10 aylık ilişkimiz var. Sürekli kilom hakkında saçma sapan yorum yapıyor. Telefonla konuşurken annesi de yanındaydı annesine beni söyleyerek bence senden kilolu dedi o kadar utandım ki aşırı bi kilom olduğunu düşünmüyorum çevremdeki herkeste böyle diyor zaten. Kendisi çok zayıf ve boyu bana göre kısa sürekli wp ten zayıflama videoları atıyor güya beni düşünüyormuş seni bu halinle kabullenmişim diyor ne diyorsun sen dedim şaka yapıyorum canım falan diyor amacı ne? Aşırı sıkmaya başladı bu durum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Diyet & Beslenme konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi birincisi sağlıklı bir sevgili istemesi normal ama sen tanıştığı zamanda da kiloluysan ve yine de seninle olduysa bu onun hatası. Sen de ona zayıflığından ve kısalığından bahset bakalım sonra aşkım ya bende şaka yapıyorum seni olduğun gibi seviyorum de hatta sende bir tanıdığının yanında bundan bahset bakalım nasıl oluyormuş. Ayriyeten kimse için kendini değiştirmek zorunda değilsin seni bu halinle kabullenmiyorsa neden seninle hala birlikte? kesinlikle şaka falan yapmıyor üstelik annesinin yanında öyle konuşması tamamen saygısızlıktır sen onunla ilişkide kalmaya devam ettiğin sürece kendine bu tarz saygısızlıkların yapılmasına izin veriyorsun demektir. Kendisi mükemmel biri değilmiş belli ki o zaman senden de böyle bir şey beklemesin önce kendisi olsun. Öyle ona kızmakla falan olmaz direkt bırakacaksın açık açık konuşmasını söyleyeceksin çünkü sana ikiyüzlülük yapıyor şu an korkağın teki o. Seni de sevmiyor bu gerçek sevgi değil bunu da bil. sevmese de senin ona verdiklerini sevdiği için ayrılmıyordur. Ben de sağlık sorunlarından dolayı çok kilo almıştım şu anda da veriyorum eskisine göre bayağı bir fark var öyle güzel fit bir vücudum yok daha ama yine de sevgilim beni olduğum halde kabul ediyor tabi bu şimdilik böyle insanlar zamanla değişebilir. O yüzden önceliğin her zaman kendin ve mutluluğun olmalı.
14 Yorumla- +1 yıl
Bu arada birine yorum olarak kilonu boyunu yazmışsın sen gayet idealsin zaten değişmene gerek yok ki değişmesi gereken o
Soran+1 yılHaklısın insanların yanında beni rencide etmekten keyif alıyor. Buluştuğumuzda sipariş almaya gelen garsona güzel ama zayıflaması gerek demi diye saçma bir soru sormuştu çocuk evet dedi yüz ifadesi değişti yerin dibine girdim o anda her şeyi bitirmeliydim ama takıntı haline getirdim sanki yapamıyorum.
- +1 yıl
Onun iyi bir tarafı kalmamış zaten. Muhtemelen onunla olan eski güzel anılarını düşünüp kalıyorsundur ama artık o değişti. Bazı insanlar hormonlarından dolayı aşk yaşadığını sanır ama aklı başında bir insan bunu ayırt edebilir. O da hala büyüyememiş ama mesele büyümek değil sana her yerde bu şekilde yaptığına göre o illet biri. Sen onun iyi bir tarafı olduğunu düşünüp o düşünceni sevip ona bağlı kalıyorsun ama bu çocuk sana öyle bir tarafının olmadığını gösteriyor. Yani yapman gereken belli ayrılacaksın sonra daha düzgün birini seveceksin.
- +1 yıl
sevgilin mi daha hasta yoksa bunlara ramen ayrılamayıp bunları soran sen mi daha hasta bilemedim. kendine bi iyilik yap ve fazlalıklarından kurtul, yani 'o' çocuktan.
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)+1 yılKusura bakma ya da bak sana her şey müstehak. Şu güzel kardeşim erkeklere kendinizi bu kadar ezdirmeyin ya yapmayın bunu !!! Bak bende kilolu biriyim aşırı değil ama baya kilom var yine o kadar ilişkim oldu biri ağzını açıp bana kilomla ilgili bir şey demedi. Dese o an sktr eder ve beni sevmediğini düşünürdüm. Genelde de benden kısaydılar hep. Öyle bir şey yapsalar ağzıma gelen küfürü sayar bende onları aşağılardım. Sen kız olduğun halde ondan uzunsun onu aşağılamıyorsun öyle kabul etmişsin peki ya o? Hayırdır derler adama. 1.55 kızların 1.90 erkek istediği hayatta sen gidip kendinden kısa biriyleysen onun çenesini kapaması gerek. Tek kelime söylemeye hakkı yok. Bak ben uzun zamandır yalnızım çünkü gerçekten dillere destan bir aşk istiyorum. Böyle öylesine birini bulmak değil. Beni prenses gibi hissettirecek erkek severim ben. Gerisi çöptür. Seni asla asla sevdiği yok. Ne insanlar tanıdım yanında 140 kilo kadın kendileri zayıf hatta yakışıklı bile ama sevince oluyor yani. Ne olursan ol çirkinde olsan kısa da olsan hatta karakterin iyi olmasa bile seven her türlü seviyor ya. Asla eleştirmeden her şeyini iyi görerek seviyor. Kendine neden bu kötülüğü yapıyorsun? Utanacağına bu şrfszi hayatından çıkar. Ayar oluyorum böylelerine. O seni asla haketmiyor. Bu gvattan kurtul ben sinirlendim burada bana yapılmış gibi. Neden bu saygısızlıklara izin verirsiniz anlamam ! Bu yüzden işte çoğu erkek sizleri sevmiyor. Çünkü sizler daha kendi değerinizi bilip kendinizi sevmiyorsunuz. Kendini seven böyle rezil durumlara kendini düşürmez. Böyleleriyle işi olmaz. Aklınızı başınıza alın. Kesinlikle sizi sevmiyor öylesine bktan bir ilişki. Yerinde olsam ağzına eder gtune tekmeyi atardım.
