Sevgilim içimden gelerek güzelim diye iltifat edemediğini söyledi, bu kadar önemli mi bu güzellik?

İsimden dolayı uzun zamandır görüşemiyorduk. Whatsapdan birbirimize fotoğraflar atıyorduk. Uzun süreli ayrıl barış bi ilişkimiz vardı. 4 defa reddetmeme rağmen o geldi benimle barışmak istedi. O bana fotoğraf atıyordu ama ben bayılmiyorum yani içimden sonuçta arada sevgi var karşıdaki kişinin kusurlarını görmezden geliyordum. Yakisiklimmm benim diye iltifat ediyordum hep. Oda bana güzelim diyordu attığım fotoğraflara. Artık en son bana bakimsizsin dedi tak takistir sur biraz dedi. Halbuki makyaj yapıyorum doğal bi şekilde. Hani bana foto attığımda yakisiklim diyorsun ya içinden gelerek mi diyorsun diye sordu. Ben de evet dedim işte ben de içimden gelerek güzelim demek istiyorum sana bakımlı ol dedi. Çok kırıldım. Çalışırken atıyordum foto tabiki aşırı süslenmemis olabilirim insan sevdiğine böyle der mi?

Sevgilim içimden gelerek güzelim diye iltifat edemediğini söyledi, bu kadar önemli mi bu güzellik?
Cevapla