Şey biz erkek arkadaşımla çok iyiyiz ama 3 aydır birlikteyiz ve çok ireki gittik. Sorun olur mu?

Biraz sorular var aklımda

Şey biz erkek arkadaşımla çok iyiyiz ama 3 aydır birlikteyiz ve çok ireki gittik. Sorun olur mu?
Cevapla