Flört müyüz yoksa sevgili miyiz anlamıyorum, neyiz sizce?

Yeni biriyle tanıştım, her gün Yazışıyoruz uyandığımızda birbirimize yazıyoruz hemen günaydın diye. 1 gün önce gelecek hakkında konuştuk gece 2 ye kadar çocuk yaparız evleniriz kariyer yaparız falan diye. Ama birbirimize aşkım falan demiyoruz sevgili değiliz, arada bana bebek diyor. Buluşunca beni çok öp diyor. Arkadaş da değiliz gibi sizce bu çocuk beni ne olarak görüyor?

Flört müyüz yoksa sevgili miyiz anlamıyorum, neyiz sizce?
Cevapla