Uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz, erkek arkadaşımın yanına gidiyorum. Bu hoşuna gider mi?

İlk buluşmamız olacak 3 aydır sevgiliyiz askerde eğitimde diye bırakmıyorlar. Bi çarşı izni var seni görmek çok istiyorum ama gelmeyi çok dert etme dedi gelicem dedim. Yakın arkadaşimla paylaştım " bi erkegin ayağına gidip onu egolandırıcak mısın"dedi "ya seni begenmezse hani zayiflardan hoslaniyormuş ya yerinde olsam cok takardım bunu " diyor. Sadece erkek arkadasim gecmiste bi hata yaptı diye "napiyo s. erfsz sevgilin" diye hitap ediyor bu kız sorunlu mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Niye herkesi kendiniz gibi sapık sanıyosunuz? Gelme ihtimali olsa mutlaka gelecek biri. Carsıda buluşucam yatak odasında değil. Allah akıl versin sizin gibilere acıdım.
Güncellemeler
+1 yıl
Kız evi naz evi kalıplarından cikmaniz dileğiyle sadece ilk ben gidicem arkadaşlar, hep değil.
Uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz, erkek arkadaşımın yanına gidiyorum. Bu hoşuna gider mi?
Cevapla