Uzak mesafe ilişkisi çok boş geliyor bana haksız mıyım?

Bir sürü ekstra masraf, kim ne yapıyor diye düşünüp duracaksın, zaten şehirler farklı ayda yılda bir görüşme oluyor sonra ki zamanlarda da aradaki bağ zayıflıyor iyice karşındaki kişi aldatsa falan ruhu duymaz şahsen ben uzak mesafe ilişkisini ilişki yerine koymuyorum
Uzak mesafe ilişkisi çok boş geliyor bana haksız mıyım?
Cevapla