Kız arkadaşımla yaşadığımız iletişim sorunları hakkında önerileriniz nelerdir?

Merhaba, son zamanlarda kız arkadaşımla karşılaştığımız bazı zorluklar hakkında sizden görüş ve öneri almak istiyorum. Kız arkadaşımı çok seviyorum ve o da beni seviyor. Ancak birlikte yaşamaya başladığımızdan beri ara sıra anlaşmazlıklar yaşıyoruz. Bu anlaşmazlıklar genellikle kısa sürse de, bizi biraz yoruyor.

Kız arkadaşım son zamanlarda işle çok meşgul ve bu bazen iletişimimizi zorlaştırıyor. Örneğin, bir şey anlatmaya çalıştığımda bazen beni dinlemediğini hissediyorum ya da genellikle beraber olduğumuzda telefonuyla ilgileniyor. İş yoğunluğu nedeniyle bazen özel günlerde de birlikte vakit geçiremiyoruz. Örneğin doğum günün de ve iş arkadaşlarıyla yemeğe çıktı, ben sürpriz yapmak istiyordum mesela o gün ama iş arkadaşlarıyla doğum günü için yemeğe gitmek beni mutsuz etti.

Bu durumda ne yapmalıyım? Kız arkadaşımla bu konuları nasıl konuşmalı ve ilişkimizi nasıl daha dengeli bir hale getirebilirim? Öneri ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Kız arkadaşımla yaşadığımız iletişim sorunları hakkında önerileriniz nelerdir?
Cevapla