Bu sitede sanki erkekler daha fazla şikayet ediyor gibi. Neyse sizce sosyal hayatta nasıl?

Bu sitede sanki erkekler daha fazla şikayet ediyor gibi. Neyse sizce sosyal hayatta nasıl?

İki cinsel birbirinden şikayet etmesi .. aslında bir nevi sitem.. duy sesimi demek.. beni anla demek.. Asıl gerçek şu ki.. bir elli yılda geçse.. Kadin ve erkegin hep birbirinin merkezinde olacağı.. Güneş döndüğü sürece.. teknoloji ne kadar ilerlerse ilerlesin.. bir çağ bitip başka bir çağa gecilirse geçilsin.. kuşaklar en kökten şekilde evrim de geçirse bu gerçek asla değişmeyecek..
🙄 ironi mi yapıyorsun burdan bilemedim ama herkesin bildiği gerçekler bunlar..
Kadınların oranı talebin çok olmasına bağlı olarak doğru kişiyi bulamama, yanlış insanlar ile zaman kaybetme, yara alma konusunda daha fazla olabilir şikayetleri.
Erkeklerin de karşılık alamamasına bağlı olarak egolardan, karşı cinsin özellikle maddi açıdan beklenti yükselişinden şikayetleri olabilir.
Ama zarar gören sanırım kadınlar daha çok diye düşünüyorum..
Hem kadın hem erkek, kadınların rahatsız olduğu durum cinselliğe yönelme, erkeklerin rahatsız olduğu durum ise reddedilmek şans verilmemesi kalp kırılması
İyi kalplilere şans vermiyorlar sonra pişman oluyorlar kadınların kafası çok güzel her gün ne içiyorsalar
Yüzde olarak çoğunluk oranıyla; Kadına dünyayı versen e hani canın der.
Yüzde olarak çoğunluk oranıyla; Erkeğe dünyayı versen diğer kadınlar nerede der.
Karakter meselesi...
Yani şikayetçi olmayan zor bulunur bu devirde. Herkes memnuniyetsiz. İşin kötü yanı elinden geleni yapanlar yetmiyorlar.
EiC için teşekkürler.
Cevap
11Cevap
Genelde kadınlar daha şikayetçi diye düşünüyorum. Erkekler daha affedici
Bence kadınlar o kadar da şikayetçi değil.. çünkü şikayetçi olup da şikayet ettikleri erkeklerin peşlerinden gitmeye devam ediyorlar.. erkekler daha çok şikayetçi bence.
Net kadınlar. Karşı cins şöyle karşı cins böyle diye dedikodunun dibine vurup onlarsız da yapamazlar.
Erkeklerin dedikodusunu yapmadan açık açık yazıyorum. Erkekler, biraz sorumluluk sahibi olun. İlişki yaşamayı bilmiyorsunuz. Hâlâ bekar gibi davranıyorsunuz. Erkekler haddinizi bilin yoksa sert kaya çarpabilirsiniz.
Konuştukça konuşasım geliyor da susayım bari. Fena gaza geliyorum.
@DedektifMinnie Bir an devlet bahçeli konuşuyor sandım
Balkon konuşması yapıyorum. Çay getir de kuru kuru gitmesin
@DedektifMinnie Püskevit?
Zehirlenir miyim acaba? Suikast düzenlemeye mi geldin yoksa mitinge?
Kadınlar erkeklerden daha çok şikayetçidir.
Linç yememeyim şimdi genelleme yapmış gibi olmasın ama çoğu kadının önüne dünyaları serseniz, keşke şu tarafa serseydin derler. Kadın kısmı biraz nankördür. :d
Fakat bu da sizin, az olmadığınız gerçeğini değiştirmez. 😂
Kadınlar şikayetçi. Çünkü adam gibi adam yok maalesef. ortalık heyecan takılmadık arayan erkek kaynıyor sevgi aşk bunları düşünen erkek yok denecek kadar az.
Kadınlar daha çok şikayetçi.
Erkekler pek şikayet etmezler olmuyorsa yolları ayırırlar.
