+1 yılÇünkü artık uğraştığımıza değmiyor önceden mesela evgi emekti sevgi bilmem kendisini göstermekti falan diyen insanlar böyle hafif de olsa içinde bir sevgi bir aşk duygusu olan ve sevdiği insanın gerçekten sevip sevmediğini anlamak için karşılığını görmek için emek sarf ettiğini görmek için söyleyen insanlarla ama şimdi günümüzde baktığın zaman böyle bir durum söz konusu değil ki şimdi bir kıza gidip seni seviyorum diyorsun ilgi gösteriyorsun ve kız tamam diyor hayır istemiyorum diyor uğraşamam kimseyle diyor e şimdi bu devrin insana niye emek harcayayım ki
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılPardon da biz sırf sizin egonuz için bir de peşinizden mı koşacağız!
O emeği niye bir tek erkek gösteriyor anlatsana! Sadece ilk adımı erkekten beklediğiniz yetmiyormuş gibi bir de gurursuzca erkeğin reddedildikten sonra bile defalarca kere yeniden teklif etmesini bekliyorsunuz. Ömrümde bir tane bile kıza teklif etmedim ve buradaki cevapları görünce bir karar verdim, asla da etmeyeceğim.
Kızların bana teklif edip, ardından ben reddedikten sonra defalarca kez yeniden teklif etmesini bekliyorum. Ama biliyorum ki sırf cinsiyetimden dolayı asla böyle bir şey başıma gelmeyecek!
Tek söylemek istediğim egoistin tekisin!
01 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 😄
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılO kadar katılıyorum ki bu soruya özellikle şimdi erkeklere bakıyorum bir nazlar hemen gidiyorum demeler bitsin demeler öyle garip bir genişlik bir rahatlık nerede o eski erkekler aşklar sevgisine sahip çıkan erkekler biz böyle bir erkek istediğimizde de sonra sonun ölüm olur falan diyorlar arkadaşlar biz vursun kırsın şiddet uygulasın demiyoruz sadece sevgisine ve sevgilisine sahip çıksın arkasında yanında dursun istiyoruz emek versin çaba versin istiyoruz
24 Yorumla- +1 yıl
@Mutlu_muzlu Ne olur bize bayıl 😄
- +1 yıl
Güneş satasmasin diye kaldırdım yorumu yanlış anlama☘️
Teşekkür ederim eig için - +1 yıl
Beni düşündüğün için teşekkür ederim. 😊Rica ederim. 🌸
- +1 yıl
@ŞükrüHoca İkisi farklı şeyler. Biri çabalıyor biri ruh hastası, takıntılı.
u +1 yılSeçenek çok bebişim o sebepten. Bununla olmadı mı? Başkasında deneyeyim şansımı diyorlar herhalde. Keşke tam da böyle olmadıklarını ispatlasalar bazıları. Reddedilince karşısındaki kadına sadece hevesten ibaret olmadığını gösterebilse. Bir de üstüne reddedince sövüyorlar. Zaten yakında askere de bizi çağıracaklar bazı kadınlar daha delikanlı olduğundan.
317 Yorumla- +1 yıl
Cidden çok doğru dedin. Düşüncelerime tercüman oldun. Yani hemen vazgeçince biz acaba nasıl sevgisinden emin olacağız? Ki bazıları da sırf hırs yapıyor ve çaba gösteriyor. Bir şey hissedince ve deyince vazgeçiyor.
- +1 yıl
Aynen yani hırs yapmanlar da kendini belli ediyor ya, samimi gelmiyor hiç bir tavrı. Yani iki tip var; biri reddedince hemen vazgeçen diğeri hırs yapıp elde edene kadar ayıya dayı diyen duygularını açtığında ghostlamaya başlayan. Bir de yaptığı her şeyle “ben yanındayım yâr da olsan yara da” ama onlar çok nadir çıkıyor insanın karşısına.
- +1 yıl
Karşımıza hayırlı insanlar çıkması dileği ile 🤲
- +1 yıl
Amin. :)
- +1 yıl
Şimdi size sevginizi gösterecek adam olsa acaba şunu hiç demey miydiniz anlamıyor musun sevmiyorum hoşlanmıyorum senden ne kadar yapışkansın diye
Eğer bu adamın fazla seçeneği varsa demekki sizden olmayacağını gerçekten biliyormuşki birkez daha adım atma gereği duymuyomuş bu geçici heves olduğu için size saygı duyduğu için sizi daha fazla sıkmamak için adım atmıyordur
Adımız çıkmış dokuza inmez sekize
Red edilince adım atmaya devam edeni sapık konumuna sokanlar var atmayana da hiç sevmemişki dersiniz
Siz önce ne istediğinizi belirleyin - +1 yıl
Allahımmmmm sana geliyorum. Lan benim görüşlerim neden yol geçen hanına dönüyor neden ya
- +1 yıl
Çünkü erkekleri de anlamaya çalışmıyorsunuz ondan
- +1 yıl
@SoaringDragon yoo gayet anlıyoruz.
- +1 yıl
Yazdıkların öyle anlaşılmıyor 🙂
- +1 yıl
Ohoo ama her yazdığımın altında bir anlam ararsak..
- +1 yıl
ablacım şu anlamı nasıl çıkarabilirim allah aşkına :D *Keşke tam da böyle olmadıklarını ispatlasalar bazıları. Reddedilince karşısındaki kadına sadece hevesten ibaret olmadığını gösterebilse. Bir de üstüne reddedince sövüyorlar.*
bu önyargı değilde ne yani - +1 yıl
Kardeşim senin algıların kapalı sanırım. O cümleler kendi kendini anlatıyor zaten. Reddedilince sövmek yerine aksini ispatlasınlar diyoruz. Önyargıyla ne alakası var
- +1 yıl
@_günes ablacım son yazdığım yazımı niye sildin burada hem soru soruyorsun hemde tatmin olmadığın cevabımı siliyorsun burada özgürce cevabımızı verebiliriz herhangi bi kötü söz söylemedikçe
Neyse şu reddedilince sövüyorlar kısmını cevaplamamıştım onu izninle cevaplayayım
Reddedilince söven kişi sorunlu tiptir ona elbette söz hakkım olmaz hatta ondan kurtulduğunuz için şükretin bence ama buna rağmen eğer gerçekten red edilmişse adam daha fazla adım atamaz çünkü her ne kadar adım atarsa atsın kalbiniz ısınmadığı bi adama şans vermezsiniz bunu bildiğimiz için sizin duygularınızı saygı gösterip çekilmek zorundayız hem üzülmemek için hemde sizi zorlamamak için cinsellikle veya geçici duyguyla alakası yok ha bide düşün yani sana adım atan birine ne kadarda yazık olacak hayatında biri olduğunu - +1 yıl
@SoaringDragon Ben yorumunu silmedim
- +1 yıl
@_gunes____00 tamam pardon o zaman özür dilerim
yorumum silinince senin sildiğini sandım soru sahibiler siliyor diye düşündüm :D - +1 yıl
Teşekkür ederim 🌸
- +1 yıl
Rica ederim ❤️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
38Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Ali cabbar bir lolipop bak efe türkülerine adamlar sevdikleri için kurşun atıp kurşun yiyor ancak kendimle çelişen konuya gelelim şimdi günümüzde azıcık ısrarci olundu mu ya kadinalr ifsaliyor ya da sapıklik olarak görüyor tabi bu yazan kişiye göre de değişiyor
12 Yorumla- +1 yıl
Sen de niye her otu b. ku sapıklık olarak algılayan birinin peşinden koşuyorsun? Bırak da ne hâli varsa görsün kocaman egosuyla baş başa kalıp. Zaten sen olmazsan o hiç.
+1 yılAhir zaman alâmeti. Ne sevgi kaldı ne saygı. Bütün güzel duygular anlamını yitirdi. Geriye hüzün ve keder kaldı. Ruhlar darmadağın, yürekler yorgun. Akıllar karmakarışık. Milletin derdi nefsini tatmin etmek olmuş. Yuvasını kuran da kurmayanda mutsuz ve huzursuz. Uzun lafın kısası kıyâmet günü yaklaşıyor.
10 YorumlaÇünkü..

Kimse bilmiyor Sevgi tanımını, çocuklardan alan ve onlara özenen insanlardan -kendi fikri dahi olmayanlardan- ne bekliyoruz?
10 Yorumla
+1 yılBunun en temel. nedeni modern çağın en büyük pradikmasi Ya anlasilamak ya da anlatamamak
Bu ikilem içinde gidip geliyor insanoğlu
Kırılıyor ya da kırmak incitmek istemiyor
Pes edip bundan12 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler sagolun onure ettiniz beni
- +1 yıl
Rica ederim.
+1 yılSizce emek bu mu oluyor?
Gururu hiçe sayarak size ego tatmini yaşatmak mı!!
Emek bu değil kesinlikle bu emeklemek olabilir dizlerinin üzerine çökerek☺
sevgi emek ister evet paylaşım ister gerekirse savaşmak da ister ama bu ilişkinin içindeki zorluklarla alakalıdır...
010 Yorumla- +1 yıl
Gurur ne? Onur demiyorum. Gurur ego demek.
- +1 yıl
Ego gurur adına ne dersen de reddedilmek ve ısrarcı olmak emek değildir...
- +1 yıl
Egon ağır basıyorsa zaten sevmiyorsundur.
- +1 yıl
Ego ne öcü mü senin için ☺ ego gerekliliktir bazen ayrıca sevgiyi bununla ölçmek mantıksız ve sağlıksızdır sana göre Yalvarmak da aşka dahildir :))
- +1 yıl
Yalvarmak değil, kararlı olmak, ne istediğini bilmek aşka dahildir. Ego ne? Bencilliktir. İlişki ise iki kişilik yaşanan bir ve iki kişilik düşünülmesi gereken bir şeydir. Beni yok edip biz olmaktır
- +1 yıl
Ne istediğini bilmekle ne istemediğini bilmek arasında ince bir çizgi vardır.. Bazen senin kararlılık dediğin şey yüzsüzlük olabilir ego devreye girmelidir bazen sen onı bencillik olarak görebilirsin ama zayıf ego zayıf karakter demektir benim için.
- +1 yıl
Hayır zayıf ego zayıf karakter değildir. Zayıf karakter ondan ona koşmak demektir. Herkese mavi boncuk dağıtıp aslında en çok kendini sevmek demektir. Zayıf karakter iradene sahip olamayıp karşındaki kişi iki kuyruk sallayınca kendini hemen onun yatağında bulmaktır. Çünkü hiç hayır diyememektir. Birinden ayrılınca kendini hemen alkol masalarına meze edip edip aramaktır zayıf karakterli olmak. Yüzsüz insan hata edip o hatayı yapmayacağım dediği halde devamlı yapan kişidir. Çünkü hep aynı şeyi yapıp duruyordur. Karşı tarafı kandırayım derken aslında en çok kendini kandırıyordur.
- +1 yıl
Kelimelerle aranız iyi olabilir ama sadece kendi pencerenden bakarak hayatı yorumlayamazsın. ☺
Bunlar senin hayatının zayıf karakterleri ve yüzsüz insanları benim dünyamda yüzsüzlük istenmediğin yerde durmak, reddeden kadına ısrar etmek onurunu gururunu hiçe sayan her türlü davranışı kapsar...
Zayıf karakter ise ayrılığı sevgiyi ya da acıyı dışarıya fazlaza taşırmaktır. Sevginin de acının da yer içerde olmadıkça sadece rezillik boyutundadır.. Neyse sizinle çok farklı pencerelere açılıyor dünyamız o nedenle bu konuyu daha fazla uzatmak istemem. İyi günler - +1 yıl
Herkes aynı düşünmek zorunda değil. İyi günler.
- +1 yıl
Senin sırf peşinden koşsun diye reddetmen ego değil mi yani!
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba, emek derken kast edilen şey ilişki içindeyken karşı taraf için fedakarlık yapmak, empati kurmak , anlayış göstermek, saygili , sevgili olmak, rahatsiz edici kelimeler kullanmamak, zaman tanımak , karşilikli sevgi icin mücadele etmek çabalamak sevgi emektir sözü bunun için kullanilir. Karşılıksız bir ilişkinin peşimde koşmak emek degil , insanin hem kemdine hem karşi tarafa çektirdigi eziyettir , bunun için degildir o söz
08 Yorumla- +1 yıl
Karşılıklı olması için de çaba sarf etmesi lazım. Kararlılık göstermesi lazım. Çabasız kalınca, hemen başlarına gidince mi sevgi oluyor? Belki zamanla sevecekse de insan böyle bir şey hissedemiyor.
- +1 yıl
Sevginin zamanla olan bir şey oldugunu sanmiyorum , takimtidir bence bu benim şahsi fikrim, birisi sürekli istemedigim halde seviyorum dirse bunu takinti olark gorurum ki bi zaman sonra rahatsiz hissettirir. . İlişkiler karsilikli olmalidir diye dusunuyorum.
- +1 yıl
Takıntı, hastalıklı bir duygu yalnız. Hani üçüncü sayfa haberlerindeki cinayetleri işleyen adamlarınki takıntı. Sevmen için çaba sarf edeninki değil. Ha tabii herkesin sevgi anlayışı farklıdır. Yani ben de ilk görüşte aşka inanan biri değilim. Tanımadığım birini nasıl seveyim? Hakkında ne biliyorum ki? Belki iğrenç bir karakteri var. Bilmiyorum.
