Tavsiyem; kendinizden başka hiç kimseye ihtiyacınız olmasın, ne kadar yalnız hissederseniz hissedin.. İnsanlar nankör.

Tavsiyem; kendinizden başka hiç kimseye ihtiyacınız olmasın, ne kadar yalnız hissederseniz hissedin.. İnsanlar nankör.

Evet insanlar nankör ama yaratılışı gereği insan da kalbine koyacağı birine ihtiyaç duyuyor. Eğer siz bunu aştıysanız Helal olsun. Sanırım ben asla aşamam...
Ben bir yalnızlık bağımlısıyım
Hayat benim için dipsiz bir kuyu
O kuyuya kimse kolay kolay giremez
Bir zamanlar girenlerin hepsi koca bir
Hayal kırıklığıydı
Süt ve bal 🍯
Milk and Honey
Kırılmış bir kalpten çıkan
Enfes bir şiir kitabı
Yazarı
Rupi caur gibi bir şeydi
Ben bu eşsiz yalnızlığımı
Tüm kalabalıklarla avunan zavallılara
Armağan ediyorum
Namaste...
❤️🙏🏻
Sırf kitapta yazıyor diye böyle ergence sözleri kabullenemem. Google'da daha olgun sözler var. Bana tavsiye yazıp koskoca sayfaya 3-4 kelime yazacak bir şair bana bir şey katamaz. Ben ezelden yalnızım kimseye ihtiyaç yok.
Yalnız hissettiğim de namaz kılıp dua etmek iyi geliyor ve aslında yalnızlığın değerini daha çok anlıyorum
Ah, yalnızlık zordur, kabul ediyorum. Ama insanın kendine yetmesi, kimseye ihtiyaç duymaması klişesi fazla romantize ediliyor. Kendinle barışık olmak güzel elbette; ama şunu unutma: İnsan, insana muhtaç. Kimse robot gibi yaşamıyor sonuçta. Güvenebileceğin bir dostun, yaslanabileceğin bir omuzun olması bence hayatın en güzel ödüllerinden biri. 🌟
Kendi başına güçlü ol, ama sevginin, desteğin değerini de küçümseme derim. 🍀
Cevap
25Cevap
Bazen hissederim ama bazense çok keyif alırım yanlız olmaktan..
Kimi zaman ara sıra nadiren bazen
İnsan gerektiği zaman kendiyle baş başa olmaktan keyif almalı gadası
Haklısın bende nankör olmayan dostlar istiyorum işte bu yüzden seninle tekrar arkadaş olalım diye ugraşmistim @VişneliBrowni_
Ben her zaman yalnızım zaten, benim tek gerek duyduğum ihtiyaç duyduğum şeyler spor, müzik ve kendine inanmak güçlü kalmak
Yalnız hissettiğimde hep müzik dinlerim, kitap okurum ya da düşüncelerime odaklanırım. Bazense dostumla konuşurum.
Bu site daha iyi gösterdi insanların nankör bencil iki yüzlü olduğunu
Bazen ama çoğunlukla yalnızlığı tercih ederim seviyorum
Hayır kendimle vakit geçirmeyi öğrendim kimseye ihtiyaç duymuyorum.
Evet keşke sevdiğim kız olsa da o yanımda olsa 😥🩷 aşka mutlu olmaya çok ihtiyacım var
Hayır duymam ama... neyse modlara puan kazandırmayam şimdi
En son yalnız hissettiğimde geçen hafta Salı günü Helsinki'ye günü birliğine gittim.
Yani bana bağımlı bir kadın olsa fena olmazdı aslında eheheheh
Maalesef insan oğlu duyuyor ihtiyaç ama kimse yok
Tabikide duyarım
Duyarım ama gerek yok.
Duyarım ama yok. Annrm hariç.
Ben yanlızken iyi vakit geçirebilen biriyim
Aksine artık yalnız kalmak istiyorum
Hayır, içer kasede sürterim genelde
Herkes nankör değil
Nankör.
Değer, kıymet bilen insanlar da var.
Bana denk gelmedi demek ki.
Gelir mutlaka.
Yalnız olmak yanlış bir kalpte olmaktan iyidir
Hayır duymam
Bazen
Hayır duymam kendi başıma yetebiliyorum
Yalnız yaşarım yalnız gezerim yalnız ölürüm.
Bazen
Duymam
Ben sevgiye acimdir ve evet isterim
Böylesi daha iyi
Duyarız
Evet insanlar nankör
Bi süre sonra evet
Duyarimmm
Duymam. Kendi kendime yeterim
Osurmaya ihtiyaç duyarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?