Bu arada süper soru için teşekkürler @KızlarSoruyor
Sevgilisi olmayan insanlar üzülmeye ve başkalarına özenmeye mahkum mudur?
Bu arada süper soru için teşekkürler @KızlarSoruyor
Ya ben seni okadar iyi anlıyorum ki her insan kendine bir eş arar taşın kalbi yok ama onuda yosun sarar demişler , ben bu yaz sevgilisi olanlara gezenlere aşık olanlara okadar imrenerek baktım ki anlatamam çünkü eksikliğini hissettiğim tek şey aşktı herşeye sahibim ama insan sevmek ve sevilmekte istiyor hayatında bir heyecan bir amaç olsun istiyorsun düşünsene sevgilinle kavga ediyorsun triplere giriyorsun küsüyorsun barışıyorsun vss bu bile insanın hayatina bir renk heyecan katıyor aksi takdirde benim gibi akşam yatarsın sabah kalkarsın ne bir beklentin olur ne heyecanın ne hayellerin ot gibi yaşıyorsun aslında yaşamıyor sadece Zaman öldürüyorsun bukadar
Hadi inşallah 🙏 hakkında hayırlısı olsun diyelim
Hayır benim de hiç sevgilim olmadı.. ama üzülüyorum her zaman çünkü sevilmek değer görmek bunları bende yaşmak isterdim.. şimdiye kadar yaşamadım çünkü. ama kimseye de özenmem.. yani beni kimse ilgilendirmez zaten ben kendi hayatıma bakarım sadece aynı zamanda Tabii ki, sevginin yokluğu bazen üzücü ve yalnızlık hissi uyandırabilir. bu duygularla başa çıkmanın birçok yolu vardır yani insan bence vaz geçmemeli.. Sevgiyi bulmak için çabalamak arkadaşlar ve aile ile vakit geçirmek ilgi alanlarını takip etmek ve yeni şeyler denemek bunları yapabilirler mesela ayrıca Sevgiye odaklanmak yerine ilgi alanlarımı takip ederim bazen kendimi hobilerime veririm her zaman için.. ya da sosyal medyayı takip etmek ve yapmaktan zevk aldığım şeylere odaklanmak bana iyi gelir
Bunu size kim söylüyor bilmiyorum ama ben şahsen sevgilim yok diye üzülmüyorum hayatımda birisi yoktu üzülmüyorum benim benim tek sıkıntım aile içinde bazen babamın dengesiz ve lüzumsuz tavırlarına sinir oluyorum ama onu da yapacak çok bir şey olmuyor açıkçası o yüzden bir insanın sevgilisi olması olmaması önemli değil yani illa bir sevgilimiz olsun diye de hayatımıza almaya çalışmayız
Sevgilim yok ve kimseye de özenmiyorum. Zaten hayatımda kimseyi istemiyorum. Senin de hayatında elbet biri olur. orada yalnız hissetmen üzücü olmuş ama arkadaşların da devamlı sevgilileriyle ilgilenmektense belki biraz seninle de ilgilenebilirdi.
Cevap
14Cevap
Ne üzülüyorum nede başkasına özeniyorum. Aslında bunları sevgilisi olan insan yaşıyor shsj
Soru sorsana cevaplayım. daha seni romantik akşam yemeğine cıkarıcam 🙃
Talibin var @Sosyetic_SheqiiL 😄😄
ahah hiç pes etmeyeceksin dimi? 😃
ilk 6 yıllık hesapla Byexrian ile Son 1.5 yıldır ne zaman pes ettim😏🙃
🙂🙂
@fiqhshott
Hoşuna mı gitti? 😏
Ablan içindeki kibir ve egoyu bırakmadıgı sürece mutlu olamaz. dersini aldı dün gece
Senin çirkin sözlerinden mi dersimi almış oldum :D egolu ve kibirli değilim. Mesajlaşılmadı diye bu kadar çirkinlikle dolma bence, yakışmıyor
Ne üzülürüm ne özenirim, böylesi daha güzel kafa raad...
