Merhaba, son zamanlarda kız arkadaşımla karşılaştığımız bazı zorluklar hakkında sizden görüş ve öneri almak istiyorum. Kız arkadaşımı çok seviyorum ve o da beni seviyor. Ancak birlikte yaşamaya başladığımızdan beri ara sıra anlaşmazlıklar yaşıyoruz. Bu anlaşmazlıklar genellikle kısa sürse de, bizi biraz yoruyor.
Kız arkadaşım son zamanlarda işle çok meşgul ve bu bazen iletişimimizi zorlaştırıyor. Örneğin, bir şey anlatmaya çalıştığımda bazen beni dinlemediğini hissediyorum ya da genellikle beraber olduğumuzda telefonuyla ilgileniyor. İş yoğunluğu nedeniyle bazen özel günlerde de birlikte vakit geçiremiyoruz. Örneğin doğum günün de ve iş arkadaşlarıyla yemeğe çıktı, ben sürpriz yapmak istiyordum mesela o gün ama iş arkadaşlarıyla doğum günü için yemeğe gitmek beni mutsuz etti.
Bu durumda ne yapmalıyım? Kız arkadaşımla bu konuları nasıl konuşmalı ve ilişkimizi nasıl daha dengeli bir hale getirebilirim? Öneri ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer