Kendini yalnız hissettiğinde arayabildiğin , muhabbet edebileceğin eşin ya da dostun var mı?

Bu aralar çok yalnız olduğumu hissettim.. (muhabbete değer kişi yok yalnızlığım o yüzden)
Kendini yalnız hissettiğinde arayabildiğin , muhabbet edebileceğin eşin ya da dostun var mı?
Cevapla