Karşı cinse zafiyeti daha çok olan erkekler mi, yoksa kadınlar mı?

Karşı cinse zafiyeti daha çok olan erkekler mi, yoksa kadınlar mı?
Hayırlı akşamlar üyecanlar

Karşı cinsi parmağında oynatma konusunda hangi taraf daha başarılı tartışılır, çünkü erkekler de az anasının gözü değil. Ama bir tık kadınlar daha önde gibi. Sebebi de belli.

Peki sizce durum nasıl, sizin bakış açınız nedir?
Karşı cinse zafiyeti daha çok olan erkekler mi, yoksa kadınlar mı?
Cevapla