Ama kadınlar hem şikayetçi olur hem de şikayetçi oldukları konuları düzeltmeye çalışırlar.
Daha doğrusu erkeği değiştirmeye çalışırlar.
Ben kadınlardan şikayetçiyim burada bile kadınların linç etmesine maruz kalıyorum. Olayı a’dan b’ye çeviriyor bazıları bir bakıyorsun suçlu konumdasın 😒sabah böyle birine denk geldim, onun fişini çekeceğim.
İçten içe erkek ama dile getiren hep kadın:)
Erkeklerin geneli aşko kuşko kız kölesi:)
Öyledir pek aram yok
😂😂 olar..
Soguk havalarda güzel giden neler varsa onları:)
Neden
Ben kendin pişir kendin ye kafasındayim.. Yemek için seyahat etmem, seyahat edersem nesi meşhursa yerim:)
Her iki tarafta eşit, özellikle KS de baya soru var şikayet olarak 😀.
😀😀😀
Valla yalan yok ben çok eleştiririm , hak edene tabii
çok doğru abahshs
Bence kadınlar. Erkekler iş, arkadaş, maç derken bin meşgale buluyor kadınlar ise sadece o adama fokuslanıyor
Ikiside öyle değişen bir şey ama erkekler daha şikayetçi gibiler memnuniyetsiz aç gözlü maymun iştahlı oldukları için.
Kadinlar daha çok sever şikayet etmeyi dır dır dır dır...
Ikı tarafta kedı köpek gıbı bırbırı olmadan da olmuyor 😂
Değişiyor bence. Düşüncelerini söylemiyor da olabilirler
Erekler habire şikayet derler dirdır trip bilem ne diyolar.
Herkes birbirinden bıkmış bence , herkesin içine Komutan Logar kaçmış sjdkc
Kadınların derdi bitiyor mu ki erkeklere sıra gelsin
Kadınlar bence. Bende öyleyim bazı erkeklerden şikayetçiyim birinden yani.
Kadınlar her durumda mızmızlanmayı daha çok seviyor bence. Bu yüzden kadınlar diyorum
Bence kadınlar çünkü erkeklerden daha çok onlar çekiyor. Erkeklerin beklentileri daha fazla.
değişiyor, kim daha çok sevip önemsiyorsa genelde o şikayetçi oluyor eğer ki karşı tarafın ilgisi çok azsa böyle oluyor. nedeni ise; her şeye o kadar dikkat edip davranırken o neden dikkat etmiyor gibi gibi durumlardır,
Hepsinden sikyayetçiyim
Kesinlikle kadınlar. "Tüm erkekler aynı, erkeklerin hepsi odun." gibi cümlelerde örneği.
Herkes şikayetçi bu devirde
CHP ne alaka
Erkekler Türk kızlarından şikayetçi.
Kendilerinden şikayetçi olsalar fena olmazdı.
İşte erkekler biraz çeki düzen verse kendine.
Kadinlar daha sikayetci gibi ama erkeklerin beklentisi hep daha fazla
Herkes herkesten ve her şeyden şikayetçi…
kadınlar bizden hep şikayetçi
Erkekler bizden şikayetçi jsjsfs
İki tarafta birbirinden şikayetçi
Kadınlar daha şikayetçi
Kadınlar şikayetçi daha çok..
İki tarafta birbirinden şikayetçi 😂
Eşit oranda diyebiliriz
İki taraf da aynı ölçüde sanırım
Kadınlar tabi ki.
kadinlar dogal olarak
İkisi de kapışır bence
Kadınlar daha şikayetci çünkü erkekler odun
Söylemezler ama erkekler
İkiside eşit kişiye göre değişiyor
Kadınlar
kadınlar
Kadınlarr bizzz
Kadınlar
Kadınlar
Kadınlar
ikisi de eşit gibi
Erkekler galiba.
Erkekler
Erkekler.
Kadınlar
kadınlar erkeklerin biri bile düzgün olmadığı için
Kesin kadınlar daha şikayetçidir sjhsjshaj
Kadinlsr
Yılsay
Bence erkekler
Kadınlar
Erkekler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?