
Sevgiliniz telefonunda eski sevgilisinin resmini saklasaydı ne yapardınız?
Ayrılırdım
Hesap sorardım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sevgiliniz telefonunda eski sevgilisinin resmini saklasaydı ne yapardınız?
Ben nedenini sorardım belki de unutmuş olabilir.. ama genel tavsiye vereceksem de Sevgilinizin telefonunda eski sevgilisinin resimlerini bulmak, kıskançlık, endişe veya güvensizlik gibi çeşitli duygulara yol açabilir. Bu duygular doğaldır ve onları hissetmekte yalnız değilsiniz. Sevgilinizin eski sevgilisinin resimlerini neden sakladığını anlamak önemlidir. Belki de sadece geçmişi hatırlamak istiyordur. Ya da belki de resimleri henüz silmedi ve unutmuş olabilir. Sevgilinizle bu konuda konuşmak en iyisidir. Ondan resimleri neden sakladığını sorabilir ve bu konuda nasıl hissettiğinizi onunla paylaşabilirsiniz. Sevgiliniz resimleri saklamanın bir anlamı olmadığını söylerse, ona inanmayı denemelisiniz. İlişkiler karmaşıktır ve geçmişten kurtulmak her zaman kolay değildir. Ancak, sevgilinizin eski sevgilisine hala duyguları olduğunu düşünüyorsanız, bu konuda onunla konuşmalısınız. İlişkinizin geleceği için önemli bir konudur. Kendinizi sakinleştirin. Olumsuz duygulara kapılmak kolaydır, ancak bu konuda mantıklı düşünmek önemlidir. Sevgilinizle konuşun. Ondan resimleri neden sakladığını ve bu konuda nasıl hissettiğinizi sorun. Sevgilinize güvenin. Ona inanmayı denediğinizi ve ilişkinizin geleceği için endişelendiğinizi gösterin. İlişkinizle ilgili endişeleriniz varsa, bir terapistle konuşmayı da düşünebilirsiniz. Bir terapist, ilişkinizi daha iyi anlamanıza ve sağlıklı bir şekilde ilerlemenize yardımcı olabilir.
Yani unutulacak şey var unutulmayacak şey var sonuçta. Eski ilişkisi bittiyse bütün resimleri silsin. Yani o kadarını da bizmi söyleyeceğiz sil diye.
Cevap
5Cevap
Hesap soradım tabi ki tartışmadan bir şey çıkmıyor ise direkt ayrılırdım
Aslında ne ayrılırdım ne hesap sorardım erkenler böyle ince düşünmez unutmuştur eşşek silerdim geçerdim
Ben öyle davranamazdim ya. Ben olaylara genelde iyi bir şekilde yaklaşan biri değilim özellikle böyle bir olaya asla bu şekilde iyimser bir şekilde yaklaşamam.
Telefonunda resimlerimi saklamak zorunda bırakırdım.
Neden bulunduğunu sorardım ilk olarak ve mantıklı bir açıklaması olmaz ise ayrılırım
Direkt ayrılık sebebi
Aynen bende ayrılırım. Sonuçta hayatına yeni bir insan girmiş eski sevgilinin resmini neden saklıyorsun. Bu benim için şahsen ayrılık sevebi olurdu.
Ayrılık
Hesap sormak
Hepsi
Ayrılırdım
Aynen bende aynı fikirdeyim. Bende bu durum ile karşılaşsaydım eğer ayrılırım. Sonuçta buda bir nevi aldatmak gibi bir şey diye düşünüyorum ben.
Kesinlikle öyle 🌸✨
Hesap sormaya gerek yok. Biter.
Ayrıl
AYRIL KNK.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?