Onu mutlu ettiğim için arkadaş kalmak istiyormuş, ilişkiden korkuyor olabilir mi?

ilk ben açıldım psikolojik sorunları olduğu için reddetti 1 ay sonra yazdı konuştuk 1 ay konuştuk tanıştık buluşamadık şehir dışında olduğu için ama geldiğinde buluşacaktık (sabırsızlıkla bekliyordum) bi anda konuşmamız kesildi ve ne şekilde olursa olsun hep yanımda ol diyen biri arkadaş kalmak istedi nedenini sordum ve onu mutlu ettiğimi ve beni kaybetmek istemediği için arkadaş kalmak istediğini söyledi. İlişki yapamıyormuş denemiş ama olmamış bende arkadaş kalmak istemedim ama onu istiyorum yani hala seviyorum napmalıyım?

Bu arada daha önce iki sevgilisi olmuş ve ikiside bir olup çocuğa etmediklerini bırakmamışlar ilişkiden korktuğunu düşünüyorum ama bilmiyorum

Onu mutlu ettiğim için arkadaş kalmak istiyormuş, ilişkiden korkuyor olabilir mi?
Cevapla