Evlenmeyi düşünmeyenler, ilerde yalnız kalma düşüncesi ürpertmiyor mu?

Evlenmeyi düşünmeyenler, ilerde yalnız kalma düşüncesi ürpertmiyor mu?

Yeni nesil "özellikle" kızlarda "evlenmeyi düşünmüyorum" mantığı ortaya çıkmaya başladı..

Sebep?
Kendilerince haklı olarak koca kahrı çekmemek, koca parasına muhtaç olmamak..

Bu düşüncenin ne kadar büyük hata olduğunu neden düşünmezler?
Sanki ailesi, arkadaşları hatta kardeşleri bile bir gün onu yalnız başına bırakacaklar..

İstediğini kazanmış olsun.. İstediği kadar malı olsun.. Eğer kahrını çekecek, yalnızlığının ilacı olacak, eşi, çocukları hatta torunları yoksa bir insanın, ondan daha zelil, daha fakir hiçbir insan yoktur!


Beyler! Hanımlar!
Bu ergence fikrinizden vazgeçin!
Ve insanın yaratılışında gerekli olan bir aile olmayı amaçlayın!

Neden 50'sinden sonra bile evlenmek istiyorlar anlarsınız.. Bu insanlar ahmak değil, korktukları bir şey var:
YALNIZ YAŞAMAK, YALNIZ YATMAK, YALNIZ ÖLMEK!
Evlenmeyi düşünmeyenler, ilerde yalnız kalma düşüncesi ürpertmiyor mu?
#Vesselam
Evlenmeyi düşünmeyenler, ilerde yalnız kalma düşüncesi ürpertmiyor mu?
Cevapla