Kız arkadaşım çok inat, anlaşamıyoruz ama çok seviyorum ne yapmalıyım?

2 senedir beraberiz, ilk zamanlar her şey çok güzeldi. Ben Terazi burcuyum o Kova (19 yaşındayım, o da 18) aramızdaki sorunlar yaklaşık 4 aydır bitmek bilmiyor, haklıyken haksız duruma düşüyorum sürekli, ezilen taraf ben oluyorum küfür ediyor, benim tahammülümün olmadığı şeylerden birisi de saygısızlık. Maalesef ki bizim ilişkimizde saygı denen bir şey kalmadı. Ben artık çileden çıkınca her yerden engel atıyor, sinirli konuşunca da gülüp, dalga geçiyor. Dün akşam erkek kuzeniyle fotoğraf çekinip, duruma atıp geri kaldırdı bende o fotoğrafı istedim ve atmadı, whatsapp konuşmamızdan bir kısmı isimleri karalayıp atıyorum, okuyun.
Boğma kıskançlığı abartmışsın diyecekler için, fotoğraf yok görseniz ne demek istediğimi anlardınız.
Kız arkadaşım çok inat, anlaşamıyoruz ama çok seviyorum ne yapmalıyım?




Yorumlarınız çok kıymetli,
Okuyan herkese teşekkür ederim.
Mesafe ilişkisi yaşıyoruz, Ankara'dayım, O İstanbul'da.
Teşekkürler.
Kız arkadaşım çok inat, anlaşamıyoruz ama çok seviyorum ne yapmalıyım?
Cevapla