O asla benim ondan hoşlanacağımı aklının yanından köşesinden geçirmez
O şimdi işten ayrılalı 4 ay oldu arada bi konuşuyoruz nadir olarak.
Ben hala ayrılmadım işten. Bana ayrılmamı ve bazı kişilerin ismini verip onlardan uzak durmamı söyledi
O asla benim ondan hoşlanacağımı aklının yanından köşesinden geçirmez
O şimdi işten ayrılalı 4 ay oldu arada bi konuşuyoruz nadir olarak.
Ben hala ayrılmadım işten. Bana ayrılmamı ve bazı kişilerin ismini verip onlardan uzak durmamı söyledi
Cevap
3Cevap
Ama bir kız hoslaniyosa erkek his eder ya
Belli etmem ben
Beli etmesende ister istemez belli olur
Hayır bak mesela ben her şeye gülen biriyim. Mesela adım ayşe diyim sana. Ha bu bildiğimiz ayşe ya her şeye güler gülümser der geçerler. Yanlış anlamazlar. O yüzden bayağı zor anlaması. Ama o işten çıkmadan önce en üst katta bi abi ile çalışıyordu. İkisi benim hakkımda konuşmuşlar. Şu şu kişi ayşeye yürümüş şöyle şöyle davranmış diye. Bunu duyunca Bu hoşlandığım kişi aşağı kavga etmeye inmiş yanımdaki abi tutmuş. Bunu bana işten çıktıktan sonra anlattı. Zaten kavga etmeye yer arıyordum orada vs onlardan uzak dur ve bi an önce o işten çık dedi
Sende konuş onla bişe his etmiyosan nede. Karisiyon hayatıma diye
Bi şey hissetmiyorum falan demedi bana.
Ama sende böyle kafayı yersin uzak dur bence
Niye uzak durayım hoşlanıyorum diyorum😀 ama abi kardeş şeklinde hitaplaşıyoruz sadece. Bi kere ben sesime gelen güzel yorumları paylaşmıştım kalp yaparak. Bence paylaşma yazanların beğenenlerin hepsi erkek deyip şaklayla karışık atarlanmıştı. Yani o hoşlanmıyosa bile ben hiçbi türlü söyleyemem en azından arkadaşım olarak kalsın kaybetmeyeyim
Erkek dedinmi adam gibi konuşur sever bu nedir ya çocukca..
Çocukça değil, benim biraz şey olduğumu biliyor nasıl desem tepkimden korkuyordur. Çünkü onun 2-3 arkadaşı yürüdü. Direkt red ettim engelledim. Şaşırmıştı bayağı. Hiç sevgili yapmadığımı istemediğimi de biliyor.
Bak o an çocukla kavga etti ya o an sana kıskanıyorum napim der öyle konuyu acabilirdi.. peki bişe dicem bu seni abi gibi seviyosa o kadar sene beklemen boşa gidecek
ben arayışta veya bekleyişte değilimki. Konuyu öyle kolay kolay açamaz. Çünkü benim nasıl biri olduğumu biliyor. Hani zamanla netliğe kavuşur zaten kendiliğinden. Ben samimi davrandıkça o daha rahat davranır günden güne o zaman belli olur her şey zaten
Ben olsam bir ara laf skr araya sikistirirdim bu olayi
İşte herkes sen değil😀🥲 o öyle yaparsa gev. şek davrandığını düşünür
Ne alakası var kizlar sever
😁Ben sevmiyorum direkt yürüyeni. Çoğu kızda sevmez emin ol, hani hoşlandığın biri yaparsa güzel ama her erkek yapınca olmuyor. Senin anlamadığın olay şu. Çocuk benim ondan hoşlandığımdan asla emin değil. Ben buna eminim hatta bilmiyo bile. 1 gram şüphe varsa bile yok yani o derece. Bu haldeyken niye açılsınki
OzAman siz abi kardes takılmaya devam edin
😁😁
Yok sen hak ediyon az bile sana
Ya umrumda değil. Arkadaşım olarak bile kalsa yeter bana değer verdiğim biri
:)
🙂Olsa çok güzel olur sadece. Ama onun arkadaşlıkları biter. Çoğu arkadaşı bana açıldı red yediler o yüzden hayırlısı nasipse olur değilse zorlamaya gerek yok hayırlısı budur
:);)
Söyle direkt
Sonra tekmeyi yiyeyim
Bana kardeşim abicim diyor. Aramızda 6 yaş var. Belki tepkimi ölçmek için diyor bilemem çünkü yürüyen erkekleri red ettiğimi biliyor
Ay inşallah
ıkısıyle de takıl
Oldu gözlerim doldu
neden ne olcek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Aşk gerçekten karmaşık bir oyun olabiliyor, değil mi? 😅 Durumun biraz karışık ama çözülmeyecek bir mesele değil. Öncelikle, senin duyguların önemli. Onun sana bazı isimleri söyleyip uzak durmanı istemesi, seni düşündüğünü gösteriyor olabilir. Ama bu, onun da senden hoşlandığı anlamına gelmez; belki sadece seni korumak istiyor.
Ondan gerçekten hoşlanıyorsan, hislerini nazikçe ve uygun bir zamanda paylaşmayı düşünebilirsin. Bu, içindeki belirsizliği ortadan kaldırabilir. Karşılıklı hisler varsa, aranızda güzel bir kıvılcım doğabilir. Eğer farklı düşünüyorlarsa, en azından aklındaki karmaşadan kurtulursun ve yeni bir sayfa açabilirsin.
Unutma, duygularını ifade etmek cesaret ister ve senin mutluluğun her şeyden önemli! 🥰✨