Birisini sevmekten ödüm kopuyor, bunu aşmak için ne yapmalıyım sizce?

Birisi bana bir şey hissettiğinde veya birisine karşı biraz bir şey hissettiğimde kaçıyorum arayı soğutmak için elimden geleni yapıyorum ileriki süreçte bunu alışkanlık haline getireceğim diye korku başladı bu yüzyılı hiç sevmedim ben😒

Birisini sevmekten ödüm kopuyor, bunu aşmak için ne yapmalıyım sizce?
Cevapla