Evlenmeyi düşünmeyenler, yalnız takılmak isteyenler var mı? Neden?

Ben böyle düşünüyorum mesela.
Nedeni: Koca diye birini hayatıma alıp; bilmemi istemeyecekleri,
benden sakladıkları,
asıl kişiliğini gizleme veya makyajlamasıyla,
ruh hastalıklarıyla, psikolojik sorunlarıyla,
inilmesi gereken çocukluğuyla yıllarımı harcamaya niyetim yok.
Psikoloğa gitsinler öylesi.
Sağlıklısı da ender görülür.
Nesilleri tükenmek üzre ,
evli ve sâdıktır öylesi de zaten...
Evlenmeyi düşünmeyenler, yalnız takılmak isteyenler var mı? Neden?
Cevapla