- +1 yıl
Sen sevmek için nasıl bir çaba sarfediyon, anlatsana lan egoist!
- +1 yıl
Hiç asik olmadigin icin bilmemen normal işte
- +1 yıl
Ozman birisi sana seni seviyorum desin sen sevmedigin halde surekli pesinde dolansin , seni rahatsiz etsin hosuna gidermi? Mesajla , aramayla , takip etsin evine kadar bu hosuna gidermi sevgi bumu takimti mi simdi ozmam sen karar ver neyse
- +1 yıl
Benim hiç âşık olmadığımı ne biliyorsun? Beni tanıyor musun?
- +1 yıl
Ben, ev adresimi kimseye vermiyorum. O yüzden kimse beni takip edemez. Bu bir. İkincisi yazmak isteyen bir yolunu bulup yine yazıyor veya arıyor. Ki bana da var yani cevap bile vermediğim halde yazanlar. Yazsın dursun diyorum. Rahatsız da olmuyorum. Benim egosantrik durumlarım yoktur. Ay yazma diyorum hala yazıyor takıntılı. Mal galiba gibi gibi kimsenin çabasını küçük düşürecek cümleler kurmam. Sadece canım ister yanıt veririm. Canım istemez, yanıt vermem. O da benim bileceğim şey.
Amaclari sevgi değil seks olduğu için, nasıl olsa sen olmasan başkası olur
347 Yorumla- +1 yıl
👏👏Çok doğru.
- +1 yıl
Sen reddedersen tabiki de başkasına gider
- +1 yıl
Şimdi size sevginizi gösterecek adam olsa acaba şunu hiç demey miydiniz anlamıyor musun sevmiyorum hoşlanmıyorum senden ne kadar yapışkansın diye
Eğer bu adamın fazla seçeneği varsa demekki sizden olmayacağını gerçekten biliyormuşki birkez daha adım atma gereği duymuyomuş bu geçici heves olduğu için size saygı duyduğu için sizi daha fazla sıkmamak için adım atmıyordur
Adımız çıkmış dokuza inmez sekize
Red edilince adım atmaya devam edeni sapık konumuna sokanlar var atmayana da hiç sevmemişki dersiniz
Siz önce ne istediğinizi belirleyin - +1 yıl
Bu geçici bir heves olduğu için değil* size saygı gösterdiği için daha fazla sıkmamak için adım atmıyordur*
- +1 yıl
@SoaringDragon Sana yapışkan, sapık diyenleri seviyorsan demek ki sen zaten emeği emek verilmeye değmeyen birine veriyorsun demektir.
- +1 yıl
@SoaringDragon demeki sende nerde egolu ayarı bozuk var onlara gidiyorsun, valla çokta delikanli kadinlar kızlar var, sevgisinin arkasında cesur duran , ama sizler g... tu guzel olsun, aman ağzı güzel olsun, diyorsun , hangi kadına, ben bu kadını severim sevgisini kazanırım diye ciddi yaklasiyorsunuz yüzde 90 niniz goturmelik niyetine, bir insanın dışına değil kalbine bakın huyuna bakin, ne demişler yüzü güzele 40 günde doyulurmus, ama huyu güzel e 40 yıl doyulmazmis
- +1 yıl
Doğru dedin. 👏👏
- +1 yıl
@_gunes____00 işte bu yüzden öz saygımızdan ve size saygı duyduğumuzdan dolayı bunu öğrendiğimiz için red edildikten sonra tekrar bir adım daha atmak zorunda kalmıyoruz ve anlıyoruzki demekki değmeyecek birisi ve şunu da anlam çıkarırız belkide gerçekten istemiyor
eğer karşılığını alamıyorsa o insan bi daha o kıza yanaşmaz ve red edildiği yerde durmaz bu tamamen cinsellik için yaklaştığından dolayı değil kendi öz saygısından dolayı bi daha adım atmak istemiyordur - +1 yıl
@SoaringDragon Tamam da, analizini yapcaksin ozaman, önce izleyeceksin kız senden hoşlanıyormu yeşil ışık var mı ona göre adım atcan, haa ben bunu beğendim diyip damdan düşer gibi gel cikalim dersen oda seni çıktığın yere yollar gibi bisey olur. Doğru kişiyi bulacaksın,
- +1 yıl
@SoaringDragon İyi madem. Sen git de sana sapık muamelesi yapan biriyle sevgili ol. Sonra da seninle ayrılınca da senin gibi ondan ona koşsun. Sonra da ağla "Bütün kızlar şöyle bütün kızlar böyle." diye.
- +1 yıl
Doğru. 😂😂
- +1 yıl
@fesfs bir kadının dışına değil kalbine bakın diyene bak sen hiç içi güzel birine yakınlaşıpda hadi sevgili olalım dedinmi :D demedin niye demekki bişey hissetmiyorsun kalbin atmıyor enerjin uyuşmuyor vs vs o adamda bunu bildiği için size bir daha adım atmamasını illa cinselliğe vuruyorsanız o da sizin erkeklere karşı önyargınızdan dolayıdır geçin bu işi
benim için kirli değil hiçkimseyle sevgili bile olmadım aldatmadım ama gel görki arkadaş olarak görüldüm ve nerede uğursuzlar varsa gidip onlarla birlikte oldu sonrada sizde aynı bu şekilde @_gunes____00 sende dahil olmak üzere bütün erkekler aynı demenizden ötürü sizde size gerçekten değer verene değilde gidip sicili leş olana ya da ne bileyim sizi üzene dış görünüşü iyi olana değer vermezseniz sizde belki o adam size doğru ilgiyi verecektir red etmediğiniz sürece
red ettikten sonra o adamdan ilgi bekleyemezsiniz
- +1 yıl
@SoaringDragon ben enerjiye bakarım, valla yakışıklı kriterim olmadı hiç, kusura bakma ben zekasına bakarım, eylemine benim için neler yapar ona bakarım, yakışıklı dersen çok var zibil gibi istemediğin kadar herkes görür yakışıklıyı, önemli olan kimsenin göremediği güzellikleri görüp fark yaratmak
- +1 yıl
@fesfs Biz zaten ilgi duyduğumuz kızlara ilgimizi belli edebiliyoruz onda sorun yok ama buna rağmen allah aşkına düşünsene her ne kadar ilgimizi göstersekte yine sevemediğini yine ilgi duyamadığını belki sever düşüncesiyle adım atmak saçmalıktır madem ilgi gösterene şans veriyorsunuz o zaman sevemediğin birine bi şans verirmiydin sizde bizim kriterimize göre değilde kalbimize göre şans vermeyi deneyin yani sizin için daha fazla mücadele verebilmek için bize açık kapı bıraksanız bunu yaparız ama hep söyledikleriniz farklı eylemleriniz olduğu sürece bizden herhangi bi adım beklemeyin
- +1 yıl
@Herhangibirinsanım sen nasıl bi kralsın ya <3
- +1 yıl
Sonra cinsiyet eşitliğinden bahsetmedim bilirsiniz ama! İşinize gelince nasıl da takıyorsunuz o cinsiyet rollerine!
