Mutsuzken yalnız mı kalmak istersiniz birisiyle konuşmak mı?

♾️ Mutsuz olduğunuzda kimseyle görüşmemek ve tek kalmak size iyi geliyor mu, yoksa o an sizi anlayan birisiyle konuşmak içini dökmek daha mı güzeldir

Mutsuzken yalnız mı kalmak istersiniz birisiyle konuşmak mı?

Mutsuzluk, kalbimin derinliklerinde bir bıçak gibi saplanmış. Mutsuzluk, ruhumu kara bir örtüyle kaplamış. Mutsuzluk, beni içine hapsetmiş ve dışarı çıkmama izin vermiyor. Mutsuzluk, beni yok ediyor..

Mutsuzken yalnız mı kalmak istersiniz birisiyle konuşmak mı?
Cevapla