Birini sevip unutmakta zorluk yaşayan kişilere niye acıyarak bakarlar?

Bir de bazıları takıntılı olarak bakıyorlar. Hatta kendine acı vermekten mutlu oluyor diye düşüneni de mevcut. Hemen unutup hayatına bakana zaten hiç sevmemiş derler. Ne yapsak olmuyor.

Birini sevip unutmakta zorluk yaşayan kişilere niye acıyarak bakarlar?
Cevapla