12 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın ayrıldım zaten üstümden büyük bi yük kalktı sanki şu an daha iyi hissediyorum teşekkürler güzel yorumun için. 🙏
Cevap sahibi+1 yılİnşallah birdaha barışmazsın. Bak böyleleri enerjini sömürür. Bu kelimeyi söylemekten nefret ediyorum ama toxic bir ilişki bu. İnsanın psikolojisini mahveder. Bu herifte iyi tek bir şey yok. Seven sevdiğini en kötü haliyle bile beğenir sever iki taraf içinde geçerli. Çok iğrenç bir insan. Sakın birdaha dönmek gibi hata yapma. Sen daha güzellerine layıksın. Daha da iyi hissedeceksin kendini emin ol biraz vakit geçsin. Ve kilonda da hiçbir şey yok olsa bile bunu problem etmeyecek insanlarla ol. Kendini en çok sev bu hayatta. Hayatta en çok kendi değerini bilip en çok kendini seven kadınlar sevilir 💖 rica ederim.
- Diyet & Beslenme konusunda 626 cevap paylaştı.
+1 yıl
Partnerinizin sürekli olarak kilonuz hakkında saçma sapan yorumlar yapması ve sizi rahatsız etmesi anlaşılır bir şekilde sizi üzüyor. Bu tür davranışlar ilişkinizin sağlığına zarar verebilir ve olumsuz duygusal etkilere yol açabilir.
Bu durumu açıkça ve dürüst bir şekilde partnerinizle konuşmanız önemlidir. İşte bu konuşmayı yaparken dikkate almanız gereken bazı adımlar:
1. Duygusal Hazırlık: Konuşmaya başlamadan önce duygusal olarak hazırlıklı olun. Kendinizi ifade etme hakkınız olduğunu unutmayın ve duygularınızı ifade ederken sakin olun.
2. İfade Tarzı: İletişim açık ve nazik olmalıdır. Suçlama veya saldırgan bir dil kullanmaktan kaçının. "Ben hissediyorum" şeklinde ifadeler kullanarak duygusal deneyimlerinizi paylaşabilirsiniz.
3. Sınırlar: Partnerinize bu tür yorumları yapmanın sizi nasıl etkilediğini açıklayın ve sınırlarınızı net bir şekilde belirtin. İstemediğiniz davranışları açıkça ifade edin.
4. Empati: Partnerinizin neden bu tür davranışları sergilediğini anlamaya çalışın. Belki de kendi kişisel güvensizlikleri veya endişeleri vardır. Empati kurmak, daha iyi bir iletişim kurmanıza yardımcı olabilir.
5. Çözüm Odaklı Olun: Sorunları çözmek için birlikte çalışmayı teklif edin. Belki de partnerinizin sizinle ilgili endişeleri varsa, sağlıklı bir şekilde nasıl ele alınabileceği hakkında konuşabilirsiniz.
Unutmayın ki bir ilişki karşılıklı saygı, anlayış ve destek gerektirir. Siz rahatsız olduğunuz bir durumu dile getirmek hakkına sahipsiniz ve partnerinizin de bu konuda saygılı olması önemlidir. Eğer bu tür konuşmalar sonuç vermezse, ilişkinizin geleceğini gözden geçirmeyi düşünmelisiniz.10 Yorumla
Bende tam tersi balık etli severim yanlış anlaşılmasın dümdüz kıvrımsız çok erkeksi geliyor tahta gibi ama kıvrımlı, hafif etine dolgun, ele avuca gelince daha kadınsı oluyor hatları daha belli oluyor en azından, yanındayken bir kadın olduğunu anlıyorsun, dümdüz erkek gibi durmuyor en azından bana göre böyle. Tabi elbette bunun bir sınırı var, mevzu balık etinden çıkıp biraz aşırıya kaçınca büyük beden oluyor, yine her şey bitmiş değil çünkü yüzü çok sevimli, aşırı tatlı büyük beden mankenler var fakat onu da aşınca durum obeziteye doğru gidiyor, işte o aşamada ne kadar sevimli olursa olsun kurtarmıyor. 8 ay önce ayrıldığım sevgilim balık etli ile büyük beden arası idi 95 kilo civarı, sayısız kere bende söyledim sağlığın için 8-10 kilo kadar ver fazlasını verme sana yakışıyor çok hoş duruyorsun yanlış anlama ama yokuş inip çıkarken vs. sıkıntı olur abartma ama azıcık verebilirsin demiştim tatlı bir dille, bende 1.81 boy ve 94 kiloyum bu arada yani o tanıma bende giriyorum, neyse benden ayrılır ayrılmaz bir diyetisyen bulmuş 4-5 ay içinde 30 kilodan fazla verip iskelet haline gelmiş kızcaaz. Yani sağlık için evet bir miktar verilmesi gerekiyorsa verilmeli ama azıcık balık etinin kimseye bir zararı da olmaz.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
115
Cevap
83Cevap
+1 yılBana bunu bir defa yapsa hayatımda tutmam
Gerçekten şok edici bir sabır göstermişsiniz. Gidip zayıf kız bulabilir kendine. Sağlığı etkileyecek kadar bir kilo olsa hadi sağlığı istiyor deriz. Kendine kadın değil beden arıyorsa gırla kadın var. Tamamen terbiyesizlik saygısızlık bu.50 YorumlaDiyet & Beslenme konusunda 4b cevap paylaştı. Böyle şaka olmaz.
Bu erkeğin amacı belli
Seni sürekli olarak aşağı çekme peşinde ve senin yaşam enerjini sömürüp senden sömürdüğu yaşam enerjisi ile beslenen asalağın teki işte
Ya ne bileyim bir insan sevdiği insanı över güzel şeyler söyler kötü yakıştırmalar yapmaz
Seninle dalga geçiyor sanki
Buna müsaade etmemelisin.
