İyi giden bir uzak mesafe ilişkimiz var, yine de erkek arkadaşımı denemeli miyim?

1 yıldan fazladır ilişkimiz var ama uzak mesafedeyiz buluşuyoruz dönem dönem. İlişkimiz çok iyi gidiyor ona güveniyorum ailesiyle bile taniştim. Ama içimden bir ses denememi istiyor yani ben hep iç güdülerime güvenirim ama ona güveniyorum zaten. Ama denemek de istiyorum. Aramiz iyi kendisi bana vakit ayirir bebek gibi davranir. İlişkisinde güvendiği bir erkekten ihanet gören oldu mu kızlar size soruyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Ve daha once şöyle bir olay yaşadım onunla. Eski sevgilisini takipten cikmamisti kiz da bunu takip ediyodu bu kiz kim dediginde arkadasim diyodu bana. Benden sonra konusmalari olmamis zaten profilinde falan benim fotograflarim var kiz iliskisini goruyor onun dogal olarak. Ama silmemişti eski konuşmalarini bile arsivden bulmuştum ve kizmistim. Sonra olay uzerine tartistik ve konuyu kapattik bir sekilde. Hicbir konusmasini silmedigini onu özel olarak silmeye gerek görmedigini soylemisti
İyi giden bir uzak mesafe ilişkimiz var, yine de erkek arkadaşımı denemeli miyim?
Cevapla