Hayır kimisi için yanlızlık aşksızlık bir tercihtir
Hayır niye özenti içinde olsunlar ki gadası
Orası öyle ama oraya gidiyorsan buna bile sevinmesini bilmeli insan
Bu algı bir türlü bitmedi. Sevgiliniz varsa iyi hoş ama bize ne? Şahsen sevgilim yok ve gayette mutluyum. Başkalarına bakıp "yiaaa keşşşşke benim olsa" demiyorum. Çünkü "bir insanın" odağı her zaman kendisi olmalı. Millete bakıp hareket etmek yerine kendine bakıp düzeltmeli insan.
Ben sevgilim olduğunda da mutsuzum, olmadığında da. Mesele cinsel doyum ise toplumun en aşağılık kadınlarıyla da para karşılığı yaşıyorum zaten. Ama öyle değil. Benimkisi duygusal açlık. Birlikte olduğum hiçbir kız bana duygusal doygunluk da kazandıramıyor.
Evet ben 34 yaşındayım hayatımda hiç sevgilim olmadı hiç sevgi ilgi değer görmedim gençliğim hep yalnız geçti bu durum beni çok üzdü bunun eksikliğini hep hissettim hâlâ hissediyorum ve bu yaştan sonra da yalnız kalacağımı düşünüyorum artık kabullenmeye çalışıyorum
Yav niye mahkum olsun. Alla Alla geçen sen miydin sendin galiba sevgilisiz de huzurlu olunur diyen yanilmiyorsam... Başka şeylere mahkum olun be niye illa kötu duygulara zincirliyorsunuz kendinizi. Valla bizim halkta bir mazoşistlik var..
bence yalnız olunca kariyere odaklanıp güzel bir hayat kurup düzenlihayat kurunca daha iyi insanlar seni seçeceğine sen seç insanları sonrasında yalnız kalmazsınız
Hayr sevgilisiz olmak eziklik mi
Asıl sevgilisi olanlar bize özensn
Kafamz rahat kimseye hedap verme derdimiz yok zamanın tümünü kendimize ayırıyorz en cok da kendimizi seviyorz hadi çatlayn
sevgili bombos gereksiz onemsiz bi sey ha eger ki sevgilin varsa tabii ki önemli ona deger vermelisin gostermelisin ama yoksa uzulunecek olmasi icin ugrasilacak bi sey hic degil bana kalirsa arkadaslik cok daha onemli sevgili varken bile arkadas sevgiliden once gelir cunku cogu ask iliskisi evlilige gitmiyor, kalici degil arkadaslik daha kalici seni kolay kolay yari yolda birakmayacak saglam arkadaslar edinmeye calis
Özenmeleri dert değil de böyle sevgilisi olan adamlara yürüyorlar resim atıyorlar iltifat ediyorlar saçma sapan samimi görünmeye çalışıyorlar 🙂 yapmamak lazım
İmrendiğim dönemler oluyor… üzüldüğüm dönemlerde… ama sonra içime sinen biri olmadığına göre böylesi daha hayırlı diyorum… üzüldüğüm dönemlerden günlerden bi gün.. ciddi adım atan insanlar bazen beni…
Benim sevgilim yok bu dediklerinin hiç birini de yapmıyorum. Demek ki bunlara mahkûm değil sevgilisi olmayan insanlar..
Bence değildir. Herkesin sevgilisi olmak zorunda değildir. Ozenebilirler ama üzülmek zorunda değiller.
👏👏👏👏👏👏
Hayır, sevgilisi olmayan insanlar da mutlu olabilir ve kendi hayatlarını doldurabilirler. Herkesin kendi özgün deneyimleri ve mutluluk kaynakları var.
Neden ağlayalım neden üzülelim tek derdimiz sevgilimiz olmaması mı? Daha önemli dertlerim var valla, çok da tın😅
Yaw ne alaka 😀
Üzüldüğüm yok özendiğim hiç yok.
Hayat böyle de keyiflli
Sevgilin mi var derdin var zaten.
Böyle bir şey için üzülmem ya da kafaya takmam. Kafaya takacak daha önemli işlerim var.
Karakterine bağlı. Ego bütünlüğü oturmamış, beta karakterli incel kafasındaysa mahkûmdur evet.
Sevgili bulamayan kişi incel kafasında olsa ne olur, olmasa ne olur. Beta olsa ne olur, olmasa olur.