Tavrını ortaya koymalısın.
Araya biraz mesafe koymalısın
Ulaşılmaz olmalısın
Seni her aradığında ulaşılır olma açma mesajına hemen cevap yazma
Hep bir bahane bul.
Görüşmek isterse işim var gelemem de
Veya..
Sende şakayla karışık ona lafı koy
Aynı onun yaptığı gibi mesela..
Ayy çok güzel bir topuklu ayakkabı aldım senin yanında giyemiyorum. malum boyun kısa yanımda aşağılık kompleksine girme diye giyemiyorum de gülerek sakin bir şekilde sende ona lafı koy.
Kızıp sinirlenirse yine gülerek aşkolsun canım ya sende bana söylüyorsun ben hiç kızıyor muyum de
Sende ona şakayla laf vurmaya başlayınca artık oda seninle uğraşmaz gibime geliyor20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen şahsen evlendikten sonra çok kilo aldım ama eşim bunu hiç dert etmedi çünkü o beni ış görünüşümden dolayı sevmedi kalbimi sevdi ve gerçek sevgi de budur Çünkü herhangi bir hastalık olabilir bir şey olabilir kilo alınır verilir Ama bu her fırsatta insanın suratına vurulursa bu psikolojik bir şiddet olur ve İnsanın psikolojisini Bozar takıntısı Yoksa da takıntı haline getirir Bu ilişki sana psikolojik anlamda zarar verebilir ve öz güvenini düşürebilir ve kilolu olduğunu da düşünmediğini söylüyorsun belki Kendisi çok zayıf olduğu için özgü en düşük olduğu için seni bu şekilde baskılıyordur şahsen yerinde olsam ayrılırdım Çünkü ben de dış görünüşüm hakkında Sürekli fikir verilmesini Ben hoşlanmam Çünkü kilonun zararlı olduğunu biliyoruz hepimiz biliyoruz zaten verebilsek veririz Demek ki veremiyoruz bunu sürekli sürekli surata vurmanın sürekli zayıflama videoları atmanın ne anlamı var bu insanın sadece özgüveni düşürür Dediğim gibi iyi düşün karşında konuş hala böyle davranıyorsa ayrılsın Çünkü ömür boyu Düşünsene böyle bir insanla Hayat geçer mi yarın hamile kalırsın Daha çok kilo alırsın veya bir hormon ilacı kullanman gerekir kilo alırsın her şey olabilir ama senin ufak bir kilonun bu kadar sıkıntı ve takıntı yapacak bir adamla öbür geçmez
18 Yorumla- +1 yıl
Kaç kilo oldun
Cevap sahibi+1 yıl55dim 65 oldum
- +1 yıl
Boy kaç
Cevap sahibi+1 yıl163 boyum
- +1 yıl
O kadar da kilolu değilsin
Cevap sahibi+1 yılAma eskisi kadar da zayıf değilim
- +1 yıl
Takip eder misin
- +1 yıl
Gizlendin
- Diyet & Beslenme konusunda 378 cevap paylaştı.
+1 yılİlk izlenimin kötü niyetli değil, zayıflarsanız size daha cok yakışacağını düşünüyor, bunu direk söylerse de alınacağınızı düşünüyor, şimdi yakışmıyormuş gibi olabilir diye, o yüzden dolaylı yoldan anlatmaya çalışıyor. Bunu çok dile getiriyor olmasının sebepleri, birileri sizin kilolu olduğunuzu söylemiş olabilir, zoruna gitmiş olabilir, daha güzel olabilir potansiyeliniz varken niye kullanmıyor diyebilir. Birlikte sık dışarı çıkıyorsanız görüntü olarak birbirinize daha çok yakışacağınızı, böylelikle kendisinin fazla dikkat çekmeyeceğini düşünüyor olabilir. Hem günümüzde incelmenin ne kadar moda olduğunu o da biliyordur herhalde.
15 Yorumla
Soran+1 yılEvet birbirimize yakışmıyoruz diyor çok sık buluşmuyoruz. Ama bu konuda annesinin manipüle ettiğini düşünüyorum günahını da almak istemem birkaç defa hiç samimiyetim yokken zayıfla sen öylesin bu zayıf olmuyor falan demişti. Beni asıl sinir eden nokta zayıfla demesi değil bunu sürekli dile getirip hakaret eder gibi konuşması
- +1 yıl
Vallah anladığım kadarıyla onlar görünüşe çok takıntılı, sizle ilgili değil, oğlunun size yakışmadığı çelimsiz kaldığı korkusu, oğlunu irileştirmeye, uzatmaya çalışması gerekiyor o mümkün olmayınca, sizin küçülmeniz daha kolay gibi geliyor doğal olarak. Teyze çok fit biri mi
Soran+1 yılHayır kendisi de çok kısa genetik sanırım 😃
- +1 yıl
Kompleks, amca da ondan kısaysa zincirleme genetik
Soran+1 yılYok uzun o dlxkdşckslc
+1 yılErkek arkadaşından ayrıl derim.
Bir erkeğin bir kadını fiziksel olarak dizayn etme hakkı olamaz.
Davranış olarak tavsiyede bulunabilir. Kriterlerini anlatarak kendini ifade edebilir. Kırmızı çizgilerini belirtebilir.
Ama kıçına, başına, popona , kolona yorum yaptığı an iş kabak tadı verir.
Birlikte olduğu kadını mevcut durumdaki haliyle beğenmeyen erkek o kadını ya sevmiyordur, ya takıntı ve kompleksleri vardır ya da başka bir beklentisi vardır.
Rahatsız edici bir durum olduğunu hissediyorum.
Empati yapalım.
Birlikte olduğum kadın benim yüzüme, gözüme, boyuna kiloma laf etse , " Aittir git Brad Pitt ile çık" der gönderirim.
