Uzak mesafe iliskide guven sorunu yasiyorum, surekli ben mi enayi gibi davranıyorum?

uzak mesafeye geçtik 1 yıldır beraberiz ama ben artık ankaradayım oda haftada 2 gün okula gidiyor ama asırı güvenilmez biri öyle diyim her gitmeden önceki gün okula siyoeum ki foto at arada yaz naptığını falan diyorum cünkü ben 11de 12de falan uyanigom bi uyaniyom hic nisey yazmamıs atmamıs sonra gene beni sucluyo öglende okuldaj cıkmıyodu ben gittigimden beri simdide cıkmıs ama hic gidiyorum yazmıyor sunu yapıyorum yazmıyor yapıyor ya da giditor öyle haber veriyor Şu an aglıyorum cünkğ aynısını ben yapmam yapsamda burnumdan getirir her anımı her dkmi haber veririm ben ama o öyle yapmıyor kendimi enayi givi hissediyorum artık ona güvenmedigimi bildigi halde bana bunu cektiriyo surda napmalihim

Uzak mesafe iliskide guven sorunu yasiyorum, surekli ben mi enayi gibi davranıyorum?
Cevapla