Benim bir arkadaşım var mübaşir. Adam sapına kadar alfa. Asla incel kafası da yok adamda. Maaşı var, arabası var. 34 yaşında ama sevgilisi yok. Çirkin mi diye soracaksın. Ondan ne tipsizler, ne kızları götürüyor.
Ego bütünlüğüm otursa ne olur. Kendi dengimde bir kız hayatımda olmadıktan sonra. Memlekette nerede bir s. lak bir kız var onunla sevgili olabildim ancak. Onlarla da 1 ay 2ay. Ömrüm eskort evlerinde geçti.
Ego bütünlüğü, alfalık, incel olmamak karın doyurmuyor, gönül de doyurmuyor kusura bakma.
Yani tam olarak nereye varmam gerekiyor sonuç olarak.
Ayrıca beta karakterli erkek, incel falan değildir. İncellik, daha çok omegaları kapsayan bir şey. Beta erkeklerin hepsi de aktif/sosyal insanlar, hiçbiri sünepe değil ve sevgili bulma gibi bir problemleri de yok.
Bir erkek için, kadınsız bir hayatın anlamı yoktur. Bu söylediklerinin hepsi aforizma. Kadınsız erkek mutsuz olur. Mutsuz erkek de her türlü başarısız olur.
Kadınsız erkek, elindeki hiçbir şey ile yola devam edemez.
Bu bir kafa yapısı değil azizim. Bu bir hayat tecrübesi.
Yaşadığım hayatın. Onlarca işe girdim hiçbirinde başarılı olamadım. Bir erkek yıllarca okur bıkmadan usanmadan, aylarca çileli bir askerlik yapar sonra canını dişine takar çalışır. Ne için katlanır bütün bu dertlere. Kendisini seven bir kadının bedenine ruhuna evlilik yoluyla sahip olabilmek için.
34 yaşına kadar kendisini seven bir kadın olmamış bir erkek, ister çalışsın, ister yatsın başarısız olmaya mahkumdur.
"""Hayatı kadın üzerine kurarsan böyle olur.""" Hmmmm. Ben de şöyle diyorum. """Erkeklerin başarı için değil ama mutluluk için kadına ihtiyacı var. Kadınların da anne olmak için erkeklere ihtiyacı var."""
Söylediklerin doğru olsaydı. Tanrı, insanları tek cinsiyet yaratarak da çoğaltabilirdi.
Sevgilisi olmayan insanlar tercih etmedigi icin sevgilisiz olamazlar mi 🤔
Asıl ilişkisi olmayan insanların kafası rahat diye düşünüyorum.
Öyle dusunme.. Olmuyorsa zamanı gelmedı gı ıcındir..
3 sene öyle takıldım umarım herkesin ozendigi bir ilişkiyi yaşamasını dilerim 🌸
Sevgilisi olmayan insanlara özeniyorum çok şanslı olduklarının farkında değiller kafaları rahat
Hayatını karşı cins üzerine düşünüp kuranlar bana hoş gelmiyor
Hayır tabi niye üzülecen ya da özenecen
Allah senin kalbine göre de verecek
Yok ya niye üzüleyim mutlu oluyorum çevremde mutlu insanlar gördükçe ayrıca kötü bir çevredense tek başıma kitabımla kahvemle kalmayı tercih ederim 😊 sizde hiç üzülmeyin demekki Allahın bir bildiği var sabredin Allah sabredenleri sever 😊
Keşke en büyük derdim bu olsa..
En büyük derdim bu değil ama insan bir zaman sonra sevilmek istiyor yakınım da otrudğum yerde park gezi yerleri kafe restorant var bir de etkinlik var 30 eylüle kadar geçen gün tek başıma gittim tanımadığım bazı insanlar hep sevgilisi ile eşi ile ben tekim, bir de dün bir arkadaşımı sevgilisi ile gördüm "ne güzel en azında onu seven birisi var" dedim eve gidince de ağlamaya başladım şu an bunu anlatırken bile göz yaşlarım dökülüyor, işte engelli olmak bu dünyanın en şanssız insanı olarak doğmak kendi yaşıtlarım her istediği şeyi yapabiliyor istediği kişi ile cinsellik yaşayabiliyor sevgili olabiliyor benim niye hakkım yok bunlara illa para ile mi yapmam gerekiyor, şu dil kursuna gideyim her şeyi öğreneyim bu Türkiye'den başka bir yere gideceğim yabancı kızlar seveni geri çevirmiyor en azından
Bunu okudum da, ağlama kısmının gerçekçi olmadığını anlamış olduk.