Seni değiştirmek için harcadığı enerjiyi gidip bir manken ile birlikte olmaya harcasın derim. Tabi totosu ve özgüveni varsa... Sana yazık
40 Yorumla
+1 yılBir insan başka bir insanı olduğu gibi kabul edemediğinde onun hayatını kontrol etme güdüsü duyar. Çoğu insan karşı tarafa bu güdü ile dönütler verir. Bazı kimseler de bunu sağlık ve benzeri konulara bağlayarak karşı tarafa karşı yaptığı bu sınır ihlaline bir kalıp arar. Kimse kimseyi değiştirme hakkına sahip değildir. Sizi seven biri sizi uyarabilir ama bunu bir süreklilik haline getiremez. Bunu süreklilik haline getiren insanın sizi olduğu gibi kabul etmek konusunda içsel problemleri vardır.
10 Yorumla
+1 yılBüyük ihtimalle erkek arkadaşının fiziksel olarak bir bayandan beklentisinde değilsindir. Eğer onun istediği gibi olmayacaksan veya olmak istemiyorsan. Bu durumda ayrılabilir veya ona bunu açık açık söyleyebilirsin. Ben böyle mutluyum ve kilo vermeyi düşünmüyorum bu senin için bir sorunsa bence ayrılabiliriz. Sonuç olarak herkresin karşısındaki kişiden bir beklentisi vardır. Eğer ben seninkini karşılayamıyorsam yapcak bir şey yok ömür boyu kafanda böyle soru işaretleri olacağına şimdi bitirelim. Eğer senin için önemli değilse bir daha benim boyum kilomla ilgili saçma yorumlar yaparsan kafanı kırarım gibisinden de söyleyebilirsin.
10 YorumlaBenim de öyle bir durumum oldu. Gayet güzel fiziği olan biriydim 3 yıl önce onunla tanıştığımda. 2. Yılımızda onun yüzünden kilo almaya başladım beni çok strese sokuyordu ama bir türlü ayrilamiyordum seviyorum diyordum. Sonra 3. Yılda bana çok kilo almışsın sonun böyle olacak diyip ağır yaşamlar adlı programdaki kilolu yatalak kadınları gösteriyordu çok ağırıma gidiyordu çünkü onun yüzünden almıştım kiloyu. Onun veremediği mutluluğu yiyeceklerde aramaya başlamıştım. En sonunda dayanamadım vurdum tekmeyi. Şimdi psikoloğa gidiyorum ama en azından kafam rahat. Sana da tavsiye ederim bi cacık olmaz bu ve bunun gibilerinden.
12 Yorumla
Soran+1 yılO kadar haklısın ki bende ayrılamıyorum takıntı haline getirdim
+1 yılKonuşma üslubunu bilmeyen, akılsız bir tip. Böyle biri cidden sıkar ve soğutur kendinden. Ben hiç tanımadığım halde bir soğuma geldi okurken 😃
50 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl"çevremdeki herkeste böyle diyor zaten" sorunda o kadınların çevresinde kiler hep olumlama halindedir:Sevgilinin söylediği doğru Ama buna kızmamalısın senin iyiliğini istediği gibi kilo verip daha güzel görünmenide istiyor burada art bir niyet yok böyle algılaman yanlış Bide kafanda "Bu halinle kabullenmiş"Düşüncesi var. Bunuda çok duyuyorum. Seven insan seni her halinle sever Miti bu düşünce tam bir palavradır. Gerçekler acıdır böyle bir şey yok kendinizi kandırmamalısınız. Dert etme kilo ver Bende diyet yapıyorum 24 kilo verdim 7 kilo kaldı geriye yakında fit görüntüme ulaşacak ve İstediğimi giyebileceğim. Harika bir his Ayrıca kilo vermek o kadar zor değil olayı çözersen
12 Yorumla
Soran+1 yılSinirlendiğim nokta zayıfla demesi değil zaten bunu hakaret eder gibi söylemesi hadi kendisi tamam söyleyebilir annesinin ablasının karışmasına neden izin veriyor ben kendisine çok zayıfsın dediğim zaman sorun oluyor kendi söyleyince sorun yok.
Cevap sahibi+1 yılBu biraz normal erkekler iletişimde direk ifadeler kullanır Yumuşak ifadeler kullanmayı pek beceremezler. Bu uzun bir bahis neden öyle olduğunu açıklarsam. Ama hakaret etmediğine emin olabilirsin. Annesi ve Ablası bir ihtimal kıskanıyor olabilir Şu eskiden çok olurdu şimdi o kadar yok ama gelin kaynana kavgaları cinsinden Bazı anneler veya ablalar garip şekilde bir kıskanma geliştire biliyorlar sanırım Ondan olabilir. Kendisine zayıf dediğin zaman sorun yapıyorsa burada sana kilo ver demesinin üzerine diyorsan Sırf karşılık olsun diye söylediğini düşündüğünden öyle diyor olabilir. Bana sorarsan meseleyi kökten çöz Kilo ver çok iyi gelecektir sana kesinlikle emin ol Dediğim gibi bende diyetteyim verdiğim için kendimi harika hissediyorum.
Kilon cok degilmis anladiğim kadariyla... boyuna göre ideal kilodasın daha fit olmaya calismak sana kalmıs. Erkek arkadasın biraz şuursuz galiba. Bu konunun kiloluluk durumuyla alakasi yok ki olsa da yapmaya hakki yok. Bence bu konunun onun ileride de kilo hariç sana yapabilecegi saygisız davranıslarin bir göstergesi olarak algilamalisin. Yani şu mesele aslinda: simdi boyle soyluyor ileride neler soylemez ki? Bunu demeye calisiyorum. Biraz erkek arkadasinin dusunce yapısına dikkat etmelisin bundan sonra hiç seninle zıtlaşan veya inadına olan davranıslar gozlemliyor musun bi bak. Ona göre tavrını al. Bunu ona hissettirmeden biraz başka davranıslarinı gozlemle... çunkü inan bana kilon ideal ve zayiflamak istersen de zayifla sana yakısır kime yakismaz ki?
