Sizce evlenmek istememek ve hayatının sonuna kadar yalnız kalmak istemek yanlış mı?

26 yaşındayım ve evlenmeyi düşünmüyorum yalnız olmak ve kendimi keşfetmek hobilerime odaklanmak gezmek istiyorum hiç bir zaman bir aile kurmak istemedim ya da hiç bir zaman çocuğum olsun istemedim çünkü biriyle tanıştığım da her ne kadar harika ve iyi olsada o büyü bozuluyor ve yerini monotonluğa bırakıyor aynı duygular devam etmiyor ilişki yaşamak güzel ama aynı kişi ile hayatının sonuna kadar devam etmek ve aynı evde olmak çok sıkıcı özel bir alanın olmuyor ve hayatını ona göre yönlendiriyorsun birileriyle ciddi anlamda ilişki de yaşamak istemiyorum cins… vs de yaşamıyorum yaşamakta istemiyorum çünkü onunda büyüsünün bozulacağını düşünüyorum zaten o tarz bir şey yaşamadığınız da çok fazla üzülmüyorsunuzda yeni insanlarla tanışıp o anın keyfini çıkarıp vakit geçirmek istiyorum gittiği yere kadar büyüsü bozulduğunda ise yolları ayırmak istiyorum sizce garip biri miyim.. etrafımdakiler sürekli yargılıyor

Sizce evlenmek istememek ve hayatının sonuna kadar yalnız kalmak istemek yanlış mı?
Cevapla