- +1 yıl
@Mutlu_muzlu He sen gir muzunu yee okuduğunu anla bi
- +1 yıl
😃😃
- +1 yıl
@Mutlu_muzlu kanka boş ver anlamak istemiyorlar işte red edildikten sonra başka kızlara yönelmeyi sanki abazanlık olarak algılamaları kadar saçma bi düşünce yok bizi anlamak istemiyorlar işte boş ver yazmayada değmiyor tıpkı bi adım daha atmak değmemesi gibi
- +1 yıl
sonrada niye aşk yok diyorlar çünkü anlamak istemiyorlar anlayışımız sıfır bu ülkede
- +1 yıl
@fesfs sen olayı hala kaliteli kızlar bilmem nesine çeviriyorsun olay bu değil
eğer red edilmişsek demekki istemediğinizi bildiğimiz için bi adım daha atma gereğinde bulunmuyoruz bunu anlatmaya çalışıyorum sen hala kaliteli kızlar var onlara yönel bilmem ne
o zaman onlara yöneleceksek bize sapık demeyi bırakın cinsellik için birlikte oluyorlar demeyi bırakında bizde başkalarına yönelelim hani avcıyız ya avcı ruhluyuz ya o zaman bırakında bizi seven bizim sevgimize layık birilerini bulmaya çalışalımda sizi daha fazla rahatsız etmeyelim olayı fazla demoralize ediyorsun
ayrıca bunun kalitesiyle alakası falan söz konusu değil düşün ben mesela senden hoşlandığımı söylesem nazikce red yerim ama buna rağmen belki sever diye yine sevgimi belli etmek için elimden gelen herşeyi yapsam ama sen bundan rahatsız olmaya başlarsan yüksek ihtimal benim sana karşı ne kadar yapışkan ne kadar değersiz ve ne kadar özsaygısı olmayan biriymiş gibi gösteririm çünkü şöyle kızlara olan sevgimizi veyahut ne kadar sevdiğimizi belli etsek ama maalesefki istemediğini tekrardan söylemesine rağmen biz şöyle düşünüyoruz emeğimizin karşılığını alamadık her şey boşa gitti diye düşünüp üzülürüz sonra tecrübe ederizki olmuyorsa olmuyor zorlamanın anlamı yok demekki
hem düşün hala sana bağlıyım ama hayatında biri olduğunu öğreniyorum bana yazık olmazmı hayatında biri olduğunu öğrendiğimde bide şu olur ama ben sana söyledim hoşlanmıyorum dedim olur yani düşün sen üzülmezmisin hiç doğruyu söylermisin hoşlandığın kişinin hayatında biri olduğunu öğrendiğinde?
bizi savunduğun hiçbir kelime yok sadece erkekler cinsellik için ilişki kuruyorlar demişsin ve genelleme yapmışsın tabiki bende erkeğim ve yorum yapmak ve erkeklerin hepsi böyle düşünmediğini söylemek durumundayım - +1 yıl
napalım aynen öyleyiz mi diyelim çok saçma bir düşünce bu o zaman sizde bize bi şans verin red etmeyin bizi bizde size ilgimizi belli etmeye çalışalım red ettiğiniz kişiden sevgisinden emin olamazsınız anca sadece şans verdiğinizde emin olabilirsiniz
- +1 yıl
@SoaringDragon ben sapik demiyorum, bu senin şahsiyetine münhasır değil zaten, aslında seni anlıyorum ama bende anlatamaya çalıştım ama aynı frekansı yakalayamadık yanlış anladin
- +1 yıl
@fesfs peki senin anlatmaya çalıştığın neydi onu öğrenebilirmiyim
- +1 yıl
Yani siz erkeklerin seksten başka bir şey düşünmediğini, karşısına çıkan kadın kim olursa olsun onu yatağa atmayı mı düşündüğünü sanıyorsunuz?
Böyle bir genelleme yapmak erkeklere haksızlık olur. İnsanları tanımak o kadar da zor değil. Eğer bir erkek sizin iddia ettiğiniz gibi bir düşünceye sahipse konuşmalarından, hal ve hareketlerinden tavırlarından, en önemlisi de dünya görüşünden; kadına bakışından nasıl bir insan olduğunu anlarsın ve bu tiplerden uzak durursun.
Hayatının kadınını arayan hiçbir erkek yalnızca Seksi düşünmez. Onda çok daha başka özellikler arar. Ne kadar ortak özellikler varsa, dünya görüşü, kafa yapısı aynıysa o erkekle rahatça evlenebilirsin. Ancak şu da var ki bir erkek seksi ne kadar düşünüyorsa kadın da aynı şekilde seksi düşünür. Bu bilimsel bir gerçektir. - +1 yıl
@ŞükrüHoca Aynen öyle oluyor. Kız haklı. İki erkekten birinin tek derdi seks.
- +1 yıl
@ŞükrüHoca her erkek bir değil her kadında, ama geneli böyle kabul edin, 5 erkekten biri güzel bulduğu kadınla fantezi hayali kurmaya başlıyor, bu eleştiri hakaret değil gerçekler.