Engelli olduğu için bir şeylere hasret kaldığını söyleyen insan asla o son cümleyi kurmazdı. Yazık.
Seni tanımıyorum bile ne engeli?
Paylaştığın profil fotoğrafına bakılırsa da pek sağlıklı birine benzemiyorsun.
Vallahi ben sizi ne hatırlıyorum ne tanıyorum. Engel yoktu direkt yazdım yorumu.
Sevgili demek dert demektir. Heleki erkekler rahat olsun. Çenesi düşük kızları ne yapacaksınız?
24 yaşındayım şimdiye kadar o gerçek sevilmeyi yaşamadım hiç..
Aslında bu tamamen hormonel bir olaydır. Yani sevgilin olduğu zaman bu hormonlar düzenli hale geliyor olmadığı zaman düzensiz olay bundan ibaret.
Hayır bu kadar da abartmaya gerek yok.
Abartmaya gerek yok tabi ki ama durum böyle yakınımda oturduğum bölge de gezme yerleri vs. Var dün oraya giden insanları izledim evliler sevgililer hatta bir arkadaşımı bile gördüm "ne güzel yanında en azından birisi var ama benim hiç kimsem yok" dedim geçen gün de tek başıma gitmiştim ve hiç eğlenemedim etkinlikte
Seni anlıyorum, sanırım yanlız olmayı sen seçmedin ondan dolayı olabilir ama bakış açını değiştirmen lazım öyle keyif alabilirsin. Yanlız olmanın sana iyi geldiğini düşünmen lazım öyle keyif alırsın. Bu konuda yanlız da değilsin az buçuk anlıyorum seni.
Ya aslında arkadaşlarım var ama davet etsem gelebilirler mi bilemiyorum, tek olmayı ben seçtim çünkü o arkadaşım ve diğer takıldığı kişiler çok kötü şeyler yapıyordu eskiden 16 yaşımda onlardan uzaklaştım kendi yalnızlığıma çekildim kötüler hep şanslı benim gibi iyiler ise sadece hapis hayatı yaşayıp öleceği günü beklerler
Yo ne alaka? Sevgilim yok kimseyede özenmiyorum çünkü sevgili bulmak bi başarı değil kafam böyle rahat mis zaten sevmek denen duyguda bitmiş kimseye tahammül edicek halim kalmadı
Biri olsa iyi olur ama yormayan birini bulmakda zor oluyor
Bulamadım
Sevgili lazimsa gel ben varim ayni kaderi paylasiyoz😂
Değil
Ben öyle değilim
Hayır değildir
Hayır değil istiyorsa olması için çaba sarfetsin
Sevgilim yok, mutluyumda
Mutlusun. Yalnızlık senin için bir tercih çünkü. Çünkü kız olduğun için istediğin zaman partner bulabilirsin. Erkekler için yalnızlık bir tercih değil mahkumiyet.
Yargılamaya gerek yok, kadın erkek fark etmeksizin hepimizin tercihleri vardır. Biz insanlar bir şeyi ne kadar istersek, yapabiliriz. Bazı insanlarında partner bulamamasının sebebinde bu durumun üstüne çok gitmesinden kaynaklanıyor. Yani tek odak noktanız partner aramaksa, çevrenizdeki olan şeyleri görmiycek duruma gelirsiniz. Demem o ki gelişim önemli, ne kadar kendinizi geliştirip mutlu edersiniz, girdiğiniz ortamlarda dikkat çekersiniz.
Sevgiliyi her şey sanan amipler için evet
Değil ben gram uzulmedim
Üzülüyorum ama kimseye özenmiyorum
Neden bu karamsarlık yahu
gayet mutluyum ben valla
Hayır tabiki ne alakası var.
yok bence hiç alakası yok
Burcun ne
Kova burcuyum
Muhkumdir 🤕🤕
Bilmem🤔
Hayır
mahkumdur.
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?