Uzak mesafe iliṣkileri için kendimi çok yaṣlı hissediyorum sizce hata mı?

30 yasindayim ortamım vs. bitti yani artik monoton bi hayatım var girdiğim yeni yerlerdede erkekler hep benden genç, benim yaṣlarımda olan yok. Internette tanıṣtıklarımlada aramızda hep mesafe var artık yıpranırım ve birini bekleyecek ergen gibi mesaj atacak ne vaktim nede isteğim var ama hata mı ediyorum?

Uzak mesafe iliṣkileri için kendimi çok yaṣlı hissediyorum sizce hata mı?
Cevapla