Bende yapıyorum neden yaptığımı bilmiyorum ama 🤔
Sarılmak isteyen var mı?
Sarılmak isteyen var mı?


Nadiren sarılıyorum insanlara sevgililerime de sarılma huyum yok ama bilmiyorum neden yaptığımızı :D
Sarılmak çok güzel ya)))
Cevap
3Cevap
Çok seviyorum demek heralde.🤭😁
Sevgiden başım dönüyor ama benim)) annem özellikle zaptedemiyorum kadını.
https://youtu.be/IlnjPpGuaHk sarıldıktan sonra temsili ben)
Rüzgar estiği için
Icten esen rüzgar
Woaww
Biz odun değiliz...
Ağaç canlıdır. o bile esen rüzgâra aşık olduğundan gitmesin diye salınır kendi halinde
Kendi hal dilinde... Söylemeye Çalışır.
Sadece odun anlamaz. O da ancak sobada yakılır. Cunku oraya layıktır.
Oyunun kuralı bu koyana göre değişir...
Elleri sırta sıvazlama güzel ya. Tam sevgi şeysi.
Mutluluktan olsa gerek
Mutluluktan olabilir
Harbiden ya neden sallanırız
Komiklik olsun
Bende blmyorm axaxa)
Nedenn
Sevincten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar