
Üzüldüm...
çok üzüldüm ve bunun farkında bile değildin.
Kendince haklıydın
Ben bunu yaptım ama haklıydım dedin hep..
Benim üzülmem zerre kadar umurunda olması..
Kendini haklı görmek beni üzme hakkını veriyordu sana..
Ama seven insan sevdiğini üzer miydi
üzüldüğümü fark etmemesi imkansız iken neden haklı olduğunu
savunuyordu hala..
hayatınızdaki insanlar özellikle size değer veren insanlar bazen sizi acımasızca üzerler kırarlar incitirler bunu da haklı oldukları için yaptıklarını savunurlar.. ve sizin üzülmenizi pek umursamıyor gibi gözükürler
Ancak siz sevdiğiniz için sizi üzüyor olmasını bile es geçersiniz seven insan biraz hoyrat olur bunun farkında değil der telafi eder diye bekleriz belki ama sanırım çok bekleriz..
Ve bu duruma neden tahammül ederiz
İnsan sevdiğini üzer mi hiç?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer