştu sohbet etti sırrını paylaştı ama ya şey gibi düşünüyorsun Anlatabildim mi Hani kötü İntiba bırakmış gibi oldum Öyle olunca söylemenin daha doğru olduğunu düşündüm ve inan bana o zaman o kadar doğru bir karardı ki ve halen ben o O zaman o anda o kararın doğru olduğunu hala savunuyorum Düşün şu anda stresli istesem de
En son ağzım uzun uzun işte her şey açıkladım Hani objektif olarak yanında olduğumu sadece ben ne kötü zamanlar geçirdiğim için duygularımı dizginleyemediğimi hayatında ben de uzun zamandır ilk defa böyle şeyler yaşadığımı söyledim anlattım bitirdik 8 ay boyunca hiçbir şekilde konuşmadık numarası 2 ay önce sildim ben tabii o aralıkta Normalde hiçbir durum paylaşım yapmayan çocuk 3 defa kız arkadaşıyla olduğu fotoğrafı attı şöyle oldu ilk profiline koymuş Ben bunu fark ettim
Sonra normal siyasetle ilgili bir durum attım radan İki gün sonra arkadaşıyla oldu fotoğrafı atmış duruma aradan bir ay sonra tekrar attı sonra Benim bir arkadaşımın doğum günü vardı orada eğlendiğimizin Fotoğrafını attım etiket falan da var o da tam 10 saat sonra annesiyle birlikte Ayasofya Camisi'nde olduğunu attı o da Instagram'dan etiketi kırpmış ama etiketi halen görünüyor bilerek atmış yani böyle olunca Hani bu tarz muhabbetler dönünce şu döndü kafamda ya acaba biliyor mu hani bilmiyorsa bile çocuk acaba güvenini sarstım için ve bu şekilde davrandı bilerek mi canımı yakmaya çalıştı falan diye düşündüm çünkü güvenini kırmak için söylemedim onu Anlatabildim mi öyle bir niyetim de yoktu daha 2 aydır falan kafam yerindeydi 4 gün önce nedense aklıma bu geldi Hani bir araştırayım falan diye bir baktım kız bizim okulda aynı bölüm aynı fakülte sadece 1 sınıftan başlıyor Bir de üstüne okulda görünce otomatikman Ya biliyor mu acaba falan oldum yani gerçekten şu an sadece utanç yaşıyorum yani hani Dilim kopsaydı söylemeseydim dedim ama biliyorum ki ben o dönemde oradan geçsem yine aynısını yapacağım O yüzden kendimi de suçlamıyorum ve bilemem de Yani 8 ay sonra gelip de burada okula başlayacağını
Bu arada Hani Benim telefonla aradığı zaman ben Hayatında biri olduğunu öğrendim 4 aylık arkadaşlığımızı bilmiyordum Ben hayatında biri olduğunu Hani çevrede de görmediğim Takip ettiğim kadarıyla da görmedim hiçbir emare
Anladım. Neyse gecmiste olan olmuş bitmiş. Ona yapacak bişey yok. Bundan sonrasında muhatap olmazsın, umursamazsın onlar da senin umursamadigini görünce, senin hakkında bi düşünceleri varsa bile geçer gider zaten
Hadi inşallah yok ya asla bir daha umursamam. Önüme bakmaya full gaz devam. Hayatımı ne kadar erken kurabilirsem o kadar iyi
Zaten bende kendime artı değer sağlarsam durumu eşitlerim benim de duygusal yaram iyileşir
Anlattıklarımda çocuğun veya kızın düşüncelerini çıkarabildin mi?
Sence çocuk kasıtlı mı durum attı
İnsanların neyi ne düşünerek yaptığından kesin olarak emin olmak mümkün değil. Ama sen kim neyi neden yaptı diye düşünerek de unutamazsın. Kendine yardımcı olmuyorsun. Bırak umursama neden yaptıysa yaptı
Ya ben bu soruyu neden soruyorum hani gidip de böyle istediğim cevabı almak için sormuyorum Şu sebeple soruyorum Benim kafam karışık ve her ihtimal Şu an ben düşünebiliyorum zaten sadece hangisinin doğru olup olmadığını insanlardan teyit etmeye çalışıyorum O da şöyle anlattığım duruma göre yaptıkları yorumlardan işte
Karşımdaki insanın Ben şu şu şekilde düşünüyorum çünkü sebebi bu bu bu bu olabilir yorumunu bekliyorum ha Direkt işte bunu yaptığı demesini beklemiyorum Sadece aklımdan geçen ihtimalin ve geçirdiği ihtimalinden Hani hangi mantığı kurarak geçirdiğini Öğrenmek için istiyorum ki ben de ona göre düşüneyim eğer farklı bir bakış açısı yakalarsam doğru düşünebilmek için uğraşıyorum yoksa hani gidip de Hani bana aşık olsun diyebileceğim bir konu yok Anlatabildim mi Bitti Bitti artık o konu
Kusura bakma Google sesten yazıyorum bitti gitti artık o konu yazdım bir de bazı yerleri Yanlış çevirmiş Eğer böyle asabi görünüyorsa yanlış anlama Haberin olsun şimdiden❤
Yok sorun değil anladım. Ama dediğim gibi bence bunları düşünerek kafanı yorma derim. Ne kadar düşünüp kafa yorarsan bu durumu unutman o kadar uzun sürer
O kişinin şu an sevgilisi varsa zaten kafanın karışacağı bir durum yok
Evet aşk açısından yok ama rezil olma açısından var
Geçmiş bitmiş olay. Rezil olacagın bişey de yok
Yoksa iyi herkes bunu söylüyor ama ben kendimi rezil olmuş gibi hissediyorum
Öyle hissetme. Herkes benim gibi söylüyorsa demek ki herkese kulak vermen lazim
Bu herkes aynı zamanda benim takıntı yaptığımı düşünüyor Ben herkesle iletişimimi kestim meğersem Ben bunca zamandır insanları yara bandı olarak kullanıyormuşum ve bu hani bir insana zarar vermek amaçlı değil tamamıyla kendini duygularımı durdurmak o acı çektiğim şeyleri durdurmak için yaptığım bir şeymiş tamamiyle kendime zarar veriyorum ben bugün bitirdim bugün hiç de uyku girmedi açıkçası gözüme
Gerek yok artık Ben öneme bakacağım yalnızım
Okulda da kendi kendime devam edeceğim artık ya elbetteki yeni insanlarla tanışırım işte Muhabbet ederim sohbet ederim O sorun değil de sorun şey yorgunum Ben hayatta çok yoruldum
Başkalarını yara bandı yaparak atlatmaya çalışmaktansa kendi kendine yalnız başına atlatabilmen daha önemli. Bu seni daha güçlü yapar ve atlatman da daha sağlıklı olur. Kendin için bişeyler yap, gez, hobiler edin, spor yap. Spor iyi gelir
Veya arkadaşlarınla sosyalleş, vakit geçir. Ama başkalarını kendine yara bandı yapmamalısın
Cidden karşılıklı uyum olmadığı müddetçe arkadaşlık kurmayacağım kendi derdimi anlatmak ya da işte atıyorum Sadece yalnız kalmamak için yapıyormuşum bunu gerek yok yani böyle bir şey çünkü gerçekten Değer vermiyorlar karşılıklı bir etkileşim de olmuyor oluyor sonra en ufak cümle ile bozuyorlar ve Hani bozmaların sebebi de tamamıyla düşüncesizce davranmaları Ben mesela birini gerçekten sorunu çözdüğüm zamanlar yani durumu onun için kötü olduğunu kendisini bilerek tercih ettiğini fark etsen bile Yavaş yavaş alttan giriyordum üstten çıkıyordum Şefkat gösteriyordum en sonunda o cümle öyle bir şekilde söylüyordum ki karşı taraf yaptığı hatayı anlıyordu hem de yani karakterine böyle darbe vurulmuş gibi hissetmiyordu ama şimdi bunu bile yapamıyorum Başkasını Yani ben bittim yani Film bitti ve kaybedelim 8 ayda lafta kendim için bir şeyler yapacaktım ama yapmadım ama okulda da artık bir şekilde yaşayacağım Bu asalak durumu O yüzden yapabileceğim de bir şey yok
Ben sadece öneri sundum. Gerisi zaten sana kalmış bişey
Sağolasın
Rica ederim
İhtimal var da önemli mi senin için
Ben kimse ile kötü olmak istemiyorum sadece. Böyle olacağınu bilseydim hiç açılmazdım zaten açılma sebebim de kendisinden öğrendikten hemen sonra onun arkadaş olarak göremememden kaynaklıydı