- +1 yıl
_Güneş__00 ablacım o zaman erkeklerin derdi seks ise sende seks düşkünlere denk geliyorsundur ve onlardan sevgi bekliyorsun demektir o zaman sende yol ver gitsin 🙂 basit bişey değilmi bu
- +1 yıl
@fesfs yani yapanlar var tabiki ama işte yapanlar varsada dediğim gibi yol vermek gerek gerçek sevgini bunlara harcamaya değmiyor bizde eleştriyoruz kızları ama bu eleştri daha çok kötüye göstermeye gidiyor ve ben birbirimizi böyle gösterelim istemiyorum 🙂
- +1 yıl
@SoaringDragon siz beni yanlış anladınız ozellike bayan, 2 kişi biri sadece cımbız gibi kısmı almis adıma paylaşım yapmış, siyasetçiler gibi, bu bir suç, ben o ekranla şahsıma münhasır hakaret hedef göstermekten dava açabilir yüklü tazminat alirim, ve burada beni gercek hayatta tanıyan kişide var, bunu çok kolay yapabilecegimi de biliyorlar, ki dün söylediler işin içinde sayılırsin ve mahkemeye diye, ben ne dedim gidip güzel olsun bilmem ne olsun, diyorsunuz, sevgisine sahip çıkacak güzel kadınlar da var yazdım, orada ben savunma yaptim, istisna durumlar içinde hemen her gelene evet diyenler nasıl mideniz alıyor dedim, ama tabi insanlar sadece saldırmak için açık ariyor Soruyorum Erkek olarak Her gelene ilk teklifte evet diyeni kabul edermisin sevgisine askina inanirmisini doğru söyle bana. Demek istediğim bu amaa bana kadin düşmanı diyenler kadın düşmanının ta kendisi
- +1 yıl
@fesfs anladım o zaman şöyle eğer ufaktan tanıyor ve benimde ilgim varsa ve beğeniyorsam elbette şans veririm önemli olan ortamında tanıdığınız birisinin olması hemen tanımadığın birine elbette şans vermezsin ama tanımak içinde bir şans gerekiyor ve o şansı vermedikten sonra red ederseniz o zaman o karşınızdaki kişi o zaman tamam zorlamayayım der içinden gider :) aralarında böyle ve anlayışlı iyi erkeklerde var sevgi zamanla gelişir zaten ama bu duygular karşılıklı olmalı olmazsa her ne kadar adım atarsak atalım karşımızdakinin kalbi atmazsa bi faydası dokunmaz bize hiçbir zaman tek taraflı gelişmiyor hiçbir zaman
ayrıca güzel olsun dememiz illaki şu değil ultra güzel olsun baldırları böyle büyük olsun g*tü böyle güzel olsun diye kriterimiz yok bizim :D en azından benim yok sadece bana güzel ve hoş gelen birisi olsun ama bunun yanındada kafa yapımıza bakarım davranışları nasıl onlara bakarım eğer içi kötüyse güzellik hiçbir işe yaramaz ben dış güzelliğe bakarım yalan değil ama hani bunu cinselliğe veya fantezi kurmalarını bağdaştırmak çok saçma illaki bi güzele bakıyoruz diye fantezi hayalini kuracak birisi değiliz onlar evlenince gelişirse gelişir umarım anlamışsınızdır :) - +1 yıl
1. "demekki sende nerde egolu ayarı bozuk var onlara gidiyorsun, valla çokta delikanli kadinlar kızlar var, sevgisinin arkasında cesur duran , ama sizler g... tu guzel olsun, aman ağzı güzel olsun, diyorsun hangi kadına, ben bu kadını severim sevgisini kazanırım diye ciddi yaklasiyorsunuz yüzde 90 niniz goturmelik niyetine, bir insanın dışına değil kalbine bakın huyuna bakin, ne demişler yüzü güzele 40 günde doyulurmus, ama huyu güzel e 40 yıl doyulmazmis" diyorsun şimdi siz hanginiz dış görünüşe bakmayıp da sadece içini sevipte ciddi ciddi aşık oldunuz? hanginiz bi kriter bile koymadan sadece "seni sen oldugun için sevdim" diyerek ilişkiyi sürdürmeyi başardınız? valla çok duyuyorum ben siz kadınlardan bu "ben dış görünüşe bakmam, karakterine, zekasına bakarım" laflarını ama bi etkileşime geçmeyince, migdenizde kelebek uçuşmayınca umud vermemek adına "ben seni arkadaşım olarak görüyorum, sana hiç o gözle bakmamıştım" diyorsunuz hiç 160 kilolu obez birine,1.60 boyunda birine şans veripte "ama fikirlerimiz uyuşuyor, yamuk yapacak tip de değil" diyipte sizi seven biriyle hiç ilişkiyi yürütmeyi düşündünüz mü? Düşünmemişseniz o zaman bize dış görünüşe bakmamamız konusunda önermede bulunmayın bulunacaksanızda ve sadece bi kızın kalbine bakmamız konusunda öneride bulunacaksan siz de o önerideki insan olun yani sizin sevginizi kazanmaya calisipta onun emeklerini bosa çıkarmaya çalışmayın bak kendin de diyorsun "seven de mucadele eder!" o zaman reddetmek yerine şans vermeye çalışın gidipte sevdigini aldatanlara sans tanımaya çalışıpda adamın emeklerini görmezden gelmeyin lütfen!..
- +1 yıl
2. Dış görünüşe bakmayan, kriteri fazla olmayan, kadinlarin sevgisi icin caba sarf eden erkeklerin de manipule edildigini unutmayalim onlar kriter dahi belirlemediklerinde "nefes alsin yeter" damgası yiyorlar peki bu erkeklerin sucu ne? bunu yapan sizin hemcinizdir bize laf atacaginiza önce kendinize bakın neyi ekerseniz onu bicersiniz ve bu da hakaret degil, eleştiri ve günümüzün ilişkisini gözden geçirmemiz gereken önemli detaylardan bir tanesi..
- +1 yıl
noldu? @fesfs
- +1 yıl
bu arada kusura bakmayın sanki çok sert tepki gibi oldu yorumum.. sadece günümüzde böyle kızların "ben karaktere bakarım, dış görünüşe hiç bakmam" dediklerinde hep tam tersi sonuçlarla karşılaşıyoruz artı olarakta sevgisini kazanmaya çalışanlar asla emeğin karşılığını alamıyorlar anlatmak istediğim şey buydu
- +1 yıl
yani burada yeni olduğum için bilgi sahibi değilim, sadece konu başlığı dikkatimi çekti ve yorumları okumak istedim ve sizin yazınızı gördüm yanıt vermek istedim olay böyle oldu aslında haklısınız adınıza paylaşım yaparak sizi kadın düşmanı ilan etmeleri çok saçma o da onların suçu, ben sadece dış görünüşe bakmam dediğiniz yere yorum yapmak istemiştim yani amacım kavga çıkarmak falan degil
- +1 yıl
hayır ben anladım ne dediğinizi ama bi yeri atlıyorsunuz bakın şöyle diyeyim bence siz elestiri yapmak yerine verdiginiz örnekteki kişi olmaya çalışın, diyorsunuz ya ""huyu güzele 40 yıl doyulmazmis" siz de öyle olun duygunuzun olmadığı yerde ya da bi beğentinizin olmadığı yerde ilişki başlasın çünkü sizin sevginizi kazanmaya çalışıyor o adam ve emeğinin karşılığı olsun istiyor o zaman duygunuzun olmadığı yerde adama şans verin daha iyi olur her şey ama buna kesin "duygumun olmadığı yerde neden adama sanş vereyim"e gelecek cevap simdi işte benim de bahsetmeye çalıştığım şey oydu eğer duygu yoğunluğu yoksa ya da bi beğentiniz yoksa adama karşı ve bu ilişkiye girdiğinizde size zarar vereceğini düşünüyorsanız o zaman "ben dış görünüşe bakmam, karaktere ve zekasına bakarım" diyemezsiniz çünkü bunlar tek başına yeterli değil her zaman daha fazlasına ihtiyac duyacağız doğanın kanunu böyle anlatabildim mi? insanoğlu doyumsuz bir varlık, illaki başka şeylerede ihtiyac duyar bunun erkeği kadını yoktur..
