AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
internetten "cevapsız sorular" geyiği adı altında bulduğun soruları yapıştırma şuraya artık.
böle bi yorum yazacağına cevaplayıp soruya renk katabilirdin nese oda senin tahamülsüzlüğün bişi diyemem
görme böylelerini
Özlem nedir bilir misin sen ? Ayrıca addan bahsetmiyorum ha ;)
özlemlerini ifade etmez için bence ben o amaçla yapıyorum
teşekkürler
Yayık ayranı gibi tutsun diye.
cevapları okumak soruları okumaktan daha zevkli :D
Allah'tan sağa sola :) ..
Ahahah :D Bu da farklı bir bakış açısı tabii :) lol
hihih sevdim bu cevabı konduruyorum artıyı
:D
İnsanlar neden birbirine sarılır? Sadece tokalaşsak olmaz mı?
olabilir .. :)
Teletabi sendromu diyoruz biz buna
biz derken :)
Barney ,Wilma ,Fred ve ben =)
dımı yaa cok anlamsız gelıyor banada
sarılmanın nedeniyle eşdeğer.
hatta neden bir de ikinci turu atarız?
Tokalaşmanın anlamı ne?
dokunmak :))))
O zaman niye dokunup çekmiyoruz, o hareketin manası ne?
daha fazla dokunmak için hissetmek için :)))
Anlatamadım,anlamadın. Ok.
daha fazla dokunmak için tutmak lazım tutunca kan dolaşımı içinde tuttuğun eli sallaman lazım oldumu şimdi :))
lüzumsumsuz bilgiler ansiklopedisinde yazıyordu.zaman geçirmek için tavsiye ederim link
Tokalaşmanın anlamı sanırım benden sana zarar gelmez demekti.Eski zamanlarda kılıç taşımadan dolayı gelen bir durumdu sanırsam
ya ben soru soruyorum saçma sapan sorularla karsılasıyorum. toklaşmaktanmı bahsettım yokalasırken sallanılmıyor. sen sevgılıne kardeşine akrabana arkadasına sarılırken hiç bakmıyormusun
Ne dediğimi anlayamamışsın ki. Her hareketin bir tuhaflığı var kendi içinde.
ileri geri sallanmaktan daha iyidir :(((
ahh dostum :D
Kültürden kültüre değişir..
Evet ama genellikle böyle oluyor
Egzersiz olsun diye, yanları inceltiyormuş :PP
bence bi içtenlik belirtisi :)
anladım.. bundan sonra bende saga sola sallanıcam :D
ee ama bi düşün ya öne arkaya sarılsalardı?:-)
Oy oyy demenin fiziki hali herhal.
oy oyy ne demek peki :D
Seni yerim canım ne tatlısın :D:D
Özlemden olsa gerek bide sevinçten... :D
ne kadar icten oldugunu ve ozledigini gosterir
ben sallanmıyom mesela
mutluluğun göstergesi ?
Öyle bir şey mi var ben hiç yaşamadım.
kalibrasyonu saglamak icin :)
matem,yasla ilgili olmalı ya da sevinç.
bağırlarına basarlar. :)
bide birbirlerinin sırtına vururlar ya hiç anlamam
sarılmak yetmiyor işte
harbi bi yorum geldi ama eksik
gerçekten oluyor mu hiç farketmemiştim
.)
öne arkaya gidemedikleri için olsa gerek. :D
Çırpınırdıııııı karadenizzzzzz
bence histerik oluyor yada bi ritüel geregi :))
Çünkü sap gibi sarılmak anlamsız.
garip. bende bilmiyorum :D
daha bilmeyerek yaptığımız çok mu şey var ki kurulu bi düzenek ve kurtulamadığımz alışkanlıklar mesela bizim türk insanının daha çok büyüklerimiz öperek bıraktığı salyalar ıyyy hapurşupur öyle bişey işte sevgimiz büyük salyadan anla :) biraz iğrençmi oldu sanki :)
Biraaz mııı :D
tamm haklısın iğrenç biriymişim ben :) ama seninde başına gelmiştir illaki gelmedi deme şimdi
beni öpmeleri hoşuma gtmiyor ya salyalı falan öğğ :D
aman uzak dursunlar aman ayrıca sen şimdi o anı düşündün değil mi çok pardon ya unut gisin bence :)
Öğğ iğrençler ya :D yaşlıların şlap şlup öpmeleri kadar iğrenç bir şey yok:D
ne iğrenç bi muhabbetimiz varmış bizim :)
aynen .D
olaysız dağılalımmı :)
aynen :) see u.
