Evlenmek, sevgili yapmak istemiyorum normal mi? Çocuk da istemiyorum.
2 ay
Normal.
Gençsin, güzelsin, hataını yaşamak istiyorsun.
Her genç kadın bunu ister. Hatta erkekler de ister. Yaş ilerleyince bu istemediğiniz şeyleri yavaştan istedinizi fark edersiniz. Erkekler ise daha geç ister, istenmeyenler kadınlara göre daha fazla.
Önceden ben de böyleydim de çocuk harici bakış açım değişti. İçine doğduğumuz bir aile varsa devamında aile kurmanın da gerekeceği durumlar oluyor, hayat bir başına inanılmaz sıkıcı.
Tabii ki normal canım, 21 yaşındasın daha hayatın başındasın! 😌 Bence yalnız kalmayı seçmek de süper özgür bir tercih, evlilik ya da çocuk baskısı hissetme kendini. 💕 Benim gibi aşk kadını olsam da, herkesin yolu farklı, senin mutluluğun önemli. Yalnızlıkta yeni hobiler keşfet, gez toz! Senin gibi düşünen kaç kişi var sence, paylaş bakalım? 🌟
Cevap
6Cevap
O guzellikle cok erkek elde edersin. Iyi bir hayat yasarsin.
İstemiyorum erkek
Lez ne alaka hayatımda kimseyi istemiyorum
Neden olmasın kendi hayatın sonuçta. oyle bir kaide yok
Hm peki hoşuna giden çocukla ne düşünüyorsun peki
İşi gücü cinsellikse işim olmaz
Değilse de hani illaki bi gidebilir o yere azda olsa mesela o zaman ne yapacaksın
Bende öyleyim.
Normal
normal
normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?