20 Yorumla
+1 yılNe kadar itici bir insan, hayır gelmez bundan, ileride aldatır da, kendi bi tarafına baksın önce çırpi, bir an önce ayrıl bacım. İlerde çocuk yaparsın falan Allah korusun, sonra doğum kilolarınla da dalga geçer, psikolojini bozar. Ona mı kaldın ya
20 YorumlaEski erkek arkadaşım da böyleydi. Zayıfla dedikçe inadına daha fazla yiyordum gözünün önünde. Sonra ben kilo aldım, o da gitti zayıf bi kızla evlendi. Kendini olduğun gibi sev ve git düğünde kilon kadar altın takacak bir aşiret çocuğuyla evlen.
10 YorumlaYorumlara baktım kilon ve boyun gayet normal karşındaki için kürdan gibi kız istiyor belli ki, açık konuşmak gerekirse senin hala onunla sevgili olman saçma bana biri böyle bir şey dese sevgilim bile olsa hiç düşünmeden ayrılırım, seven insan her haliyle sever, kilo vesaire bunları dert etmez.
10 Yorumla
+1 yılÇok hassas bir konu ve bu yüzden biten birçok birliktelik var. Sizin de sevgilinizin de sorumlu davranmaniz gerekiyor. Onu sizi üzen davranışlardan kaçınması ve size yardımcı olması, sizi de bu meseleyi hafife almamanız konusunda uyarmam gerekiyor. Zira kilo konusu başlı başına önemli ve zor bir konu. Hem sizin sağlığınız, hem de ilişkinizin sağlığı açısından.
10 YorumlaBu olay seni çok sıkıyorsa ona açık net söyle. Bir daha bu konuda bişey duymak istemiyorum ve çok ciddiyim de.
Ben yanım da hep mutlu olmak istiyorum ama sen seninle konuşmayı muhabbeti bana eziyete çeviriyorsun bunu yapma de.
Birazda süsle bu cümleleri.
Seni düşünüyorsa artık konu kapanır10 YorumlaDiyet & Beslenme konusunda 1,1b cevap paylaştı. Baştan beri bilmiyor muydu bu durumu? Madem rahatsızdı baştan niye böyle bir yola girdi ya da baştan söylemedi? Belli ki son zamanlarda bir şeyler olmuş ve düşünceleri değişmiş. Mantıklı ya da iyimser pek düşünemedim ne yazık ki
12 Yorumla
Soran+1 yılİlişkinin başından beri aynı şeyi tekrarlıyor güzel şeyler söyleyip motive etse en azından oda yok maalesef
Ayrıl gitsin uğraşma çekmek zorunda değilsin onun tavrını başka adam mı kalmadı ne buluosunuz sizi rahatsız eden sevgililerde bilmiyorum senin gibisi çok belki düzelir diye bide zaman tsnıolar kendilerince sevgilisine bişey demeden boşa zaman kaybı mk bide buraya gelip soruosunuz rezil etmesenşz kendinizi gizli sormazdın kendinizi rezil etmekten başka bişey değil hiç mi aklınız yok ta Allah akıl fikir versin 🤦♂️ engelle geç sormalık bir durum yok
30 Yorumla
+1 yılSpora basla, diyet yap. Benim de sevgilim biraz kilolu ve zayiflarsa çok yakışıklı olacagini düşünüyorum yapamayacağı bir şey değil hem kendisi mutlu olacak giyindiklerini kendine yakistirmiyor çünkü ben de belki biraz diyet ve spor yapabilirsin dedim benim hoşuma gider dedim. Sizi karaktwr olarak beğeniyor olabilir ve fizikse olarak da tam anlamıyla beğenmek istiyor olabilir kötü bir şey olduğunu düşünmüyorum tabi ki üslup meselesi. İğrenç bir dille söylüyorsa ayrılmalisin
13 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef sadece kendisi söylese iyi annesi ve ablası da yorum yapıyor kendileriyle bir kere aynı ortamda bulundum samimiyetim yok. Güzel şeyler söyleyip motive etmeye çalışmak yerine moralimi daha çok bozuyor
- +1 yıl
Annesi ve ablasının haddi değil. Hayırdır yani görümce kaynana moduna mi girmişler. Ayrıl sonra kendi isteginle kendin için bir şeyler yap spor ve düzenli ve dikkatli beslenme yap. Bunlarla hayat geçmez
- +1 yıl
Su okul sınav vs bı bitsin benim ilk hedefim spor ve düzenli hayat şu an hiç boş vaktim yok
Diyet & Beslenme konusunda 992 cevap paylaştı. Aslında normal bir durum. Diğer özelliklerini seviyordur ama kilolu olmanı sevmiyordur. Zayıflamanı isteyebilir anormal bir şey değil ama tavrı garip geldi.
12 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef hem de çok garip. Güzel şeyler söyleyip motive etmek yerine daha çok moralimi bozuyor
İci de disida bombos birisi. Kimse kimsenin dis gorunusune bakarak saka yapamaz. Bak yapmamali demiyorum yapamaz. Veelevki kilolu ol obez ol hayatina alsiysa seni kabul edecek bunu disa vurup alay edemez. Terbiyesizlik yapmis
40 YorumlaDiyet & Beslenme konusunda 8,8b cevap paylaştı. Ne yazık ki, erkek arkadaşın kompleksli bir hıyar.
Aklını başına almazsa, hiç onunla uğraşma.
Seni mutlu etmez.
21 Yorumla
Soran+1 yılÇok doğru 😃
Seni olduğun gibi kabullenmeyen insan aldatmaya maillidir. İstediği fizikte birini bulduğunda seni terk eder.
