Sevgilim aslında o kadar da güzel değilsin ama ben seni güzel görüyorum sevdiğim için dedi?

Sevgilim bana, aslında o kadar da güzel değilsin ama benim gözüme güzel geliyorsun dedi. Sevdiğim için güzel görüyorum dedi. Allah aşkına sevineyim mi üzüleyim mi? İltifat mı etti? Bana sürekli çok güzelsin diyen birisi kendisi, ciddi misin dediğimde de ben iy bir şey söyledim niye alınıyorsun dedi alınmak değil de 2 yıllık sevgili bunu neden böyle söyler?
Sevgilim aslında o kadar da güzel değilsin ama ben seni güzel görüyorum sevdiğim için dedi?
Cevapla