ilk ben açıldım psikolojik sorunları olduğu için reddetti 1 ay sonra yazdı konuştuk 1 ay konuştuk tanıştık buluşamadık şehir dışında olduğu için ama geldiğinde buluşacaktık (sabırsızlıkla bekliyordum) bi anda konuşmamız kesildi ve ne şekilde olursa olsun hep yanımda ol diyen biri arkadaş kalmak istedi nedenini sordum ve onu mutlu ettiğimi ve beni kaybetmek istemediği için arkadaş kalmak istediğini söyledi. İlişki yapamıyormuş denemiş ama olmamış bende arkadaş kalmak istemedim ama onu istiyorum yani hala seviyorum napmalıyım?
Bu arada daha önce iki sevgilisi olmuş ve ikiside bir olup çocuğa etmediklerini bırakmamışlar ilişkiden korktuğunu düşünüyorum ama bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer