Uzun süredir aşık olduğum kişiye açıldım, ama beni görmemezlikten geliyor artık, ne yapacağım?

Babamın amcasının torunu önceden de atmıştım, benden 10 yaş büyük bana kardeşim vs diyor, normal de çok iyi anlaşırdık her zaman yanıma gelir sohbet ederdi şakalaşırdık. Bundan 2 hafta önce gece beni eve bırakırken elini tutup açıldım, arabayı durdurdu elini çekti. Hiç bir şey demeden, yüzüme bile bakmadan, hızlı sürdü arabayı eve bıraktı. Evin önüne gelince yüzüne baktım 1-2 dakika cevap bekler gibi bakmadı bile yüzüme sustu sadece o günden beri beni görmemezlikten geliyor, mesajlarıma cevap vermiyor, tanımıyor gibi davranıyor, uzak duruyor artık benden ne yapacağım moralim çok bozuk 2 haftadır neden böyle yapıyor anlamıyorum.

Uzun süredir aşık olduğum kişiye açıldım, ama beni görmemezlikten geliyor artık, ne yapacağım?
Cevapla