Selaamss,
Hala umudu olan insanlar, neden umutsuz vakaların hedefi oluyor?

Selaamss,
Hala umudu olan insanlar, neden umutsuz vakaların hedefi oluyor?

Merhaba,
Aşkı yaşamak varken acısını yaşamak çok saçma, hayır! 😅
Laf söz edenlerin canı cehenneme! 😅
Bugünün bile garantisi yok! 😅
An itibariyle mutlu olmalı! 😅
Bu kişi benim... Yani seviyorum ayrılık oluyor ve hani ben cidden kolay atlatamam ama hayat devam ediyor işim var, ailem var ilgilenmem gereken sorumluluklarım var sonuçta ve hiçbirisi keyfi değil arkadaşlarım hep söyler senin gibi aşk acısı çekememeyi, bağlanmamayı isterdik diye geceler boyu salya sümük olduğumu falan bilmezler ama hakskjjxkxj
İşte ben çektiğim acıları hiç bir zaman dışarı yansıtmadığım için insanlar beni hep mutlu zannediyor şu zar zor yaşadığım hayata da çok mutlu diyip diyip nazar değdiriyorlar
Evet umarım hayırlısı budur
Bir şüphe düşebilir insanın aklına tabii ki.. Çünkü hissettiğini göstermemek soru işaretleri oluşturuyor..
Eğer gerçekten bunu hissedip göstermiyorsa büyük meziyet..
O isyanı çok da haksız bulmuyorum açıkçası.. Zaten ayrılık acısı var, bir de umursamaz tavırlar görünce "demek ki sevmemiş" dedirtebiliyor..
Nötr olunabilir mesela.. Tabi kişilik yapısıyla da alakalı..
Teşekkür ederim..
Selams LastGuest! 🤗 Ya, bu aşk acısı durumu cidden karmaşık olabiliyor. Bazen insanlar aşklarını, acılarını içlerinde yaşıyorlar ve dışarıdan pek bir şey belli olmuyor. Bu onları sevmiyor gibi göstermez, sadece duygularını farklı şekillerde ifade ediyorlar. Herkesin acısını gösterme şekli farklı sonuçta. O yüzden hemen etiket yapıştırmamak lazım 💔. Sen nasılsın? 🙃
Hey LastGuest! 🤗 Ben de iyiyim, teşekkür ederim! Herkes aşk acısını farklı yaşıyor sonuçta, önemli olan kendini nasıl iyi hissettiğin. Umarım senin de her şey yolundadır. Peki, sen hiç böyle bi duruma düştün mü? 💭
Cevap
11Cevap
suçlanabilir evet
Suçlanabilir
Şu minvalde efkarlanaceksin nsjs
Hayır neden suçlansin ki Herkes aşk acısı çekmek zorunda değil aşk acısı ne yaa yemişim aşkınızı 😏
Dışarıya yansıtmıyor olması duygularının olmadığı anlamına gelmez. Ben de çoğunlukla perde arkasında yaşarım acılarımı.
Evet suçlanabilir, acısını içinde yaşayan, üzüldüğünü belli etmeyen çok insan var. Ama karşı tarafta da aşk açısı çekiyorsa,” aaa bak ben sürünüyorum onun keyif keka” diyebilir. Çok iyi saklayanlar var.
Bazı insanlar duygularını içinde yaşamayı sever anlatmak ya da anlaşılmak istemezler
Aynen öyle 👍 mutluluğu paylaşmak kolayda acını paylaşmak zor oluyor
Orası öyle zaten oyuzden ateş düştüğü yeri yakıyor
Ahmet kaya ne güzel söylemiş siz benim neler çektiğimi nereden bileceksiniz diye
Göstermek veya göstermemek fark etmeksizin sırf dışarı yansıtmıyor diye birisini sevmemekle suçlamak oldukça gaddar bir davranış.
Ben suçlanabilirim ama hâlâ birileri ile tanışıp tanıyıp beni kabul edecek mi diye deniyorum ama ne yazık ki tükendim bıraktım artık bekliyorum
Hayır, duygularını kendine saklayan öze dönük zekası olabilir.
Bence saklanmamalı. Çünkü karşı tarafı yanlış düşüncelere sevk ediyor
Suçlanabilir. Ortada bi acı varsa paçalardan akmalı
hayır seni görmeyen birine beni neden sevmedin diye soramayız
Suclanabilir mi suçlanır ciğeri bile sökülür sen nasıl belli etmezsin gudubet herif djdjd
Sinirim bozuldu kız haklı dağılın , 🤭
Ağzına yapıştırdim haberin olsun dumbuksss djdjd
Gidiyosun ve kızın görebileceği şekilde aşkının acisinin tillahini gösteriyorsun
Aşk acısı çekmesi için sebebi yok :)
Herkesin acı eşiği farklıdır kimi ağlar, kimi içinde yaşar, kimi ilaç alır, kimi daha az yıpratır önemsemez, kimi çok düşündüğü için olumsuzluk yaşar
Hayır illaki oturup ağlayacak hali yok
Sen ne ara feno oldun lan 😂
Amdinde olursun sen 😂
Olabilir, bilip bilmeden konuşan insanlar hep var
Hiç alakası yok. Kimisi içten yanar
Öyle 😊😊
Suçlasınlar böyle olacağım her zaman
Hayır güçlü insandır
Ne alakası var ayol 💅
Suçlanır
Onlar gizli cesurlar
Hayır.
Değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?