Uzak mesafe ilişkisine olumlu gözle bakmıyorun haksız mıyım?

Biriyle konuşuyorum evden çıkarken söylüyor ediyor ama bana saçma geliyor ya. Eve giriş çıkış saatleri bana uymuyor yanında olan gibi vakit geçiremiyorsun. İnsan azcık vakit geçirmek yan yana oturmak istiyor. Aksi gibi çıkmak istediğini falan söyledi. Bende sıcak gözle bakmıyorum. Bir kere başka biriyle yaşadım ve cidden saçma geldi bana. Bakın güvenip güvenmemek demiyorum. Birde hiç buluşmayacağız galiba rüya gibi inşallah bir gün ya diyeceğiz çıkınca 😂😂Siz ne düşünüyorsunuz?

Uzak mesafe ilişkisine olumlu gözle bakmıyorun haksız mıyım?
Cevapla