Aşktan kuvvetli bir darbe alınca neden insan böyle işlerden soğuyor?

Birine gerçekten aşık olmuştum sonucu hüsran oldu ve sonunda gerçekten çok üzüldüm. Üzerinden yaklaşık 5 yıl kadar geçti ne biriyle tanıştım ne de böyle bir niyetim oldu, benimle görüşmek isteyen, konuşmak isteyen oldu fakat içimden o kadar gelmedi ki nazikçe istemediğimi belirttim. Neden bu kadar soğudum? Bir daha hiç mi bağlanamayacağım birine

Aşktan kuvvetli bir darbe alınca neden insan böyle işlerden soğuyor?
Cevapla