AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Ben sağa sola sallanma sevgilimi sarılınca direkt kucağıma alırım:)
heran dans edeceklermıs gıbı hoho sevgi gösterisi :)
:D
çok güzel bir soru sordun gerçektenn neden acaba :)
balta gıbı dımdık sabıt durmamak ıcın :) o bıde sevgı belırtecıdır bır nevı ya
Birbirlerinin yüzlerini göremiyecek pozisyonda olduklarını bilmelerine rağmen aksini ispat etmek için.
oy oy oy nasil ozlemisim nasiil yerim senin o sirtindaki kemiklerini nasil dokunuyorum nasil hissediyorum
samimiyet olabilir bunun sebebi hani okadar içten kucaklıorumki seni bak yerimde duramıorum mesajı vermek olabilir burdaki amaç
Bir nokta var onu denk getirmeye çalışıyoruz biz erkekler
canını yiyim senin be tespitin gibi işte
Eyvallah
hacı bunu bende merak ediyom bir mallık var orda yani
Teması arttırmak için olabilirmi acaba :))) Nereden geldi aklına :))
Ne bileyim , bir anda bi ışık yandı :D Sorayım dedim bakalım yorumlar ne olacak :D
Yoksa atalarımız penguen miydi sorusunu doğurur mu buna beklenen yanıt
bence doğurmaz :P
Alışkanlık. :) -Bir kere daha görmüştüm bu soruyu. :D-
çok sevgiden veyahut çok özlemden kaynaklanan bir hal olmalı :)
Fazla sevgi göstergesi milletin dengesini bozuyor ondandır.
sana gecen gün birsey sormustum ne sordugumu unuttum hatirliyorsan cevap<3
hahahha kacirmisim o kismi sdfkkjsffsd
yirin <3 seninki de geldi mi siteye geri ya da tek basina mi geldin dsfkdsf
yeter artar dfdskflkldsf
hacıyatmaz misali :))) valla bilmiyorum da komik aslında yaa
Birbirine sarılan insanlar mutlu olurlar o yüzden sallanırlar bence :)
sarılıyor gibi yapıp, sallanarak karşıdaki insanın belini kırma çabası :))
Sen bu soruyu 1 kere daha mı sordun ya da bir başkasımı sormuştu neyse bende aynı cevabı vereyim
tamamen sevgi belirtisi ve psikolojik durum
yok ilk kez sordum ,
ve görmedim ben bu soruyu bu sitede :D
Çünkü sağa sola yatarak herkes karsısındakinin sağ meleğini ve sol meleğini selamlamıs olur ona bir zarar vermiyceğinin göstergesidir.
gerçek mi bu?
tabiki hayır:d
yutmak üzereydim oysa ki smyrna:)
bu benım fıkrım dostum evet ben uydurdum yut dıye yazmadım sana burda belkıde kendımı tatmın ettım varmı belkıde salladım en ıyı cevap sec dıye varmı oturup kcını yaymıssın pc basına sacma sapan sorular yazmıssın yok neden saga sola sallanır dıye sen neden sıcarken ınsanlar bagırmaz dıye soruyormu kımse sana lanet olsun!
sana uydur diyen olmadı sana cevap ver diyen olmadı terbiyesiz...!
Ve asıl senin gibilere lanet olsun...!
İsveçli bilim adamlarına sormak lazım ben bilemedim
Daha önceden verdiğim cevabı vereyim..
Fazla sevgi, insanın dengesini bozduğu için.
ileri geri mi sallanalım töbe töbe aklımın içine girmiş
Dansı keşfeden arkadaşımız için 3 dakikalık saygı duruşu.
sorun yok istediğin kadar saygı duruşunda bulunabilırsın :)
kukla yada robot değilki insanlar =/ asıl bu sorunun cevabını düşünmen daha komik..
robot dıılız tabı anam bacım..sarıl op koklas...ama saga sola sallanmak nedır :D
abartı sallanmıyorlar heralde..:/
ıyı pekı .. dıkkat et bakalım bundan sonra gorudklerıne :D abartımı dıılmı D
banane yahu..ilgilenmiyorum
vallade ne olur ılgılen ama olurmu bundan sonra bak ben bu konuda cok cıddıyım ama... sensız olmaz buuu.. lutfen :)
töbe töbe ya ..
