Ayrıldığınız sevgiliniz olduğunuz şehire sizin için gelse ne düşünürsünüz?

4,5 yıllık ilişkiydi ve dört aydır ayrısınız o süreçte iki kez kız adım attı ama anlaşamayacağınızı söyledi konu sevgi filan değil içimde heves kalmadı dedi. Öylece bitti yüzyüze bile gelmeden. Gitsem olduğu şehire zor olacak benim için gidince kalamam işte gidip dönecem 5 saat filan şehirlerimiz arası. Siz ne düşünürsünüz gelse düzeltmek mi tekrar denememk mi istersiniz yoksa çabalamaz öylece unutmuş olursa daha mı iyi olur.

Ayrıldığınız sevgiliniz olduğunuz şehire sizin için gelse ne düşünürsünüz?
Cevapla