Evet tabi ki de yerdim :D çünkü güzel bir şey olurdu. böyle küçük ilgilenmeleri seviyorum ben. aynı şekilde birbirimize yemek hazırlardık yani birlikte yemek yapardık. gerçi ben kötü yemek yapıyorum ama sevgilim bana öğretirdi zaten nasıl yemek yapılması gerektiğini ya da eşim.. 🍀