33 Yorumla
Soran+1 yılDeğilim takıntı haline getirdim
Gizli Üye(25-29)+1 yılsende o dingili adam diye yanında gezdiriyorsun? az gururun varsa o çakaldan ayrıl nerden buluyorsunuz böylelerini anlamıyorum seven insan kilosuna bakmaz onu olduğu gibi sever böyle kendi cinslerimden utanıyorum memleket g*vatlarla dolmuş
22 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın maalesef öyle
Cevap sahibi+1 yılyol ver gitsin üzülen sen olacaksın o adamdan sana hayır gelmez yine de sen bilirsin sana kalmış senin hayatın
+1 yılutanacağına, ağzına mıçıp o yaratığı terkedemiyor musun. o çiroza mı kaldın. niye kendinizi bu tip mağara medeniyeti yaratıklara harcatıyorsunuz.
13 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın :/
- +1 yıl
senden ayrılın allahın çirozu de. gidip kendin gibi bir iskeletler çıkarsın de öcünü al bas her yerden engeli.
- +1 yıl
senden ayrılıyorum allahın çirozu de. gidip kendin gibi bir iskeletle çıkarsın de öcünü al bas her yerden engeli.
+1 yılİlişkide fiziksel olarak görünüşü daha sönük olan kişi karşı tarafın kendisine fazla olduğunu fark edince kaybetmemek için onu aşağılamaya ve çirkinmiş gibi hissettirmeye çalışır. Ruh hastası gibi.. tavsiyem sal gitsin.
20 Yorumla- Diyet & Beslenme konusunda 377 cevap paylaştı.
+1 yılOndan ayrılıp sağlıklı vücuda sahip olman yok mu ldjdldnld
22 Yorumla
Soran+1 yılVar da irade yok bende cxdlcksşmc
- +1 yıl
Kilo almak da bir yatırım bıkmadan usanmadan yemek de irade istiyor. Hem deseydin var ki yiyoz diye 😂😂😂
- Diyet & Beslenme konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılO kimde senin kilon hakkında atıyo antilop ya. Rahatsızsan sende ona belirt niye burada dert yanıyosun🤷♀️ kendi gitsin önce bi çelimsiz halinden kurtulsun sonra senin kilona laf etsin vizyonsuz
20 Yorumla Kilon kaç? Sağlık açısından sana ilgi gösteriyor başka bir amacı yok, benim de kilolu sevgilim olsa bende isterim çünkü sporu seven biriyim
07 Yorumla
Soran+1 yıl68/1.70
- +1 yıl
Mk malı ya sende de boyuna bak önce sen yer cücesi kızı beğenmiyor
- +1 yıl
@rüyasenben kime dedin bunu bana mı? Yer cücesiymiş öyle mi akülü sandalye de bir gün sende oturda anla bakalım yer cücesini
- +1 yıl
Ben sana demedm bu arada sevgilisine demiştim yorumumu okursan kızı beğenmiyor demişim sevgilisine dedim yani soran arkadaşımız sevgilim benden kısa demiş o yüzden kızı beğenmiyor diye sinirlendim sana demedim tabikide ne haddime
- +1 yıl
Durduk yere neden diyeyim sana hakaret edeyim yanlış anladın beni
- +1 yıl
@rüyasenben özür dilerim 😄😄
+1 yılAbi sorry ama hadi ordan gitsin ya. Böylelerinden nefret ediyorum. Eğer kilolu kız beğenmiyorsan ayrıl da sg ya. Bizi de sal kendini de yorma be gülüm. Zaten kızlar kilo vermeye çalışmıyorsa ya yapamıyordur ya da kendini beğeniyordur. Malak mı ne... 🤬
30 Yorumla- Diyet & Beslenme konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılBence artık eski erkek arkadaşın olma vakti gelmiş. Önemli olan seni bu kadar çok kıracak sekilde davranıp duygularını hiçe sayması. Böyle hanzo heriflerle vaktini kaybetme. Senin göbüşüne kurban olacak adamlar var.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkırmamak için zayıfla demek istiyor artık yavaş yavaş seni beğenmiyor sanırım gerçekten seven böyle davranmaz seni küçük düşürmesine gerek yok çok kırıcı. Bir erkek kuzu beğenmediği için değişmesini istiyorsa artık başka kızlara bile bakacak dereceye gelmiştir demektir.
19 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSeni bu halinle kabul ediyorum ne demek hayırdır ya 43 kiloda biri olarak diyorum duyarda kasmıyorum o adamlar gibiler için ama bence direkt ayrıl sen kimsin ya de kusurlu musun ki seni bu halinle kabul ediyormuş ayrıl direkt seni haketmiyor
Cevap sahibi+1 yılBöyle tiplemeleri hayatınızda barındırmayın ay gerçekten sinir oldum özgüven emici toksitler resmen yaa
Cevap sahibi+1 yılBence kilonda gayet normal bu arada 170/68 gayet iyi normal kilo boyuna göre
Soran+1 yılBitirdim kafam şu an daha rahat. O olmayınca daha iyi hissediyorum onu farkettim önceden olsa yalvarırdım saatlerce gitme diye. Sadece bu konu yüzünden sorun çıkarsa iyi yaptığı o kadar saçma sapan hareketleri görmüyor şüpheci yaklaşıyor birde sanki ben onu aldatıyormuşum gibi imalarda bulunuyor ilk defa böyle bir insana denk geldim beni yoran tek insandı bitti neyse ki
Cevap sahibi+1 yılÖzgüvenini düşürür sakın yazma barışma tekrar yüz bulup yapar seni kendine bağımlı eder çok karaktersiz. Bak ben kısayım 150 nişanlıma sevgili dönemindeyken dedim bak ağır travmalarım var bununla ilişki şakasını bile yapma oturur ağlarım beni sevdiği için kavgalı küs bile olsak asla kısasın falan demedi seven o aptal sevgilin gibi davranmaz benim eski sevgilim Öyleydi bak ben üstelik lisede kiloluydum hayta eski sevgilim de çok dalga geçerdi boyumla kilomla herkes dalga gecti ben onlar yüğznden artık kilo alamıyorum biliyor musun 154 boyum var 29 yaşındayım ama kilom senelerdir 43 insanların psikolojisini bozmaktan başka hiç bir şey değil o dalga geçenle ayrılmakla en büyük iyiliğini yaptın kendine özgüvenini düşürürler başka hiç bir şey değil
Cevap sahibi+1 yılVe böyle insanların normal olduğunu asla düşünmüyorum.
