Kız arkadaşımla anlaşamıyoruz, ne tavsiye edersiniz?

Öncelikle merhaba 4 senelik bir ilişkim var sevgilimi gerçekten çok seviyorum ama aramızda sürekli kavga çıkıyor o da beni seviyor bunuda biliyorum çok fazla hatamızın üstünü örttük ama kavgalarda tekrardan dile geliyor 3 gün iyiysek 3 gün kötüyüz eskiden kavgalarımızda bı şekil anlasirdik ama artık hakaretler küfürler havada uçuşuyor çok fazla kıskanıyorum onu öfke problemi mi dersiniz ne dersiniz tam bilmiyorum ama tamda anlatamadım galiba derdimi ama yinede cevaplarsanız sevinirim ne yapmam gerek az önceki kavgada hattımı vs kırdım attım ama kafamdan onu atamıyorum engellesem etsem bu sefer bitti desem evime geliyor ve ben görünce herşeyi unutuyorum bir şekil barisip gidiyoruz ama en fazla 1 hafta sonra yine çok kötü kalp kırıyoruz her şeyde yanımda durdu hastalıktan tut mahkemeye kadar belirtmek istemediğim kötü aliskanliklarimdan bahsettim gitmek istersen seni anlarım dedim ama birakacam bana guvenebilirsin dedim o bana güvendi ama ben birakamadım sakladım da hâlâ daha saklıyorum yola koymaya çalışıyorum ama bilmiyorum işte daha neler neler tavsiye verecek var mı

Kız arkadaşımla anlaşamıyoruz, ne tavsiye edersiniz?
Cevapla