Konuştuğum kızla muhabbeti nasıl ilerletebilirim?

Yaklaşık 2 aydır benden farklı bir şehirde yaşayan bir kızla konuşmaya çalışıyorum. Ben müzikle ilgilenen birisiyim ve bu kız da aynı şekilde şarkı söyleyen, cover vs yapan birisi. Ona attığım ilk mesajda ortak bir parça yapmayı teklif ettim ve bir süre sonra olumlu cevap verdi ve zamanla ne yapmak istediğimize karar vermeye çalıştık. Haliyle ben bu kızdan ciddi anlamda hoşlanıyor ve onu daha iyi tanımak istiyorum ancak bir kaç problem var ki ne yapacağımı bilemiyorum. Kızla ortak bir şey üzerinde çalışmamıza rağmen bana sürekli geç cevaplar veriyor bu bazen bi kaç saat bazen bi günü bulabiliyor. Ona onun hakkında soru soracak fırsat bulmakta bile zorlanıyorum ama sorduğum zaman da gayet normal bi şekilde cevap verip aynısını o da bana soruyor (mesajlar yine geç cevaplanıyor tabi). Bana bazen ilginç şekilde iltifat ediyor (yaptığım işleri fazlasıyla beğeniyor ve çok iyi olduğumu söylüyor). Kızın çalıştığını ve aynı zamanda da tez yazdığını biliyorum ve bu yüzden yoğun olduğunu da ama yine de bu kadar geç cevap vermesini mantıklı bulmuyorum. Henüz kesinlikle açılmayı düşünmüyorum ama muhabbeti nasıl ilerleteceğimi de bilemiyorum, ona onu daha iyi tanımak istediğimi söylemem mantıklı olur mu? Her hangi bir görüşe ve tavsiyeye açığım. Şimdiden teşekkür ederim.
Konuştuğum kızla muhabbeti nasıl ilerletebilirim?
Cevapla