- +1 yıl
@__Endless_Power__ abi ustunden 3 ay gecmis cok gec kaldin 🤣😋😜
- +1 yıl
@__Endless_Power__ benimle görüşmek isteyen kişiler genelde sizin tarif ettiğiniz gibi kişiler denk gelmedi normal insanlardı çok açık ara Absürt bir fark yoktu ne benim ne karşı cinsin arasında hani birbirine yakışabilecek tipler genelde karşıma çıktı söylediğinizi Tamam katılıyorum Ben kesinlikle sen yanlış söylüyorsun sen yanlış düşünüyorsun diye bir şey demiyorum ben o arkadaşın anlatımına göre eleştiri mi yaptım tabii ki de �nce güzel gördüğümüz şeyler peşinden gideriz biz İnsanoğlu böyleyiz zaten görüntü olarak bizi çeken bir insanla konuşmaya çalışırız Ama benim orada anlatmak istediğim 3 ay geçtiği için gerçekten size cevap verebilmek için baştan okudum yani Eğer birini görsel olarak fiziksel olarak Beğendiyseniz diyorum bakın aklına bakın zekasına Bakın size karşı tutumu nasıl ona bakın ona göre adım atın demek istemişim ben Ama eğer sadece görsel olarak bir adım atmayin diyorum ben hani görsellik tek başına yetmez Çünkü bir insana karakter de lazım Ben bunları söylemeye çalışmışım orada ama nasıl olduysa orada belki bir kelime kopukluğu anlatım bozukluğu olmuş olabilir o anki psikoloji ile
- +1 yıl
valla biz de sizin nitelendirdiğiniz delikanlı ve sevgisinin arkasında duran cesur kızlar bize denk gelmedi, gelse bile duygusal olarak bişey hissetmediler bizde zorlamamak adına duygularına saygı duyup arkadaşlığımızı bozmak durumunda kalıyoruz :D evet orada bi anlam kopukluğu oldu sanırım hatta en üst yorumda bile bi anlam karmaşası mevcut sanki "Reddedilen her erkek pes ediyorsa bunun amacı cinselliktir" gibi oldu cümle bunun cinsellikle alakası yok sizi önceki arkadaşın da dediği gibi saygı duyup çekildiğimiz için ve emeğin karşılığını alamayacağımızı korktuğumuzu bildiğimiz için geri çekiliyoruz neyse aslında aynı fikirdeymişiz onu anladım umarım karşınıza güzel ilişki yaşayabileceğiniz bi adam çıkar iyi akşamlar dilerim :)
- +1 yıl
aynen :)
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. İstemeyen birini bırakmak için kaç kez reddedilmek gerekiyor? Bir kez olmaz dediyse laftan anlamalı insan, vazgeçmeli ve en önemlisi kendine saygısı olmalı. Sen seviyorsun ama karşı taraf istemiyor, emek vereceğin ne kalıyor ortada?
orada söz konusu olan emek, karşılıklı sevgi durumu için geçerli.
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen
+1 yılSevgiden değil hoşantıdan ötürü yaklaşıyor insanlar birbirine bu zamanda. Öyle ayrıca o filmi de hiç sevmem 😅
13 Yorumla- +1 yıl
Ruhsuz seni 😅
- +1 yıl
İltifat mı bu çok hoşsun ya 😂
- +1 yıl
Sayılır. 😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevmiyor kimse çünkü artık.. seven emek verenin de koymeti bilinmiyor… süründüren koymetli….
sana biri emek verse etkilenir misin? …. Yoksa sana yüz vermese hırslanır mısın…
ikincisi …. Artık döngü bu hırs heves heycan tutku
emek sevgi aşk meşk sevda eskide kaldı
10 Yorumla
+1 yılEmek derken bunu kastetmediklerine emimim.. Birbirini seven iki insanın içinde bulunduğu ilişkide çıkan problemleri çözmek için sarf edilen emekten bahsediliyor burada..
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
+1 yılGerçekten sevmedikleri için çünkü sevgi emek ister ben bir insanın beni sevdiğini verdiği mücadelesinden anlarım en ufak sorunda bir adam kaçıyorsa ben onun sevgisinden şüphe ederim
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılGünümüzde sevgi mi var ya hepsi boş
22 Yorumla- +1 yıl
Niye bu görüşe önce bir kahkaha atıp sonradan "Ne kadar haklı!" dedim acaba? 😂😂Doğru, şimdikilerin tek derdi tensel ihtiyaçlarını gidermek sadece.
- +1 yıl
Kesinlikleee kimse sevgi istemiyor ki amaç başka 😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılSevgi eylem gerektirir evet çok doğru ama ilişki iki kişi arasında yaşanıyor ve o iki kişiden biri reddedince olay biter. Reddetmeyeceksin yeşil ışık yakacaksın ve sevgisi sözde mi yoksa eyleme geçiyor mu göreceksin 👍
Benim için en önemli şey sağlığım, vaktim ve gücüm bunları bir kadın için harcıyorsa işte o erkek gerçekten o kadına değer veriyor demektir.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. İyi de ilk başta kimse senelerin sevgisine sahip değil ki.
Sadece hoşlanıyordur. red edince geri gelmez. yani sen ilk başta herkesin sevgisinden öldüğünü mü düşünüyorsun 😂 insanın sevgisi zamanla gelişir.025 Yorumla- +1 yıl
İyi işte, sevgi zamanla gelişiyorsa her türlü zamanla gelişir
- +1 yıl
Sen çaba vermezsen kim niye sana inanasın
- +1 yıl
İnansın *
- +1 yıl
Reddedince birlikte zaman geçirmemiş mi oluyor yoksa sadece sevgili gibi mi zaman geçirmemiş oluyor? Aradaki çizgiyi bir fark edebilmek lazım. Ha reddetti beni, ben daha ne bununla görüşmeye çalışayım dersen orası ayrı tabii. 😂
- +1 yıl
Ki fikir alışverişi olması içim de zaman geçirmene gerek yok. Dumanla haberleşme işi çok öncede kalmış. 😄
- +1 yıl
Demek ki gerçekten sevmiyormuş derim ben öyle biri için. Sevse çabalardı, emek gösterirdi. Biraz ne istediğini bilir ne kararlı olurdu. Yani kararlı olmayan, ne istediğini bilmeyen biri çaba sarf etmese de olur yani.
- +1 yıl
Sünepe kişiye göre değişen bir şey. Bence basite kaçan kişi daha sünepe mesela.
