Karşı cinsten darbe yiyen daha çok kadınlar mı erkekler mi?

Karşı cinsten darbe yiyen daha çok kadınlar mı erkekler mi?

Bilemiyorum. Bu işin cinsiyet ile alakası olduğunu pek sanmıyorum. Ha tabi bir de şöyle bir şey var herkes kendine göre yorumladığı için kime sorsan asıl darbeyi ben yedim diyor. Bu nedenle bunu anlamak imkansız gibi.
Cevap
11Cevap
Erkekler tabi ki
Kadınlar hiç de öyle naif ve kırılgan yaratıklar değiller, tam aksine realist ve acımasızlar, benim başıma da geldi, istediği olmayınca beni silip çok çok kısa bir sürede başkasıyla evlendi. her şey çıkar. Dünyaya karşı hislerini duygularını kaybetmiş insanlar, tabi bunu kadınlar diye genellemek yanlış, karakter ve kişilik meselesi.
Erkekler tabiki kadinlar secimlerinin sonucuna katlaniyor erkekler hicbir sucu olmadigi halde aci cekiyor
Erkekler tabi ki kadın ayrılıyor ayrılırken adamın malını mülkünü alıp gidiyor
Kadınlar aldatılır,
erkekler terkedilir...
Bence bu konuda eşitler...
Erkekler tabi ki balıklama alıyorlar ondan sonra da kadınlar kötü. Yok ben tipsizim Bi git ya
bu kişinin karakterine göre değişlik gösterir erkeklerde de var kadınlar da da
kadınlardır çünkü erkek tek gücünü kadın üstünde gösterecek kadar erkek ya
Erkeklere vurduğum darbeleri saysam burdan Bağdat'ta yol olur
kadınlar hem fiziksel hem spikolojik olarak
Erkekler daha çok darbe yemiştir.
Kadınlar bence..
Kadınlar
değişir
kadınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?