İletişim sorunu olan kız arkadaşlarıma ne yapmalıyım sizce?

Ya valla bıktım o kadar çok böyle kız arkadaşım var ki. Lafta iyi arkadaşız filan ama mesaj arıyorum görüldü yapup geç dönüyorlar. Günler haftalar sonra dönüyorlar. Ya da görüşelim edelim bi şeyler yapalım diyoruz plan yapıcaz kayboluyorlar ya da iptal ediyorlar. Hep böyle ben uğraşıp çabalıyorum peşlerinden koşuyorum resmen ilişki ve program için. Hani böyle yapan hepsini silip etsem de hiç arkadaşım kalmıyor ama hepsi de böyle. Hep plan program yapan uğraşan benim. Naapsam bilemedim çok sıkılıyorum hepsini böyle alttan almaktan. Açıkça da söylüyorum evet haklısın affedersin diyorlar ama yine aynı. Çok tembel ve saygısızlar. Hep ben emek veriyorum.
İletişim sorunu olan kız arkadaşlarıma ne yapmalıyım sizce?
Cevapla