Bilmiyorum ama çok sevimli. :))
bende bılmıyorum anlamaya calısyorum :D kıme sorsam dımı yaa dıyıp baslıyorlar gulmeye :D
:)
sabit durunca daha bi garip sanki.
bilemiyorum ki baş dönmesi falanmı oluyor:))
kokteyl gibi düşün
çalkalandıkça daha güzel oluyo
Öff sedat her ay her ay güncelleme mi yapılır.
beklediğim budur cevap gelmedi tamam kızma güncellemiyorum daha :(
Tamam :)
al işte kafama soktun soruyu bulmam lazım şimdi :S
bul bul:)
buldum da yazmayı unuttum .d
yaz bakalım:)
pekiştirme amacı varmıs gudusel olarak . sarılıp salandıkca karsıya olan sevgısını guvenını pekıstıyomus .
bu muydu:P
buymus :(
teşekkür ettim:)
senin saçlar sağa mı çekiyor..
saçlarım hangi yöne çekiyor mu demişim:)
Bunun nedeni henüz çözülemedi bence.
sağa sola sallanmak da çok sevdiğinn işaretidir :D
Anladım pıtırcık .D
:D pıtırcık derken :D
Bir sola bir sağa sallanmadıkları için
Arkaya öne sallanmalarından iyidir
.) oda insan işi
musevi ibadetine benzetiyorum
Sarıldığını hissettirmek için :)
samimiyet olabilir. ben çok yaparım.
Sarılırken canları sıkılmasın diye :d
İleri geri sallandık , yanlış anladılar.
İleri geri olmuyor ondandır :)
daha siki sarildigini hissettigini sandigindan :P
daha siki?
klavyemi bozdu yigenim I harfi cikmiyo
vay alçak vay.
cok özlediğim zaman öyle yapıyorum :D
Bu soruyu dun sormustum 🙈
geleneksel olsa gerek :D
sallandıkları seyde dengede duramadığı için
labirent oldu :)
anlayamadım ?
yani çok kapalı oldu cevap karışık geldi
he tamam :) dengede duramıyolar ya ondan sallanıyplar dedim
tamam da sallnamayı kim nie başlatıo sorumuz o ırmak :)
kimse baslatmıyo zaten dengede değil yani tabağı güvensiz bir yere koyarsın ilk düsmez sonra düserya öyle
yani niyet baştan dengesizlikl mi .))
aynen:)
yok yok o kadar basite indirgememek lazım :))
fizk :) basit mi :)
fizik okuyorum deme .)
ne oldu :)
hani bizde sayısal çıokışlıyız ama fiziğe yormadık bunu :)
daha çıkıs değilim ben :) ama gayet yapabiliyorum
sen bence hayatı sadece fizikle değerlendiriyosun :))
hayır :) sadece mantık lı
değil tamam mı değil :)))şaka şaka
bunu senin redetmen birsey değiştirmez :)
reddediyorum işte :))
ne geçti eline :)
küçük bi tebessüm :)bağırma
tamam :)
bu soru kaçkere soruldu offf
Profil resmine baktım sen kötü birisin :(
profil resmine bakıp onu mu anladın budamı gol degil be:)
kaçkere soruldu bilemem senin derinden off çekmenide anlamam ki ben hiç r tabi sonuçta soru saçmada olsa sen yinede cevap yazma gereği duymuşsun :)
daha fazla kalori harcayalım diye
daha fazla sarıldıgını zanneder
anlam veremediğim birçok şeyden biri :)
öne arkaya sallanmak zor düşebilirizde ondan.