Kız arkadaşımdan bi soğuyorum bi seviyorum ne yapmalıyım?

Ben bu kıza aşıktım 5-6 ay gibi bı süreçtir arkadaş olarak görüyordu açıldım ve çıktık sonra 1.5 hafta gibi bir sürede soğudum ve ayrıldım sonra barıştık daha aynı siniftayiz şimdi bir bakıyorum o kadar seviyorum ki kelimelere sigdiramiyorum bı bakıyorum soğumuş umursamaz bı hale gelmişim bazen tekrar ayrılığı bile düşünüyorum ama biliyorum ki ayrılırsam çok özleyeceğim tavsiye verinn

Kız arkadaşımdan bi soğuyorum bi seviyorum ne yapmalıyım?
Cevapla