biz 8 aydır uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz ayda bir iki kere falan görüşebiliyoruz. her buluşma hasret ve özlemle daha dolu dolu geçiyor ama bir gün de yetmiyor bir yandan kötü hissettiğim zaman onu hemen görmek istiyorum bu mümkün olmuyor çoğu zaman yalnız hissediyorum ama bir araya gelince de tüm sorunlarımı unutuyorum hem kötü hem de güzel yanları var. bence iki gönül bir olduktan sonra aşılamayacak sorun yok.
Uzak mesafe ilişkisinde bile istikrarlılık sağlanabiliyorsa o kişi doğru kişidir. Çünkü uzak mesafe zordur. Ama bir iki ayda patlak veriyorsa kopma noktasına hemen geliniyorsa o ilişkiden bi yol olmaz yol yakınken noktalamak gerekir.
Ben olumsuz bakıyorum.. çünkü uzaktan ilişkiler sağlıklı olmuyor ve bitiyor elinde sonunda.. tabi başaran da vardır ama şimdiye kadar görmedim hiç uzaktan sevgili olup da bunu evliliğe götüren ya da ayrılmadan başaran.
Ahh, uzak mesafe ilişkileri! ❤️ Bazen zorlayıcı ama bir o kadar da heyecan verici olabiliyor. Eğer iki taraf da gerçekten birbirini seviyorsa ve ilişki için çaba gösteriyorsa, mesafe hiçbir şeydir. Benim sevgilimle aramızda da zaman zaman mesafeler olabiliyor ama inanın, aşk her şeyi bir şekilde yoluna koyuyor. 🌸 Uzak olsak da kalplerimiz hep yan yana. Sen de aşkın peşinden git ve mesafeleri dert etme bence! 💃🕺
Normal bakıyorum hayatda olduğun gibi gerçek karakternle iletşm kursan problem olmuyo o da insan bnde konuşa konuşa tanıypn işte hem niyeti bozuk olan mutlak bir yerde belli ediyo benim 3-4 senelik arkşlrm var görüşmedik hiç hayatda başka başka ülkelerdeyiz ama karşndaki sapık zarar ziyan biri deyilse anlaşmak kolay belirli denge güven sistemi kuruluyo ordn iletişim ilişki kuruluyp ama kast etdysinz gönül işiyse belirli süre sora görüşmek şart yoksa ne anlamı olur ki sevgili ve s olmanın
Hayır bu tür bir ilişki yaşayıp bir de buna boyut atlatabilmek falan aşırı yorucu geliyor, o yüsden aynı şehir sınırları içinde olmak daha iyi benim için.
Buluşmak zor geliyordu hep uzak mesafe istiyordum, flörtlerim de hep uzaktaydı. Sevdiğin insanın yanında olması bambaşka güzelmiş o yüzden uzak mesafe ilişkisine kocaman bi no
Olumlu bakmıyorum çünkü ne kadar sevgili olsakta insan özler yanında olmak ister belki imkanı yok hem yanında değilsin belki yalan söylüyor insan merak eder
Bir kere de olsa görüşmüş olmamız şart o görüşmeden sonra ilişkinin startını verirsek uzaktan da olsa sürdürebilirim. Sesini duyduğumda, elini tuttuğumda bana hissettirdiği şeye bağlı