Fazla sevginin insanların nasıl dengesini bozduğunun kanıtı ne olacak başka :/
ama bazen sevmediğimiz insanlarada aynını yapıyoruz
O zaman sallamıyoruz ki gayet put gibi duruyoruz.
süpermiş :D bayan put
E yani gülüşler bile donuk :/ :D
bide sevgili olup sarılıp hiç bişi demeden mal gibi yolun ortalık yerinde duranlar var
Sevgiyi fazla dışa vurmanın insanın dengesini nasıl bozduğunun en iyi kanıtı :/
heheh =D garip bir soru ama mantıklı bence çok sevip hızımızı alamadığımızdan olabilir.
olabilir :)
:) kızarım ben..hele uçak boş dönerse
:)
bak sımdı bende merak etttim anlatın dinlıyoz pampalar :D
hiç sallanmadım ama bazıları gerçekten zorla sallıyor dengemi kaybediyorum
kemiklerini kırarcasına hıı valla doğru :D daha samimi oluyor işte :D
mutlaka biri diğerinden daha ağırdır düşeceğim korkusundan... : )))
Mide den uyarimlari vucuda dagitabilmek icin, goze beyine falan, bide idrar sokturucu etkisi var sanirim
Aslında benimde çok yaptığım bir şey ama nedenini bilmiyorum sadece o anlık olan bir şey belli bir amaçla yapmıyorum :)
gordunmu bak bende buna takıldım..bırgun arkadasına sarılınca saga sola sallanırken de kı bız neden sallandık bana acıklarmısın de bakalım ne dıcek :D bır cesıt ıctenlık belırtısı ama neden :D cok komık yaa ırdeledıkten sonra dısardan gormesı :D
bu soruyu tam sorarken, orda bu sorunun benzeri sorulmuş diye 9894841651 soru görmene rağmen neden hala soruyorsun.?
sen şizofrenmisin ?
önce şizofren nedir onu öğren, sonra gel gebeşle burda
peki önerini dikkate alacagım sagol :D
Öyle görmüşler o şekilde sarılıyorlar . Normalde ben sarılmam tokalaşırım ne o öyle
iki cinsin birbirine dokundugunda o an hıssetdıklerını verdigi enerji ve mutluluk yüzünden
hiç düşünmedim ama samimiliginimi gösteriyor acaba
bende yapmistim o hareketi
Garip, ben öyle bişey yapmıyorum yapanıda pek görmedim. Ben sarılınca kemiklerini kırarım adamın :PP
dans ederken de öyle yapıyoruz farkettin mi ne acayip.
evet cok acaip
Sallanmayınca da olmuyor ki. Direk gibi dikileceğimize sağa sola sallanalım dimi ama.
ee ama bi düşün ya öne arkaya sarılsalardı?:-)
Hııı anlıyom
hem sarılır hem sallanır bıde sırtına pış pış yapma bari
valla görünüşte bu işin sonu yok gibime geliyo :)
kizlar sallanir erkekler sirtini tokatlar benim kuzen yumrukluyor hayvan bogrumu deldi
güzel tespit. ne kadar sallanırsan o kadar özlemişsindir :)
Genelde büyüklerimiz yapıyor bunu annelerimiz teyzelerimiz.. Duyulan özlemi gösteriyordur belki de
sürtünmeyen yerimiz kalmasın diye sallanıyoruz.et ete değmeli.
Aralarında konuşmadan çok titreşimle telepati kurdukları için sözün bittigi andır işte bu :)))
Hareket etmeden yoğunluk hissetmediklerinden olabilir.
Ve diğer yönler pek pratik değil.
Elektrik aliyosun kuvvet birlesiyo vucutta sallaniyor:))
adam 20 tonluk köprü çalmış sen ne soruyosun TÜRK yapar usta :D
:D :D
sevgiyi saygıyı pekiştirmek samimiyeti göstermek için
Sağa sallanan sağ görüşlü, sola sallananlar sol görüşlü demek.
:)
Hasret gidermek için. Kimisi iş olsun diye, kimisi de adetten.
doqru aslında...
Samımıyet gostergesı :) bıde tutup havaya kaldıranlar falan var :) fazla o :)
Düz mü durak, o zaman her sarıldığımızla dudak dudağa eneem düşünemiyciğim...
birbirlerini özledikerini yada sevdiklerini büyük hareketlerle etraftakilerine gösteriyorlar...
google cevapsız sorular mı yazdın . bende denemiştim
Hahahhahahahaahaha :D bende bilmiyorum sorun cok komik
halı reklamlarında hep arabesk sanatçılarının oynaması kadar bu olay benim de dikkatimi çekmiştir :D hala bi anlam veremem
mesela sen neden gizlisin ben bunada anlam veremedim :))
Neden insanlarla sarılıyoruz ? Neden bu ihtiyacı kendimizde buluyoruz.