- +1 yıl
Sapık ne demek? Bir önce onu öğrenin.
www.google.com/search
Kendi bilir. Bir yere varıp varamayacak olduğumu da zaman gösterir, sizin düşünceler değil. - +1 yıl
Zorlamış olmuyorsun, çaba sarf etmiş oluyorsun. Arada fark var. Ayrıca hizmetçi olarak görmüyor mu sanki bizim toplum insanın büyük çoğunluğu bütün ev işlerini kadına yığarak? Hadi, aksini iddia et bakalım. Yani bu toplumda ev işine yardımcısı olan erkek sayısı yüzde kaç?
- +1 yıl
Ben kendimi öyle görmüyorum. Toplum erkekleri genel olarak kadınları öyle bir konuma koymaya çalışıyor diyorum. 😂😂Yalan mı?
- +1 yıl
Baban annene ev işlerinde olsun, seni falan büyütürken acaba ne kadar yardımcı olmuştur? 🤷♀️Çoğu erkek, çocuğu yapar ve annesinin başına atar. Yemeğini, bulaşığını çamaşırını, ütünü kim yapıyor? Sen mi? Evli değilsen eminim ki annen yapıyordur. Öyle alıştığın için de ileride karından beklersin evli değilsen.
- +1 yıl
😂😂😂😂Üste çıkmaya çalışıyorsun. Farkındayım ama evliysen yapmasın bakalım ev işlerini karın. İki güne söylenmeye başlamazsan ben de ne olayım?
- +1 yıl
Ben, kendimle çelişmiyorum. Sen üste çıkmak için çaba gösteriyorsun. Olanı diyorum. Yalan mı dediklerim?
- +1 yıl
Annen engelli olmasaydı görürdüm babanı da seni de. Ki annen engelli diye tüm kadınlar engelli değil. Bu arada geçmiş olsun.
- +1 yıl
Konumuz ev işlerinde yardım etmek değil ayrıca. kadın ev hanımı ise erkek dışarıda çalışıp para getiriyorsa evde işi kadın yapar. durumun tam tersi olduğunda erkeğin yapması gerekir.
İki tarafta dışarıda çalışıyorsa ortak yapılıyor.
Kimse kadına hizmetçi gözü ile bakmıyor bakanlar eğitimsiz yobaz kendini geliştirmemiş milat öncesi zihniyetler.
Sende kendini bu şekilde tanımlıyorsun anladığım kadarıyla. haklı olabilmek uğruna kendini bu duruma bile düşürmeye razı geliyorsun. komik birisin artık zihniyetinden istediğin kadar razı olabilirsin. - +1 yıl
Ev işlerinin dışında köyü olan kadınlar tarla var ve bahçelerde de çalışıyor. Orası dışarısı olmuyor mu ki devir artık değişti. Kadınlar da işte çalışıyor. Çok var hem işte hem evde çalışan kadınlar.
Ben, kendimi öyle tanımlamıyorum. Dışarıda senin dediğin kendini geliştirememiş kitle daha çok diyorum. Benim adıma düşünerek asıl komik olan sensin. - +1 yıl
Ki her çalışan kadına da eşi ev işinde yardımcı olmuyor.
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılNeyi red edince? Beni bir kez red etmiş kadına yaklaşmam. Tacizci miyim? Sapık mıyım ben? Bu anlamda sorduysan düzgün ahlaklı bir insan olduğu için olabilir kanks. Adam gibi sormuştur red etmişsindir. Napsın adam içinde yaşamıştır.
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen ya cahil bunu soran
O olmazsa öbürü olur adamların seçenekleri dolu seninle mi uğraşacağım der gider devir böyle
12 Yorumla- +1 yıl
Pardon da, siz niye hiç uğraşmayıp da, erkekten bekliyorsunuz! Sizin emeğiniz nerede de bizden bekleme hakkını kendinizde görüyorsunuz!
- +1 yıl
@Mutlu_muzlu ben çok uğraştım pes etmeyen taraf oldum cesaretli oldum ama bir işe yaramadı
+1 yılKimse kimseye zaman ayırmak istemiyor. E seçenek de çok.
10 Yorumla
+1 yılArtık piyasa hareketli ondan sanırım sen olmazsan başkalarını sevebiliyorlar
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 17,1b cevap paylaştı. Onurlu, kişilikli ve kültürlü bir erkek rededilirse oyuncak olma korkusu ile pes eder.. Çünkü o rededilis onun gururunu kırar.. Ancak yüzsüz erkek kene gibi yapışır çünkü gurur yoktur.
00 YorumlaKadınları anlamak gerçekten zor. İki kız babası olarak size tavsiyem açık sözlü olun. Evet veya hayır deyin. Bu iş bu kadar basit. Hayır dediğinde bir erkek kadını rahatsız etmemek için peşine düşmez.
Ayrıca fazla naz aşık usandırır, bunu da unutmayın.00 Yorumla
+1 yılEmek her iki taraf için söz konusudur tek bir taraf için olunca ters akıntıyı kürek çekmek gibi bir durum söz konusu olur yerinde saymak gibi debelenıp durursun
00 YorumlaKızın birgün onu sevebileceğine inanıyorsa bir erkek onun için canını bile verir mesele tahammül meselesi müdürüm
10 YorumlaPes etmek değil o, kimsenin egosunu okşamaya niyeti olmayanlarda var. Emek dediğin ilişki içindeyken olur peşpeşe reddedipte e hani emek demekte ayrı kafa.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılSalıp başka seçeneklere yönelecek tabi ne yapacak kendine saygı duymayıp ret yediği kişinin peşinden mi koşacak sürekli
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 378 cevap paylaştı. Kimse kimsenin peşinde o kadar koşmaz valla. Adam ya da kız neden devamlı deneyip kendini yorsun ki.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.
+1 yılReddedilince ne yapmak gerek sence? Vazgeçmeli niye? Çünkü reddetti. Beni isteseydi reddetmezdi
00 Yorumla
+1 yılO ilişkiler için geçerli bir söz. Sülük gibi karşı tarafın yapışmasını beklemeniz tuhaf
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılİnsan reddedilince pes etmiyor… karakteri peşini bırak dediği için bırakıyor…
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 397 cevap paylaştı.
+1 yılOlmaz öyle takılı kalamaz dediğin gibi sonu Ali cabbara dayanır
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılKaçan kovalanır hesabı yapılacak ve emek aranacak? Yok öyle bir dünya.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 13,6b cevap paylaştı. Sevgi karşılıklı fedakarlık gerektirir
Tek tarafliysa bu sevgi değildir.
İki tarafın da emek vermesi gerekir.10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Bastan olmayan biseye neden emek sarfedilsin biseyler yasanilir. bitmesin diye ugrasilir
00 Yorumla
+1 yılRed edildi ise emek versen ne olur kalp hisseder doğru kişiye emek vermeyi seçer
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı.