Cevap sahibi+1 yılSakın yalvarma ve asla donme bi kere böyle davranma hep davranır bak kendin diyorsun birakınca rahatladığını aynı durumu zamanında bende yaşadım boy konusunda sakın sakın affetme ruh hastası pislık bunlsr
Soran+1 yılAşırı haklısın çok barıştık ama bu son olur inşallah bana iyi gelmediğimi bile bile devam ettim maalesef
Cevap sahibi+1 yılYa biz kadınlar zaten birden vazgeçemiyoruz minim minim bitiriyoruz bitirince de tam bitiriyoruz geri dönüşü olmuyo
- Diyet & Beslenme konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yıl170 boy 68 kilo ile sana kilolu diyorsa sen sevgiline göz doktoruna gitmesini tavsiye et ve yaptığı terbiyesizce çünkü ne olursa olsun seni kilolu bile bulsa düşüncelerini kırmadan söylemesi gerekir ama kilolu degilsin o ayri konu
10 Yorumla Diyet & Beslenme konusunda 457 cevap paylaştı. Ben seni bu halinle kabullendim derken
Kabullenmek ne demek ya
Engelli misin? Rahatsız mısın? Bi hastalığın mı var?
Öyle bile olsa kabullendım demek çok yanlış ve kırıcı bir durum
Ben olsam anında ayrılırdım10 Yorumla
+1 yılAyıp yaptığı ayrıl bence çok rahatsız edici bir üslup 🙄
11 Yorumla
Soran+1 yılTek çare o sanırım
+1 yılÖncelikle ayrılmalısınız. Ben sevgilime kilo ver demem, fiziğini beğendiğimde olurum. Sende onu kısa sıska kabul etmişsin ya, bence oda içine sinmemiş, ağzının ucunda. Ayrılın rahat edin, sizden bir şey olmaz.
10 Yorumla- Diyet & Beslenme konusunda 739 cevap paylaştı.
+1 yılEgo var senin erkek arkadaşında ve bu durum sıkıcı bir hal alabilir ileride
13 Yorumla- +1 yıl
Bak kardeşim ben 20 kilo verdim ama canımdan can gitti zayıflamak kolay değil
Soran+1 yılHem de hiç değil kendisi bunu idrak edemiyor güzel şeyler söylese biraz motive etse ben zaten çabalayacağım ama bu düşünce yapısı yok onda
- +1 yıl
Ben 118 kilodan 98 kiloya düştüm.. Diyetisyene başladığımda 102 kiloydum..
- Diyet & Beslenme konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılYaptığı düşüncesizce hareketlerin umarım farkına varır
14 Yorumla
Soran+1 yılYok ya 10 ay oldu farkına varacağını sanmıyorum
- +1 yıl
Sende kendisine boy uzatma gönderileri gönder belki öyle anlar
Soran+1 yılÇok sinirleniyo öyle yapınca 🤣
- +1 yıl
Biraz daha üstüne git sonra sende benim kilomla ilgili aynı hareketleri yaptığında bende öyle hissediyorum de
Seni seviyosa her şeyinle sevecek kilon da dahil. hiç takma kafana ayrıla da bilirsin.. Benim görüşüm bu
40 YorumlaDiyet & Beslenme konusunda 586 cevap paylaştı. Onun kompleksleri var kendinde bastırdığı şeyler var ve kendini sana denk görmüyor sürekli sana hakaret ederek seni aşaği çekmeye çalişiyor
Hemen kurtul ondan hemen
20 Yorumla
+1 yılSenin sevgilin terbiyesizlik yapıyor ve bu durum karsisinda hayla sevgilim diyorsun belliki seni boyle istemiyor ve seni oldugun gibi kabulenmemis seni hayal ettigi gibi bir kadina donusturmeye calisiyor maalesef birinin fiziki durumuyla kusurluymus gibi davranmak rencide etmek adiliktir...
20 Yorumla
+1 yıldirekt ayrıl acıklama yapmadan heryerden engelle. seni daha cok teşfik edeceğine yerin dibine sokan ve ailesine seni ezdirmeye kalkan adamdan hayır gelmez
10 Yorumla
+1 yıl170e 68 kg gayet iyi. O senden kısaymış. Kilo verirsen aradaki boy farkı daha da göze batar. 170sen ayaklarda 39 40 vardır. Bas tekmeyi bacım gitsin pok yoluna...
10 Yorumlaaynısını sevgilim yapıyor. Zayıf olmama rağmen söyleniyor ama kendince sinir etmek için yapıyor. Seninki de öyledir. Umursamamazlıktan gel ve eğer devam ederse muhattap olmayacağını belirt yeterli
10 YorumlaDiyet & Beslenme konusunda 3,4b cevap paylaştı. Saygısız bir insan def et gitsin. Anneyle sevgiliyi kıyaslamak nasıl bir hadsizlik. Kendine bu saygısızlığı yaptırma. Zayiflayacaksan kendin için yap bebeğim böyle öküzler için değil...
10 Yorumla
+1 yılAyrılık vakti gelip çatmış. Bir tarafları kaşınıyor. Bu durumun canını baya sıktığını, böyle giderse onunla görüşmek istemediğini söyleyebilirsin. Zaten ayrılığınız çok da uzak gözükmüyor…
10 Yorumla
+1 yılBoyunuz ve kilonuzu doğru söylüyorsanız BMI’niz ideal kabul ediliyor. Aşırı bölgesel yağlanma olduğunuz düşünmüyorum. Belki kalça belki göbek bölgesinde yağlanmanız varsa bu sizi bir tık ama bir tık kilolu gösterebilir. Sevgilinizin bunu yapması kendi sıskalığından olabilir. Kendisi çok zayıf ve sizin onun yanında daha büyük gözükmeniz onu sıkıyo olabilir. Ama bu konuyu uzatmaması gerektiğini sert bir dille söylemenizde fayda var.
