Eski sevgilimin düğününde garsonluk yaptım. Kötü hissediyorum, nasıl atlacağım?

İlk sevgilimdi okul zamanından beri 6 yıllık ilişkimiz oldu ailevi sorunlar yüzünden ayırlmak zorunda kaldık maalesef evlerimiz yakındı ama hiç görmüyordum yıllardır hiçbir alakam kalmadı kendisi ile (ortak arkadaşlarımız bile yok) maddi sıkıntılardan dolayı garsonluk yapmaya başladım düğün salonunu süslerken damat ile gelinin isimlerini balonlardan duvara asmamız gerekiyordu onun ismini duyunca biraz kötü hiss ettim ama bir yandan onunla yıllardır görüşmediğimiz için çok fazla umursamadım düğün saati geldiğinde onlar içeri girdi abartı makyaj yapsada bakışlarından bile onun olduğunu anladım ve çok kötü hiss ettim sanki dünya başıma yıkıldı kalbim titriyordu ağlamamak için kendimi zor tuttum içimde hala ona karşı bir hiss olduğunu bilmiyordum maalesef o gün benim için kabus gibiydi saatler sanki hiç geçmeyecek düğün hiç bitmeyecek gibiydi eve gelir gelmez soğuk bir duş aldım yatağıma girip ağlamaya başladım gerçekten koskoca yetişkin bir erkek nasıl ağlar kendimden utandım çok garip hislerdi o günden beri dizi film veya eğlenceli hiçbir aktivite artık umrumda değildi sadece onu düşünüyordum ama hala yıkılmış gibi hiss ediyordum kendimi nasıl atlatacağım onuda bilmiyorum 😞🥀

Eski sevgilimin düğününde garsonluk yaptım. Kötü hissediyorum, nasıl atlacağım?
Cevapla