Bu hayatta sadece bir kez aşık olmuşum, 12 yıldır sevdiğim bu insanı nasıl tamamen kalbimden sileceğim?

Ondan sonra sevdiğim adamların toksik olduğunu ve takıntılarımı aşk zannettiğimi fark ettim. Sevdiğim, platonik olduğum adam tarafından saçma sapan bir olay yüzünden reddedildiğimi hissettiğim ve aynı ortamda bile yokmuşum gibi davranıp cezalandırıldığım için ondan alamadığım onayı hep başkalarından bekledim. Sonuçta toksik kişiler yok hayatımda ama artık aşık da olamıyorum. Zaten ondan sonra da kimseyi gerçekten sevmemişim. Biz liseden mezun olduktan 8 sene sonra konuşmaya başladık, o beni ekledi ama olaylar öylesine derin ki.. Dönüp dolaşıp yine birbirimizden kopma noktasına geldik. Ama bu sefer ben rest çektim. İçten içe sanki hala hayranım bu adama, gitmiyor bir türlü benden. Tenine bakışlarına aşığım. Öyle çok acı çekmişim ki unutmamışım, sadece üstünü örtmüşüm. Nasıl tamamen unutacağım bu kişiyi? Hiçbir erkek çekici gelmiyor bana.

Bu hayatta sadece bir kez aşık olmuşum, 12 yıldır sevdiğim bu insanı nasıl tamamen kalbimden sileceğim?
Cevapla