10 Yorumla- Diyet & Beslenme konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılAyıp ya o zaman sektirsin gitsin ne işi varmış seninle, kendisine çöp gibi birisini bulmasını söyle, ne kadar saygısızca bir şey insan sevdiğini her hali ile sevmeli bence
10 Yorumla
+1 yılO seni kabullenmemiş diğer taraflarını beğenmiş kilonu değiştirmeye çalışıyor zor bir şey de değil eğer istiyorsan kendin için zayıfla tabii ama kendine değer verdiğin için olsun bu madem onun boyu kısa seninle ona boy uzatma ameliyatlarinin videoları at madem bende seni böyle kabul ettim ama senin görünüşün için atıyorum dersin çokda şaaparsa empati kur ne düşündüğünü anla diye yapıyorum dersin
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılMaalesef ki partnerin haklı Kilolu isen üstüne göre kıyafet bulamazsın topuklu ayakkabı giydiğinde perişan olursun yaşamında Zorlanırsın evlendiğin zaman ilişkide Zorlanırsın çocuk olacağında sıkıntılar yaşarsın ideal kiloya yaklaşmakta fayda var ben kiloluyum beni bu halinle seven sevsin demek yanlış bir düşünce senin sağlığın için
03 Yorumla- +1 yıl
Kilolu olduğunu bu şekilde mi yüzüne vurması gerekir partnerinin beyfendi? Kızı kilosu icin sevecekse hiç sevmesin daha iyi! Seven sevdiğini tabiki her haliyle sevecek yok birde kiloya bakarak sevin, yaparsınız siz! Ben şu an bir ilişki yürüyorum 93 kiloyum 1.78 boyundayım sevgilimde 95 kilo aynı boylarda bir kez olsun bana zayıfla şöyle böyle demedi tersine her zaman beni yedirmek için uğraşır canım kocam ben kilomdan memnun değildim diyete girdim kendisi ben senin zayıflamanı istemiyorum seni böyle de seviyorum nasıl istersen öyle yap dedi işte gerçek sevgi budur sizin gibi angutlar sevgiyi sadece dış görünüşten ibaret sanan sonrada sevilmiyorum diye ağlayan bebeler.
Soran+1 yılÇok haklısınız gerçek sevgi budur işte 🙏
- +1 yıl
Canım sana da diyorum böyle bir ilişkiyi yürütme acil ayrıl o kişiden ben seni gerçekten sevdiğine inanmıyorum.
- Diyet & Beslenme konusunda 535 cevap paylaştı.
+1 yılSeni gerçekten seven kilonla dalga geçmez ne dost ne sevgili eğer gerçekse dostlukları ve sevgileri kilonla görüntünle alay etmez. Manipüle etmeye çalışıyor seni karşında ki narsist olabilir...
10 Yorumla ma lın biri demekki niye katlanıyorsun ki o gerzeğe? sok sopayı yürü git işine ve seni bu şekilde saçma sapan laflarla rahatsız etmeyecek biriyle ol...
10 YorumlaDiyet & Beslenme konusunda 650 cevap paylaştı. Bence seni olduğun gibi kabul etmemiş, etseydi senin canını sıkacak meseleler yapmazdı ve videolar atmazdı. Seni sen olduğun için değil, kendi nasıl istiyorsa ona dönüştürmek istemiş gibi.
10 YorumlaSeni seven her halinle sever benimde kilom var. Dis gorunus icin degil ama saglik icin kilo vermeye calis ben Şu an spor yapiyorum gzolerimde yuksek miyop astigmat var inan kilo goz numaramin yukselmesine bile sebep oldu
12 Yorumla
Soran+1 yılCiddi misin bende de miyop var maalesef kilodan kaynaklı olabiliyor mu yani yeni öğrendim
Neden seninle birlikteymiş memnun değilse arkadaş 🙄 boşversne ya paşa gönlü bilir ayrıca 70 kilo boyuna göre kilolu değil..
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSende hala bununla mi berabersin? Yaziklar olsun sana, senin fiziksel ozelliklerinle dalga gecen bir adamdan ne bekliyordun hemde sen kilolu oldugunu dusunmuyorsun. Sende ona boy uzatma videolari gonder sonrada ayril gitsin.
20 Yorumla- Diyet & Beslenme konusunda 5,7b cevap paylaştı.
+1 yılKemdı boy kompleksını boyle bastırıyo ıste kendını eksık gordugu bı konuda senıde eksıltmeye dusurmeye calısıyo ruh emıcı bı sevgılın var
20 Yorumla Diyet & Beslenme konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ya kısaca şişkosun zayıfla diyor. Bunda anlamayacak ne var? Şişko bulduğu halin ile seni bir süzmüş lan bu zayıflasa olur demiş. Şimdi 2. aşamada. Zayıflaman için ve ya zayıflamayı düşünmen için yol yapıyor :D
02 Yorumla
Soran+1 yılSağol ya çok moral verdin 😂
- Diyet & Beslenme konusunda 8,4b cevap paylaştı.
s +1 yılAy senin de boyun uzun olsa keşke falan desen direkt ayrılır. Neden çekiyorsunuz böyle tipleri anlamıyorum ya
10 Yorumla - Diyet & Beslenme konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBu videoları atman beni rahatsız ediyor eğer senin benim kilom ile sorunun varsa bana açık açık söyle de ya...
10 Yorumla - Devamını Gör (138)
Devamını Gör(183)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diyet & Beslenme > Sorular > Erkek arkadaşım kilomdan rahatsız, sürekli zayıflama videoları atıyor. Amacı ne?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer