Bir daha kimseyi onun kadar sevemem hissinden nasıl kurtulunur?

Onu çok sevdim. Ama bırakmak zorundaydım kendi iyiliğim için. Bıraktım da. Şu an başkasını sevemezmişim gibi geliyor. Bu his geçer mi? Geçiyor mu :( ?

Bir daha kimseyi onun kadar sevemem hissinden nasıl kurtulunur?
Cevapla