+1 yılkaç defa denesinler?
siz emeği çok başka tanımlamışsınız00 Yorumla orada emeklik bşey yok çünkü, sen kapıyı kapatıyosun.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 883 cevap paylaştı.
+1 yılEmek harcadım bir şey elde edemedim
12 Yorumla- +1 yıl
O zaman o kaybeder. Sen daha iyilerine layıksın.
- +1 yıl
Güzel teselli
Onu yapanlar gerçekten sevmeyenlerdir
19 Yorumla- +1 yıl
He yani, egosunun okşanmasını istediği için reddeten gerçekten seviyordur, öyle mi!
- +1 yıl
@Mutlu_muzlu Karşındaki kişinin sevgisinden emin olmaya çalışmak ve ego tatmini arasında fark var.
- +1 yıl
O zaman bir kere de siz, erkek sizin sevginizden emin olsun diye defalarca kez erkeğe erkeğe teklif edin! İlk adımı erkekten beklediğiniz yetmiyormuş gibi bir de!
Nedir bu cinsiyetçilik! - +1 yıl
@Mutlu_muzlu Hshshssgd Konuştu by ego
- +1 yıl
Pardon, anasının pamuk prensi diyecektim😃
- +1 yıl
Ulan senin yazdıklarından ego fışkırıp duruyor. Umarım çevrendeki erkekler akıllı olurlar da, ömrün boyunca bir teklif dahi bile almazsın artık!
- +1 yıl
@Mutlu_muzlu Valla hiç de dediğin gibi olmuyor. 😃En son bugün benimle sevgili olmak isteyen biri oldu. Bu duruma uygun bir atasözü vardı. Cuk oturdu ki çevremdeki erkekler de çok şükür gayet aklı başında ve ne istediğini bilen tipler. 😂Ondan ona bir it gibi koşturup durmuyor.
- +1 yıl
Erkekler peşinden koşuyor ve bu senin sırf kadın olduğun için, doğuştan elde ettiğin bir avantaj. Ve sen doğuştan gelen bir durumdan dolayı övünüp dalga geçiyorsun! Bu nasıl aşağılıkça bir tavırdır!
Umarım benim gibi erkeklerin sayısı artarda, bu avantaj ortadan kalkar bir gün. - +1 yıl
@Mutlu_muzlu Valla dediğini okumadım. Önüne attığım kemikle idare et. 😃İşim gücüm var. Seninle uğraşamam. Az ötede ağla.
Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı. Pes etmedik yine de emekler boşa :)
111 Yorumla- +1 yıl
Emekler boşa deyince aklıma bu şarkı geldi sana gelsin
https://youtu.be/G3RSV0hJ_U8?si=T_3OCgORvJMWOOjx
Bu sevdalar boşuna bu sevdalar boşuna 😅😅 - +1 yıl
Sen emek verip de karşı taraf emeğini boşa çıkarıyorsa o da onun kaybıdır. Bazılarına seven değil de başka bir şey yaranıyor. Sen anladın. 😉
- +1 yıl
Video kullanılamıyor diyor
- +1 yıl
Boş ver, sen yine adam gibi ol. O zaten kendini değersiz hissettiren birine denk gelir.
- +1 yıl
Hayırlısı
- +1 yıl
Amin
+1 yılPes etmem kolay kolay
13 Yorumla- +1 yıl
👏👏
- +1 yıl
Yani kısaca kadınların egosunu okşatmayı seven, gurursuzun tekisin!
- +1 yıl
@Mutlu_muzlu ne diyorsun sen? Hayırdır
Aşk İlişkileri konusunda 17,6b cevap paylaştı. beni reddeden birine bir daha gitmem ezik değilim
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖyle gerçekten işte bu yüzden hic bir seyin varlığına inanmıyor insan sevginin bile
03 Yorumla- +1 yıl
Evet, özellikle sizin gibi hiç emek vermeyip, bütün emeği erkeğin vermesini bekleyen gerici kızların sevgisinin!
Cevap sahibi+1 yılEn başta da senin annenin... kolay değil senin gibi... d...
Cevap sahibi+1 yılSen benim neye emek verip vermediğimi nerden biliyorsun tipine s... midem bulandı enbesil
- Aşk İlişkileri konusunda 661 cevap paylaştı.
+1 yılSevgi değil ondan 🌸🌸
14 Yorumla- +1 yıl
O sizinkisi hiç mi hiç değil cinsiyetçi yobazlar sizi!
- +1 yıl
S*lak cinsiyet belirtilmiş mi soruda veya yorumda man kafa dmdmdmdmdmdmf
- +1 yıl
Soruda reddededin kız, peşinden koşup, "emek vermesi" gereken kişinin erkek olduğunun ve soran kişinin de bundan bahsettiğinin hepimiz gayet farkındayız!
- +1 yıl
Sen minik aklınla bu kanıya mı vardın dmdmdmd soran cinsiyet belirtmemiş erkekte kızda kendine göre yorumlar cevaplar o gözlüklerden tam okuyamamışsın sen dmdmdmdmd
+1 yılSeçenek çok.
Samimiyet yok
10 YorumlaSeçenek çok g. t kaldırmanın gereği yok.
08 Yorumla- +1 yıl
Ha şöyle dürüst olun. 😅😅
- +1 yıl
Desene, Graham Bell ve bütün mucitler s. l. kmış.😅
- +1 yıl
Onlar aynı şeyi denemedi sonuca ulaşmak için farklı yollar denedi. Aynı şeyi deneseler zaten ilerleyemezlerdi. :D Mutluluğu sonuç olarak düşünürsek birine buna ulaşmayı teklif ediyor ve reddediliyorsam mantıklı olan aynı kişiye bunu bir daha teklif etmek değil mutluluğa ulaşacağım başka birine teklif etmektir.
- +1 yıl
Ama aynı hedef için ÇABALADI. Demek istediğim buydu. İlk zoru görünce pes etmedi. Emek verdi.
- +1 yıl
Sen niye hiç bir hedef için çabalamıyorsun, egoist türk kızı!
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
+1 yılDevamı tacize girdiği için
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 961 cevap paylaştı. Ali cabbarda güzel şarkı ama
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 332 cevap paylaştı.
+1 yılAbla o emek bu emek değil.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 844 cevap paylaştı. Çünkü değecek insan maalesef yok.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılaynı durumu bide yaşarlar diye
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 449 cevap paylaştı. Reddetmiş daha zorlamanın anlamı var mı
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsiz şımaracaksınız diye hep peşinizden mi koşsun
10 YorumlaEskiden emekti
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılemek öyle bir şey değil
00 YorumlaAnlamı bu değil
00 Yorumla
+1 yılNiye peşinden kosim
00 Yorumla
+1 yılTalibim size <3
01 Yorumla- +1 yıl
kızma aşkım
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 