Ben böyle düşünüyorum mesela.
Nedeni: Koca diye birini hayatıma alıp; bilmemi istemeyecekleri,
benden sakladıkları,
asıl kişiliğini gizleme veya makyajlamasıyla,
ruh hastalıklarıyla, psikolojik sorunlarıyla,
inilmesi gereken çocukluğuyla yıllarımı harcamaya niyetim yok.
Psikoloğa gitsinler öylesi.
Sağlıklısı da ender görülür.
Nesilleri tükenmek üzre ,
evli ve sâdıktır öylesi de zaten...
Nedeni: Koca diye birini hayatıma alıp; bilmemi istemeyecekleri,
benden sakladıkları,
asıl kişiliğini gizleme veya makyajlamasıyla,
ruh hastalıklarıyla, psikolojik sorunlarıyla,
inilmesi gereken çocukluğuyla yıllarımı harcamaya niyetim yok.
Psikoloğa gitsinler öylesi.
Sağlıklısı da ender görülür.
Nesilleri tükenmek üzre ,
evli ve sâdıktır öylesi de zaten...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer